Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
HM: tak krom toho, že to odpoutává pozornost řidiče…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak já nemyslel, že by sis na čelní sklo pustil péčko, ale:
* upozornění na chodce/zvěř namísto dnešního blikání dálkovými/písemného upozornění na display/zobrazením nočního vidění v kapličce...
* navigace v zorném poli namísto displaye mimo
* zvýraznění neosvětleného přechodu
a podobně
V průmyslu Tobě blízkém se používají chytré brýle s AR a nepřijde mi, že by to někoho rozptylovalo...
* upozornění na chodce/zvěř namísto dnešního blikání dálkovými/písemného upozornění na display/zobrazením nočního vidění v kapličce...
* navigace v zorném poli namísto displaye mimo
* zvýraznění neosvětleného přechodu
a podobně
V průmyslu Tobě blízkém se používají chytré brýle s AR a nepřijde mi, že by to někoho rozptylovalo...
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jak říkávala moje babička. Na blbosti lidi užije, neví roupama co dělat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hele asi jsem divnej nebo hodne prizpusobivej, ale tahle fce mi prijde naprosto supr. Ve vetsine pripadu sednes do auta, zapnes pas, slapnes na brzdu, plyn a odjizdis.řidičBOB píše: ↑stř 20 bře 16:48 to je asi věc, kterou bych fakt nechtěl:Na displeji se dokonce i řadí. Tesla tvrdí, že auto například podle okolních překážek dokáže předpovídat, jestli bude řidič chtít jet dopředu, nebo dozadu. To je jednak poměrně odvážná funkce a navíc nefunguje stoprocentně, a tak se bez ježdění prstem s virtuálním autíčkem pro zařazení zpětného chodu a režimu D neobejdete. Stejně jako volby klimatizace interiéru, sedadel či volantu, které jsou rovněž přes displej.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kdo si koupí nesmysl, musí si ho obhájit.
Btw. rozjede se to i bez pásů, nebo nee? O kolik déle trvá manévr, kdy se otáčím na úzké silnici (tzn. na několikrát) oproti klasickému autu, kde řadím klackem (ať už AT nebo MT)?
Btw. rozjede se to i bez pásů, nebo nee? O kolik déle trvá manévr, kdy se otáčím na úzké silnici (tzn. na několikrát) oproti klasickému autu, kde řadím klackem (ať už AT nebo MT)?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Rozjede se i bez pásů a je to samozřejmě rychlejší,než s fofrklackem. Jak píše Honziss, ta funkce,kdy to pozná jak stojím před překážkou a zařadí to aut. zpátečku,či vpřed,to je fakt super. Co se také líbí, když vylezu z auta a jdu do háje,tak se samo po 5 m zamkne.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty jsi v tom nesmyslu jel?
Ano, rozjede se to i bez pásů, ale tam je podmínka svajpnout. Ano, je to rychlejší než s klackem, protože levá část displeje kde svajpuješ nahoru dolu vyhrazená pro ten úkon je obrovská a prakticky ti stačí natáhnout ukazováček z volantu, auto při tom nevyžaduje brzdu a funguje to i když je v pohybu. Takže třeba parkování kde musíš cukat po kouskách vpřed/vzad je ve finále mnohem jednodušší než třeba u automatu přehazovat D-R a do toho ještě vyšlapávat brzdu.
Stejně tak když přijedeš, zastavíš, odepneš pás (auto dá P), vylezeš, odejdeš, tečka. Obecně to fungování bez ovladače/karty jen s telefon, kterej ale stačí mít, nemusíš ho nikam přikládat je geniální.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Klíč v telefonu jde nasherovat komu chcete a samozřejmě auto se nastaví (sedadlo, volant, klima, výhřevy, audio, osvětlení a další nastavení) nejen podle toho čí mobil ho odemknul, ale když přijdou dva řidiči, tak pozná kdo si sednul za volant a nastaví se podle toho, samo hned. Chceš nechat v zamčeným autě dítě nebo psa? Jasně, je tam na to režim. Chceš v něm přespat? Je tam na to režim. Chceš si udělat home office nastavení? Ano. Chceš aby auto po zamčení samo zavřelo okna? Jasně.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Akorát nesmí ten počítač na kolech kleknout. A všichni víme, jak každý pc postupně zpomaluje a seká se. A po 10 letech? Ale to je u spalováků dnes bohužel podobné. Auta dnes 10 let stará ve finále přežijí ta současná jedno jaký pohon.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.