Truck Daškam píše: ↑pát 22 bře 09:50Je naivní a je to hodně teoretická představa, že někdo jede 4,5hodiny v kuse a že někdo má tu monotonní jízdu celou směnu
To platí opravdu jen u klasické kamionové dopravy, ale auta nad 3,5t nejsou zdaleka jen právě ty klasické kamiony.. Já třeba neustále běhám okolo auta: věčný mytí, vyřizování nakládky/vykládky, vykecávám se atd, při nakládce a vykládce mám defacto pauzu - nic nedělám a čekám
Tak ono kromě MKD a částečně tuzemských kamionů AETR nikoho tak moc neomezuje.
2x týdně můžeš protáhnout jízdu o hodinu na 10 hodin.
2x týdně můžeš "pracovat" 15 místo 12 hodin.
HondaMan: Jako... neomezuje.
Třeba včerejší základy se nedodělali, protože by mi chybělo zhruba 30min - hodina, abych v klidu zaparkoval, takhle jsem parkoval "zbytečně" o hodinu dřív, než bych musel.
Přitom dneska jdu do práce až na 12h, takže bych se v klidu vyspal, kdybych byl v práci o dvě hodny déle.
A ty dvě hodiny co bych dělal? Moc nejezdil... V Praze nakládka (tj. 25minut čekal), cesta do Říčan... Tam vyložil (10minut čekal), následně Řičany - Praha, tam cca 30min vyplachoval auto (tj čekal než se to napustí, čekal než se to vyleje, 10min oplachoval auto) a pak 10km na místo, kde parkuju.
Úplně zbytečná křeč, mohlo se to normálně dodělat.
Ted má stavař starosti aby nepřišel dozor, základy lité na 2x jsou špatně.. Do toho se řešilo, aby se to dodělalo dnes
Stepan píše: ↑pát 22 bře 09:16
Současné nastavení AETRu nicméně vede k tomu, že se spousta "slušných" řidičů dostává do situací, kdy začnou přesně dle zákona vyrábět situace, které jsou horší než kdyby ho porušili.
Jaké navrhuješ řešení? Garantuju ti, že pokud se zavede "rezerva na dojetí", stane se z ní rychle norma a bude tlak na zavedení "rezervy na dojetí". Jak z toho ven?
.
Žádný konkretni nemam, napsal jsem to uz asi 3x. Samozrejme, i s navrhem “kdyz ti chybi do XY km, tak uz to dojed” by se okamzite zacalo vydrbavat.
Pouze konstatuji, ze pristup “o 10 minut pretazena jizda = sebrat papiry, 50k a idealne rok natvrdo” neni upe bystrej protoze spoleceneska nebezpecnost neni nijak silena a naopak (subjektivne) muze tem nuceny spanek / pauza v danou chvili vyrobit vetsiho zombika…
“kdyz ti chybi do XY km, tak uz to dojed” by se okamzite zacalo vydrbavat.
Nevím proč... Kam jedeš máš daný v papírech, určitě by šlo i ošetřit nějakým neprůstřelným papírem, kde třeba parkuješ (třeba by to mohlo být ve finále natvrdo zavedený v tachografu)
Protoze by se jizdy zacali planovat tak, ze “na casovej limit se dostanes sem a pak uz to docuknes na rezervu”. A ses tam kdes byl.
Imo spravna cesta je jenom “empaticke reseni” na miste. Rumuna co jede 24h v kuse zastrelit u krajnice, normalniho typka s vykonem prestrelenym o par minut a par kilaku od mista urceni nechat jet.
Jenze jak tohodle docilit, kdyz media / spolecnost / zakonodarci / fizlove jedou linku “kamion = zlo”
Truck Daškam píše: ↑pát 22 bře 10:36
HondaMan: Jako... neomezuje.
Třeba včerejší základy se nedodělali, protože by mi chybělo zhruba 30min - hodina, abych v klidu zaparkoval, takhle jsem parkoval "zbytečně" o hodinu dřív, než bych musel.
Zrovna na 15 hodinovou dobu práce bych nesahal. To nemůžeš pracovat ani ve fabrice, kde jsou rizika plynoucí z únavy mnohem nižší...
Předseda píše: ↑pát 22 bře 09:46
Zkus se prosím soustředit na podstatu: pokud je jen jedna pokuta 50.000 Kč bez rozdílu zda se doba jízdy překročí o minutu nebo 20hodin, tak je to špatně.
V pořádku. Nechť je pokuta v první půlhodině 50k a klidně bez papírů a s každým dalším překročením ať roste + papíry.
Naposledy upravil(a) petr_riha dne pát 22 bře 11:34, celkem upraveno 1 x.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Truck Daškam píše: ↑pát 22 bře 10:42
určitě by šlo i ošetřit nějakým neprůstřelným papírem, kde třeba parkuješ (třeba by to mohlo být ve finále natvrdo zavedený v tachografu)
Neprůstřelný papír... Tak to jo, ten toho snese.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW