Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Přijde ti to málo? Co bys jako úspěch potřeboval?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Kdyby hnusné dotykovky úplně zrušili.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Za mě správná iniciativa. Do doby, než bude plnohodnotné autonomní řízení, tak bych doplnil ještě ovládání plynu a brzd...
Návrat do 90's, před internet, před dotykové ovládání, před umělou inteligenci, před migraci...
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Při množství fcí, které dnešní auta mají, nemůžeš mít na všechno tlačítko, kokpit by vypadal jak Boeing 747 v 1980
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
HM: Devadesátky byla nejlepší éra v republice za posledních 50 let. Všude euforie, začátky podnikání, opravdová svoboda, pěkný auta.
honziss: A proč tam musí být tolik funkcí, převážně zbytečných? Je bezpečné hledat za jízdy v dotykovce? Proč v dotykovce jo a v mobilu ne?
honziss: A proč tam musí být tolik funkcí, převážně zbytečných? Je bezpečné hledat za jízdy v dotykovce? Proč v dotykovce jo a v mobilu ne?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
jerry: svět se vyvíjí a devadesátky jsou už pryč. Kdyby nebyl vývoj, jsme pořád v jeskyni. Jasně, něco se mi může líbit víc, něco míň, ale tak to je.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Pouze jsem zavzpomínal na dobu, kdy bylo ještě vše fajn. Ten vývoj nemusí vždy být nutně k lepšímu. Považuješ atmosféru ve společnosti a auta v současnosti za lepší?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Ja myslim, ze mnozstvi fci je takova kombinace faktoru: co prumerny uzivatel chce / co si automobilka mysli, ze prumerny uzivatel chce / co si automobilka mysli, ze by mit meli, protoze to ma konkurence a nebo to je v tu chvili popularni.jerry píše: ↑čtv 07 bře 08:39 HM: Devadesátky byla nejlepší éra v republice za posledních 50 let. Všude euforie, začátky podnikání, opravdová svoboda, pěkný auta.
honziss: A proč tam musí být tolik funkcí, převážně zbytečných? Je bezpečné hledat za jízdy v dotykovce? Proč v dotykovce jo a v mobilu ne?
Jinak dobrej point - hledat za jizdy v dotykovce je spatne. Zmacknout za jizdy tlacitko na dotykovce, ktere nemeni svoji velikost, ma namapovanou dostatecne velkou plochu dotyku je dle meho soudu v pohode.
Ja myslim, ze to NCAP vzal ze spatny strany - je fajn ze budu mit hw packu blinkru a klakson, ale kdyz k tomu budu mit neuintivni, lagujici displej s malejma pismenkama a spatnou citelnosti (kterej ale stejne musim pouzit pri jizde), bude to lepsi?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Souhlas! Mnozstvi veci, co se v autech za poslednich 30 let vyrazne zlepsilo je rozhodne vetsi, nez mnozstvi veci, ktere se zhorsilo. A mam pocit, ze spousta lidi se spis boji samotne zmeny, nez jejiho realneho dopadu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
jerry: ano, někdy se věci vyvíjejí horším směrem, aby se pak zase otočily správně(ji). Nic neroste do nebe.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW