Jako ze nemůžeš zastavit dříve, než mas povinnou pauzu? Aha… přesně kvůli takovým ty pauzy jsou stanovené, jinak bys nebyl unavený ani po 20 hodinách za volantem, dokud bys nebyl v cili.Truck Daškam píše: ↑pon 25 bře 13:19 Mě se zase příčí jezdit unavenej, protože si nemůžu dáchnout a jet později. Ale co nadělám
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
M
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: je jedno, jaká tam byla před 10ti lety nebo odkud a kam sahá dnes. Přesně kvůli takovým kokotům, co si mají pocit, že všechno ví nejlíp, se stávají nejtěžší nehody. Ne kvůli rychlosti, ale kvůli namachrovaným kokotům.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No, právě že nemůže, protože by se mu zkrátil celkovej denní výkon a reálně by tak za ten den najel míň...petr_riha píše: ↑pon 25 bře 14:42 MJako ze nemůžeš zastavit dříve, než mas povinnou pauzu? Aha… přesně kvůli takovým ty pauzy jsou stanovené, jinak bys nebyl unavený ani po 20 hodinách za volantem, dokud bys nebyl v cili.Truck Daškam píše: ↑pon 25 bře 13:19 Mě se zase příčí jezdit unavenej, protože si nemůžu dáchnout a jet později. Ale co nadělám
Edit: To je jeden z těch problémů AETRu, kdy je ti víceméně diktováno kdy seš vospalej a kdy nejseš. U MKD to paradoxně není takovej problém, spinkáš, jedeš, pauzuješ, jedeš, zase spinkáš.
Ale u "místních pohopsávačů" jako je Truck to může vést k tomu, že místo toho, aby si po vobědě hodil nohy nahoru a trošku vytrávil, tak v tu chvíli valí, protože by se mu taková pauza ještě nepočítala jako ta správná.
Zároveň pak třeba točíš pauzu někde, kde se ti to úplně nehodí a o pět kiláků vedle na tebe naopak čekají, abys tam za půl hodiny velkopansky docukl a zase se na další půl hodinu zasekal než tě složí, z toho chytneš nervy protože zase nestíháš to další a už se to nabaluje.
Jasně, pičus kamioňák, ne tvůj problém (...).
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 25 bře 15:56, celkem upraveno 2 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jo, ale že je to kokot vůbec nesouvisí s tou čárou.
Jsou místa, kde bych nepřejížděl ani s STI na přerušovaný a i místa, kde jsem to na dvojitý plný sekal s dodávkou. Teď už se bojím vo papíry, tak to druhý nedělám...
Kam nevidím, tam nemůžu jet. A naopak. Čáry jsou vopravdu jenom vodítko...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Bohužel, na silnici nejezdí jenom rozumní řidiči jako ty, takže ta vodítka mají smysl - resp. jejich dodržování
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak řešení není zas tak těžké a bylo by tolerantní k malým přestupkům a represivní pro velké porušení (není nutno brát doslova, upravit dle potřeby):
- první půlhodina nad rámec povolené doby jízdy pouze pokuta v rozmezí třeba 0 - 2000 Kč dle uvážení PČR, bez bodu - to uvážení je právě z důvodu možnosti dojet domů - když budeš mít trvalé bydliště nebo firmu 15km od místa kontroly, tak lze od sankce upustit, když jede ještě 500km, tak plná sankce
- každá další započatá hodina nad rámec plus jeden bod a plus 10 000 Kč fixní pokuty (tedy např. 2,75 hodiny nad rámec je za 2+10+10+10 tisíc a 3 body), limit třeba 6 hodin, kdy to bude za 6 bodů a 100 000 tisíc pokuty
- tedy je zde tolerance k malému překročení a zároveň odstupňování závažnosti překročení. Uděláš to párkrát a seš bez papírů.
K tomu změna povolené doby - po min. 8 hodinách nepřetržitého odpočinku je povoleno 8 hodin čisté doby řízení, přestávky se nepočítají. Pokud souvislá přestávka přesáhne 2 hodiny a byla zahájena nejpozději do 6 hodin od zahájení řízení, je možné následně řídit dalších 6 hodin s tím, že celková doba od posledního nepřetržitého odpočinku nepřesáhne 16 hodin a musí následovat min. 12 hodin nepřetržitého odpočinku - to proto, aby někdo nejel 7,9 hodiny, pak dal 2 hodiny pauzu a jel dalších 6 hodin. Tedy jedeš 5 hodin, dáš 3 hodiny pauzu a můžeš jet ještě 6 hodin - tedy lze to použít u tras, které trvají třeba 10 hodin a dnes musíš jet na 2 etapy, zatímco tahle by to šlo udělat najednou a zároveň s odpočinkem. Neberte to doslova, jen jako příklad, že by se to dalo udělat flexibilnější k řidičům a jejich individuálním schopnostem a zároveň v kombinaci s odstupňovanými sankcemi dostatečně represivně odstrašující
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2714
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak tvl.. Napsal jsem komentář a pak jsem z článku zjistil, že mám pravdu
,, Půl promile a předvedl tohle...? Tak ten by neměl mít ŘP ani střízlivej a neměl by být svéprávnej.. "
,, Půl promile a předvedl tohle...? Tak ten by neměl mít ŘP ani střízlivej a neměl by být svéprávnej.. "
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2714
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Docela nevím, jaký na to mít názor
To bránění v předjíždění není o čem, ale úplně nevím jestli by mu to předjíždění vyšlo.. Zastavit po DN určitě měl, pokud si toho všim, že si zničil o něj zrcátko...
To bránění v předjíždění není o čem, ale úplně nevím jestli by mu to předjíždění vyšlo.. Zastavit po DN určitě měl, pokud si toho všim, že si zničil o něj zrcátko...
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak ten Mustang byl libový
S tím předjížděním, asi vina Supa, když se (z jakéhokoliv důvodu) neudrží v pruhu a bezdůvodně blokuje. Když ho chtěl blokovat, tak pořádně a ne napůl žerdi. Ani nedokázal odhadnout, že ho souprava nabere a nechá si olískat auto.
Kamioňák prase, ale Sup ještě horší, zasraný školitel, který neví, co si může dovolit.
S tím předjížděním, asi vina Supa, když se (z jakéhokoliv důvodu) neudrží v pruhu a bezdůvodně blokuje. Když ho chtěl blokovat, tak pořádně a ne napůl žerdi. Ani nedokázal odhadnout, že ho souprava nabere a nechá si olískat auto.
Kamioňák prase, ale Sup ještě horší, zasraný školitel, který neví, co si může dovolit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
to je tak, když se sejdou tři pitomci na jedné silnici...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time