Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nevim v cem to mel ale zf to dost mozna nebylo. Ja mel zf v q5 a bylo skvely. Dsg je mnohem horsi.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
podle mě v tom žabožrouti ZF nemajíhonziss píše: ↑ned 24 bře 19:02Ja mel uz 3 8ZF a vsechny fungovaly dobre..abgx1 píše: ↑ned 24 bře 16:57 Asi pol roka dozadu som prvy krat zacal pravidelne jazdit na automate(eat8)... A na to ako mi kazdy vravel ze si na to zvyknem a manual uz nebudem chciet vidiet tak dost smutok.
V 250tisicovom meste to zmysel nema, mimo mesta je to vyslovene otravne a na nespevnenych povrchoch(blato, sneh) sa s tym da tiez ovela jednoduchsie zapadnut ako s manualom.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Je to Aisin 8° hydromenic... Tak ci tak vobec som nemyslel technicke hodnotenie prevodovky(s tym som spokojny) ale o tom ze vseobecne v mojom pripade mam aj v meste rad manual.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No ja to mam spis podle toho do jakeho auta, neumim si predstavit automat v yarisu a soucasne bych nechtel daily s manualem. Ale taky je to o rozpoctu a konkretnim aute, treba maly levny auta v pujcovnach objednavam zasadne s manualem, neb automaty jsou v tyhle kategorii vetsinou spatny...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
honziss píše: ↑pát 22 bře 13:20 Ty jsi v tom nesmyslu jel?
Ano, rozjede se to i bez pásů, ale tam je podmínka svajpnout. Ano, je to rychlejší než s klackem, protože levá část displeje kde svajpuješ nahoru dolu vyhrazená pro ten úkon je obrovská a prakticky ti stačí natáhnout ukazováček z volantu, auto při tom nevyžaduje brzdu a funguje to i když je v pohybu. Takže třeba parkování kde musíš cukat po kouskách vpřed/vzad je ve finále mnohem jednodušší než třeba u automatu přehazovat D-R a do toho ještě vyšlapávat brzdu.
Nejel, proto se ptám.
S AT/MT se rozjedu bez pásu bez svajpování. Pokud potřebuju někam cuknout, ideál. Svajpování krok navíc.
Co myslíš "vyšlapáváním bezdy"? U couvání s AT jen na brzdě povolíš, nemusíš plyn, nic. Složitost v tom nevidím. Nebo nevím.
Pokud parkovat umíš, vejdeš se na pár kroků i do malého chlívku. Pokud neumíš, pak je řešením asi ta Tesla, abys tam půl hodiny nekvrdlal, souhlas.
A rozdíl oproti jiným autům? Přijedu, zastavím, odepnu, zhasnu motor (auto dá P), vylezu, dotknu se kliky (auto se zamkne), odejdu. Tečka.
Jak to děláš, když se ti ten telefon vybije/rozbije, třeba při vystupování spadne na zem?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
jak se nabíjí 12V aku v plugin hybridech, když se s tím jezdí jen na elektro?
Pravda vyděsí
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 897
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zastavím,odepnu se, vylezu z auta a jdu do hajzlu. Nic nevypínám,nic neřadím. To je vše. Telefon když se rozbije ,tak mám třeba ještě v peněžence kartu k autu,ale nikdy se mi nic takového nestalo,tak neřeším.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne pon 25 bře 14:54, celkem upraveno 1 x.
Důvod: upravena citace
Důvod: upravena citace
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
970: Honziss tech úkonu popisoval víc než ty, a asi tak stejně jako já.
Dobra, na každém vystoupení z auta ušetřis 5 sekund, kdy já zařadím a bezklickove zamknu. A pak stravis x krát více času připojením auta do zásuvky? Trochu se ta výhoda snadného a rychlého vystoupení po zastavení tímto ztrácí, pokud nejsi kuryr a nevystupujes 100x za den mezi nabijenimi. Imho naopak, pokud jezdíš 100+km a pravidelně dobijis v místě stání (které navíc musíš najít, zatímco já si muzu stoupnout na první volný místo), … no nic, nemusím chápat všechno
Dobra, na každém vystoupení z auta ušetřis 5 sekund, kdy já zařadím a bezklickove zamknu. A pak stravis x krát více času připojením auta do zásuvky? Trochu se ta výhoda snadného a rychlého vystoupení po zastavení tímto ztrácí, pokud nejsi kuryr a nevystupujes 100x za den mezi nabijenimi. Imho naopak, pokud jezdíš 100+km a pravidelně dobijis v místě stání (které navíc musíš najít, zatímco já si muzu stoupnout na první volný místo), … no nic, nemusím chápat všechno
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
u ZF8 automatu nic řadit nemusíš, vypnutím auta se automaticky přepne do P
Pravda vyděsí
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 897
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Připojuji se doma v garáži 1x týdně na wallbox,který se sepne automaticky na noční proud.Jinak já žadný místo nikde nehledám. Co je asi nejpříjemnější, že nemusím nosit a opatrovat klíč k autu. Honziss to popisoval stejně jako já,těch ůkonů prostě víc není. Mám těch spalováků povícero a už mi s nima nebaví vůbec jezdit, to jsme dopadli.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...