BMW Divize
Re: BMW Divize
Dotaz pro bmw znalce. M54 nebo N52 nebo N54, který z těch motorů byl nejlepší a nejméně problémový?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
N54 urcite ne, tam tych problemov bolo dost kedze je to uz turbo a M54 a N52 si mozu podat asi ruky, kedze ich trapi viacmenej to jedno a to same, ze tomu furt niekade ubuda olej...bud dnu alebo von
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Tak. Mám doma dva N52B30 a jeden olej žere dost, druhý skoro vůbec. Dohromady na nich najeto už ke 200tis km. S N54 resp M54 zkušenost nemám, co sem kde načetl, tak N54 nebyly moc spolehlivé a M54 taky žerou wolej.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Díky. Tak nějak si dělám přehled ve starších autech, protože jsem zjistil, že nové už si nemohu koupit. Ne kvůli financím, i když pálky to jsou pěkné, ale kvůli asistentům, designu palubky a udušenosti motorů. Asi by mi jako staré konzervě jeblo. Spíš se budu poohlížet po hodně zachovalých kouscích okolo. Naposled mi utekl mustang za zajímavou cenu, teď jsem odřekl 335 kvůli bi-turbu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Neda mi tu nereagovat, lebo ja sa smejem trosku z ludi, co akoze nieco nacitali a nevlastnili ,ale pisat budu hluposti - bez urazky. Vlastnim N54 motor 8 rokov a na to auto nedam dopustit. Pojde na predaj, ale cisto len z rodinnych dovodov. Mam na nom najazdene 230t km. Turba povodne a je to aj natunovane. Ked sa o to auto clovek stara, nie je ziaden problem. Len udrzba ako kazde dalsie ine auto. N54 je vyrazne spolahlivejsie ako aj prva generacia N55, kde sa zadieraju ojnicne loziska a kluka nie je kovana uz.
N52 by som ja nerozmyslal vobec. N53 tiez nie - tam ma clovek problem s NOX systemom vo vyfuku a to ked sa pokasle, tak je to pruser cele dat dokopy. N54 by som bral hocikedy. AK mala spravny servis
N52 by som ja nerozmyslal vobec. N53 tiez nie - tam ma clovek problem s NOX systemom vo vyfuku a to ked sa pokasle, tak je to pruser cele dat dokopy. N54 by som bral hocikedy. AK mala spravny servis
Re: BMW Divize
A co starší M54? Stejně se mi líbí e46 nejvíc.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
OK jak myslis, som rad, ze si spoko s N54, ja ju na zaklade skusenosti ludi okolo, ktory nemaju problem sa o auta starat a nemaju problem do noch investovat, si s nimi uzili svoje moc neodporucam. Zaroven ma uprimne bavi odsudenie N52, ale na N54 nedas dopustit.Duke_Luke píše: ↑pát 08 bře 11:30 Neda mi tu nereagovat, lebo ja sa smejem trosku z ludi, co akoze nieco nacitali a nevlastnili ,ale pisat budu hluposti - bez urazky. Vlastnim N54 motor 8 rokov a na to auto nedam dopustit. Pojde na predaj, ale cisto len z rodinnych dovodov. Mam na nom najazdene 230t km. Turba povodne a je to aj natunovane. Ked sa o to auto clovek stara, nie je ziaden problem. Len udrzba ako kazde dalsie ine auto. N54 je vyrazne spolahlivejsie ako aj prva generacia N55, kde sa zadieraju ojnicne loziska a kluka nie je kovana uz.
N52 by som ja nerozmyslal vobec. N53 tiez nie - tam ma clovek problem s NOX systemom vo vyfuku a to ked sa pokasle, tak je to pruser cele dat dokopy. N54 by som bral hocikedy. AK mala spravny servis
PS: o N55 tu nikto nic nehovoril...
M54 bude chciet pretesnit nakomplet, vsetky tesnenia budu jak puky tvrde, k tomu disa klapka a vanos mozu pohnevat. E46 bude mat ale hlavne problem s hrdzou, s nou bude "najvacsia zabava".
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Zaujimalo by ma, co je myslene pod pojmom : si s nimi uzili svoje moc neodporucam = co tam bolo akoze mimo beznych servisnych veci ? Ze musis vymenit vstrekovace ako na kazdom aute aj dizloch po 200t km napriklad, ako som to riesil aj ja? alebo ze po 170t km ti uz netesni olejova vana a musis vymenit tesnenie ? Tak ako tecu casom vsetky motory vsetkych znaciek niekde a musis niekde proste riesit unik oleja ? Alebo ze ti odijde vodna pumpa ,alebo netesni ako u vacsine aut ? U mna je neodporucanie motora vtedy, ak ti odpali ventil a sposobi destrukciu motora, alebo sa ti zadrie ojnicne lozisko a piest vyleti cez blok, alebo mas nejaku inu technicky zlozitu vec na riesenie - co N54 urcite nema. Alebo to turbo ? A turbo sa nemeni na ostatnych motoroch casom ? Vsetko toto je len SERVIS s postupnym nabiehanim kilometrov. Nic nenormalne mimo bezne tieto vymeny. Takze ano, stojim si za tym, ze N54 je v tomto bezproblemova s takymto beznym servisom casom.
Re: BMW Divize
Jenom doplním (čistě subjektivní) dodatek: N54 je foukaný motor = pro mě NO GO. Ale každý to máme jinak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak asi mame kazdi z nas inu mienku o tom, co znamena bezny servis.
Lebo ja osobne toto za bezny servis teda nepovazujem (pri aute co ma u teba najazd 230000km), urcite nie ked vacsina z toho su veci, ktore znamenaju rozsvietenie kontrolky motora a potrebu navstivit servis, diagnostikovat, co zase tomu je a nie su zalezitostou, ktoru si poriesi bezny uzivatel so srovbovakom v ruke. A doplnil bych k tomu vyctu este palivovu pumpu znamu ako HPFP.
Alebo poviem inak, NIE, nie je nic z toho co si vypisal ako bezne "u vsetkych motoroch vsetkych znaciek".
Zaroven uznavam, ze sebevrazedne sklony zname z V8 a V10 z dielne BMW alebo boxerov od Subaru to nema
Toto si proste Jerry musi zvazit sam, zaroven tu PP celkom vyzivne dokumentuje jeho nazivanie s byvalou N53 a sucasnou N52 (v dvoch kusoch).
Lebo ja osobne toto za bezny servis teda nepovazujem (pri aute co ma u teba najazd 230000km), urcite nie ked vacsina z toho su veci, ktore znamenaju rozsvietenie kontrolky motora a potrebu navstivit servis, diagnostikovat, co zase tomu je a nie su zalezitostou, ktoru si poriesi bezny uzivatel so srovbovakom v ruke. A doplnil bych k tomu vyctu este palivovu pumpu znamu ako HPFP.
Alebo poviem inak, NIE, nie je nic z toho co si vypisal ako bezne "u vsetkych motoroch vsetkych znaciek".
Zaroven uznavam, ze sebevrazedne sklony zname z V8 a V10 z dielne BMW alebo boxerov od Subaru to nema
Toto si proste Jerry musi zvazit sam, zaroven tu PP celkom vyzivne dokumentuje jeho nazivanie s byvalou N53 a sucasnou N52 (v dvoch kusoch).
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...