Elektromobily a vse kolem nich

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27943
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

HM: tak krom toho, že to odpoutává pozornost řidiče…
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od HondaMan »

Tak já nemyslel, že by sis na čelní sklo pustil péčko, ale:
* upozornění na chodce/zvěř namísto dnešního blikání dálkovými/písemného upozornění na display/zobrazením nočního vidění v kapličce...
* navigace v zorném poli namísto displaye mimo
* zvýraznění neosvětleného přechodu
a podobně

V průmyslu Tobě blízkém se používají chytré brýle s AR a nepřijde mi, že by to někoho rozptylovalo...
2.9T RWD
jerry
Letec
Příspěvky: 3594
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od jerry »

Jak říkávala moje babička. Na blbosti lidi užije, neví roupama co dělat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2082
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od petr_riha »

HondaMan píše: čtv 21 bře 08:41 Tak já nemyslel, že by sis na čelní sklo pustil péčko, ale:
:-D
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše: stř 20 bře 16:48 to je asi věc, kterou bych fakt nechtěl:
Na displeji se dokonce i řadí. Tesla tvrdí, že auto například podle okolních překážek dokáže předpovídat, jestli bude řidič chtít jet dopředu, nebo dozadu. To je jednak poměrně odvážná funkce a navíc nefunguje stoprocentně, a tak se bez ježdění prstem s virtuálním autíčkem pro zařazení zpětného chodu a režimu D neobejdete. Stejně jako volby klimatizace interiéru, sedadel či volantu, které jsou rovněž přes displej.
Hele asi jsem divnej nebo hodne prizpusobivej, ale tahle fce mi prijde naprosto supr. Ve vetsine pripadu sednes do auta, zapnes pas, slapnes na brzdu, plyn a odjizdis.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2082
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od petr_riha »

Kdo si koupí nesmysl, musí si ho obhájit.

Btw. rozjede se to i bez pásů, nebo nee? O kolik déle trvá manévr, kdy se otáčím na úzké silnici (tzn. na několikrát) oproti klasickému autu, kde řadím klackem (ať už AT nebo MT)?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 897
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od 970ka »

Rozjede se i bez pásů a je to samozřejmě rychlejší,než s fofrklackem. Jak píše Honziss, ta funkce,kdy to pozná jak stojím před překážkou a zařadí to aut. zpátečku,či vpřed,to je fakt super. Co se také líbí, když vylezu z auta a jdu do háje,tak se samo po 5 m zamkne.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

petr_riha píše: pát 22 bře 11:37 Kdo si koupí nesmysl, musí si ho obhájit.

Btw. rozjede se to i bez pásů, nebo nee? O kolik déle trvá manévr, kdy se otáčím na úzké silnici (tzn. na několikrát) oproti klasickému autu, kde řadím klackem (ať už AT nebo MT)?
Ty jsi v tom nesmyslu jel?

Ano, rozjede se to i bez pásů, ale tam je podmínka svajpnout. Ano, je to rychlejší než s klackem, protože levá část displeje kde svajpuješ nahoru dolu vyhrazená pro ten úkon je obrovská a prakticky ti stačí natáhnout ukazováček z volantu, auto při tom nevyžaduje brzdu a funguje to i když je v pohybu. Takže třeba parkování kde musíš cukat po kouskách vpřed/vzad je ve finále mnohem jednodušší než třeba u automatu přehazovat D-R a do toho ještě vyšlapávat brzdu.

Stejně tak když přijedeš, zastavíš, odepneš pás (auto dá P), vylezeš, odejdeš, tečka. Obecně to fungování bez ovladače/karty jen s telefon, kterej ale stačí mít, nemusíš ho nikam přikládat je geniální.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

Klíč v telefonu jde nasherovat komu chcete a samozřejmě auto se nastaví (sedadlo, volant, klima, výhřevy, audio, osvětlení a další nastavení) nejen podle toho čí mobil ho odemknul, ale když přijdou dva řidiči, tak pozná kdo si sednul za volant a nastaví se podle toho, samo hned. Chceš nechat v zamčeným autě dítě nebo psa? Jasně, je tam na to režim. Chceš v něm přespat? Je tam na to režim. Chceš si udělat home office nastavení? Ano. Chceš aby auto po zamčení samo zavřelo okna? Jasně.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
jerry
Letec
Příspěvky: 3594
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od jerry »

Akorát nesmí ten počítač na kolech kleknout. A všichni víme, jak každý pc postupně zpomaluje a seká se. A po 10 letech? Ale to je u spalováků dnes bohužel podobné. Auta dnes 10 let stará ve finále přežijí ta současná jedno jaký pohon.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět