dnes nezbyva nez koukat ze stridacky, i kdyz by sis rad hral pripadne leda vytahnout a oprasit starsi hrackyExFun píše:Když člověk tu hru hrát musel, aniž ho bavila, tak lepší bylo se koukat ze střídačky...
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
tak s tym suhlas, koho soferovanie na takej urovni nebavi ok, nic proti tomu. blbe ale je, ze sa uz prestavaju vyrabat nove hracky pre tych, ktorych ta hra stale bavi.ExFun píše:Když člověk tu hru hrát musel, aniž ho bavila, tak lepší bylo se koukat ze střídačky...
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
pjanda: Ok, já samozřejmě beru, že jsou lidé, kteří chtějí benzín, manuál a bez elektronických blbostí. Nic proti tomu, naopak. I já mám rád benzín a 330Ci E46 mě, ikdyž krátkou dobu, bavila velice. Jen mi šlo o zde tvořené dogma - diesel, 4x4, (bmw) = špatné auto. Že by tato varianta nevyhovovala Vám a pár dalším je jasné, ale nemyslím že tím se z ní stává špatné auto, resp. špatná volba pro kohokoliv.
Re: BMW Divize
To samozřejmě je špatně, resp. částečně špatně. Osobně se mi celkem zamlouvá JP systém např. u Skyline, kdy v normálním režimu má dostatečný velký výkon a na okruhu se odblokuje celý výkon.
U BMW asi nezbude než jít cestou funkčního tuningu ...
U BMW asi nezbude než jít cestou funkčního tuningu ...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
petris: tak urcite nekomu takova volba vyhovuje... ale v tehle kombinaci se krasne spojila nejvetsi automobilova klise -ctyrkolku neurves, diesel jede a nezere a automat radi lip nez clovek... ve vysledku to nejede, zere a debilne radi a hlavne dneska uz skoro nemas moznost si koupit neco jinyho
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
nechas kastli a predelas podvozek a motor das ze starsiho modelu?ExFun píše:To samozřejmě je špatně, resp. částečně špatně. Osobně se mi celkem zamlouvá JP systém např. u Skyline, kdy v normálním režimu má dostatečný velký výkon a na okruhu se odblokuje celý výkon.
U BMW asi nezbude než jít cestou funkčního tuningu ...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Tak pokud se někdo řídí při koupi auta tím co si napsal, bude zřejmě nemile překvapen.. nejvíc asi po urvání Ale objektivně: 1) 4x4 nabízí větší jistotu při jízdě ať už mluvíme např. o zimě (sněhu), nebo nečistotách na silnici.Bond007 píše:petris: tak urcite nekomu takova volba vyhovuje... ale v tehle kombinaci se krasne spojila nejvetsi automobilova klise -ctyrkolku neurves, diesel jede a nezere a automat radi lip nez clovek... ve vysledku to nejede, zere a debilne radi a hlavne dneska uz skoro nemas moznost si koupit neco jinyho
2) diesel má menší spotřebu, než podobně výkonný benzín (že se pak ušetřené náklady na palivu velice často musí narvat do servisu je věc druhá)
3) moderní automat dle mého řádí skutečně líp, než dejme tomu 95 % řidičů
Nemožost volby pro extrémisty je smutná.. ale takový je vývoj a bojovat proti tomu se blíží boji proti větrným mlýnům. Pár možností na výběr mezi novými ale pořád myslím je... přinejhorším pak renovace vám vyhovujících aut.
Re: BMW Divize
jakej extremista?
úplně normální člověk jako já si taky chce následně koupit vůz tradičních vlastností a koncepcí.
objektivně: 4x4 se hodí tak 2x do roka (pod zasněženým kopcem), zvyšuje to spotřebu, přídává to kurvítka a hmotnost
2, diesel je často celkově nákladnější než benzín + řachtání, průběh výkonu, prodlevy
3, neznám jediný automat, který by uměl řadit.
a to nejsem žádný trvalý fitipaldi, jen se občas rád provezu a taky nutno poznamenat, že mě jízdy vysloveně nudí a proto často piluju i naprosto "nesmyslné" techniky, klidně bych do auta ještě něco, co by mě nutilo více řídit a tím nespát po pár kilometrech jízdy.
pro mě xDa není auto, ale přepravovátko. Ať se vyrábí přepravovátka, ať si to lidi kupují, ale ať se dá koupit i auto... teď je to ještě dobré, jako spotřebovávatel ojetin, mám kam sáhnout, ale obávám se, že až bude výběr aktuální, tak nebude z čeho
úplně normální člověk jako já si taky chce následně koupit vůz tradičních vlastností a koncepcí.
objektivně: 4x4 se hodí tak 2x do roka (pod zasněženým kopcem), zvyšuje to spotřebu, přídává to kurvítka a hmotnost
2, diesel je často celkově nákladnější než benzín + řachtání, průběh výkonu, prodlevy
3, neznám jediný automat, který by uměl řadit.
a to nejsem žádný trvalý fitipaldi, jen se občas rád provezu a taky nutno poznamenat, že mě jízdy vysloveně nudí a proto často piluju i naprosto "nesmyslné" techniky, klidně bych do auta ještě něco, co by mě nutilo více řídit a tím nespát po pár kilometrech jízdy.
pro mě xDa není auto, ale přepravovátko. Ať se vyrábí přepravovátka, ať si to lidi kupují, ale ať se dá koupit i auto... teď je to ještě dobré, jako spotřebovávatel ojetin, mám kam sáhnout, ale obávám se, že až bude výběr aktuální, tak nebude z čeho
Slow and serious
Re: BMW Divize
Až bude výběr aktuální, nové modely budou tak nahánět tradicionalistům strach, že ještě rádi šáhnete po dnešních "nepoužitelných"KoPP píše:jakej extremista?
úplně normální člověk jako já si taky chce následně koupit vůz tradičních vlastností a koncepcí.
objektivně: 4x4 se hodí tak 2x do roka (pod zasněženým kopcem), zvyšuje to spotřebu, přídává to kurvítka a hmotnost
2, diesel je často celkově nákladnější než benzín + řachtání, průběh výkonu, prodlevy
3, neznám jediný automat, který by uměl řadit.
a to nejsem žádný trvalý fitipaldi, jen se občas rád provezu a taky nutno poznamenat, že mě jízdy vysloveně nudí a proto často piluju i naprosto "nesmyslné" techniky, klidně bych do auta ještě něco, co by mě nutilo více řídit a tím nespát po pár kilometrech jízdy.
pro mě xDa není auto, ale přepravovátko. Ať se vyrábí přepravovátka, ať si to lidi kupují, ale ať se dá koupit i auto... teď je to ještě dobré, jako spotřebovávatel ojetin, mám kam sáhnout, ale obávám se, že až bude výběr aktuální, tak nebude z čeho
Ano, někomu se hodí 4x4 dvakrát do roka, já bych se bez něj v zimě nedostal domů daleko častěji - proto taky k němu mám ryze pozitivní přístup. S tím, že je diesel často nákladnější souhlasím. Je prostě hodně lidí, kteří budou raději riskovat drahou opravu, než sledovat dvoucifernou spotřebu. Záleží čístě na osobních preferencích. Řachtání - v dnešní době irelevatní argument -od 50 km/h jsou hlasitější gumy a aerodynamický odpor . Ad. automat - tak patříš zřejmě do těch 5% řidičů co jsem zmiňoval konec konců, tady asi těžko někdo přizná opak
Re: BMW Divize
taky myslim, ze nazyvat lidi, co chteji ridit, extremisty, je mimo. mam na to ted jeden velmi cerstvy priklad ze zivota. uz jsem to tu zminoval, prisel za mnou znamy, ze si chce udelat radost a poridit si zabavne auto pro kazdy den. neni to zavodnik, bokem nejezdi, na dalnici pry do 160. presto chce kupe nebo sedan, RWD (byt na moznost 4x4 se taky ptal, bydli v Jesenikach, hodne toho tam najezdi), manual. puvodne chtel R6 diesel kvuli spotrebe. jsme to probrali, jsem mu rekl, ze s 330Ci jsem jezdil do 11 na 100, v tu ranu rekl, ze si myslel, ze to jezdi za 15 a ze to je prijatelne. zmenil nazor a chce R6 benzin.
pak jsem se ho ptal, nakolik ho zajimaji vselijake mozne pomocne systemy a prohlasil, ze vubec, ze mu staci ESP. nic vic nepotrebuje a nechce.
nakonec z te debaty vzesel jako nejvhodnejsi kandidat e60 530i bez Mp.
a je to extremista? neni, jen chce auto sam ridit. teda pokud tohle samo o sobe uz neni extremni pozadavek.
pak jsem se ho ptal, nakolik ho zajimaji vselijake mozne pomocne systemy a prohlasil, ze vubec, ze mu staci ESP. nic vic nepotrebuje a nechce.
nakonec z te debaty vzesel jako nejvhodnejsi kandidat e60 530i bez Mp.
a je to extremista? neni, jen chce auto sam ridit. teda pokud tohle samo o sobe uz neni extremni pozadavek.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou