BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1493
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

kdybys nekupoval diferák v autorizáku za 50 nebo kolik, tak jsi mohl dávno mít v nákladech třeba to Porsche.. i s fofrklackem. Ale co, "okrádáš" jen sám sebe.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Nemohl, doma mi to zakázali.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
blah
Pan Řidič
Příspěvky: 213
Registrován: stř 25 črc 13:11

Re: BMW Divize

Příspěvek od blah »

Brus píše: stř 21 úno 19:01 ale ne, já už se těším až to konečně zase začne. GO motoru v podání PP, díl druhý :D
Spis druha serie ne? Jestli si spravne vzpominam, mela 1. serie az 3 epizody :D

Jako ja mam svoji N52 taky rad, zvlast kdyz ma jenom nejakejch 130kkm, ale asi bych dlouho premejslel nez bych se rozhodl pro GO :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

1.serie = brambor1 (N53) měla ty epizody dokonce 4:
První - najezdil sem nějakých 250kkm jen s běžným servisem, honil sem to od novoty, v 250kkm to začalo ztrácet výkon atd.
Druhá "nový" (repas) N53 = vydržel asi 8tis km, pak kaput
Třetí: další "nový" (repas) N53 = 9 tis km a kaput
Čtvrtý: třetí "nový" (repas) N53, 2,5 tiskm a AAA. Good luck nový majitel.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: pát 16 úno 09:52 A už zase budu hrabat (teda Libor, ne já osobně) do brambora2 - od první/poslední výměny ramen+tyček stabilizátorů obou náprav už najeto 100 tis km = mají už vůle + zadní náprava vrže = komplet výměna. Mně to baví.
Trvalo to, (nějaký problém s papírováním okolo toho) ale ve čtvrtek vyzvedávám všechno v CarTecu, takže hned potom se bude Libor hrabat bramborovi2 pod sukněma. Neska to už vrzalo fest (sucho).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
zinc
Adept autoškoly
Příspěvky: 14
Registrován: stř 09 úno 11:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od zinc »

Hledam nekoho, kdo by byl sikovny na repase ci aspon diagnostiku aktivnich M diferencialu, nejlip okolo Prahy, ale klidne zajedu dal po republice. Jedna se o F8x... huci to a vibruje to. a pouzity diferaky na netu jsou jen pro DCT a to na auto nejde. Znate nekoho?
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1493
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Zjistil jsem, že mám mikrotrhlinu na plastové přirubě chladiče, takže to tam lehce teče. OEM stojí 12k, pak jsou mahle za 5,5k nebo mi LKQ nabízí starline za 2-2,5k. Nebo ještě nacházím na granexu - tam jich je 6 v cenovce 2 až 3 tisíce.
https://granex.cz/vyhledavani?sort=pric ... 7117559273

A výrobce neznám ani jednoho.. Skoro si říkám jestli není lepší vzít starline shit s 2letou zárukou než značku kterou vůbec neznám..? Vrakáč u chladiče nechci.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 624
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvek od Kavis »

Nissens je uplne v pohode. Kdyz sem delal v LKQ, tak se prodavaly asi nejvic a nevim o zadnych stiznostech. Maji to tam taky v nabidce, ale neni skladem.
Jestli si dobre pamatuju, tak snad je to i OE dodavatel pro nektere asijske znacky.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 624
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvek od Kavis »

Tak dokonce jeste vic.
Prvovýroba: Ford, PSA, Toyota, Mazda, Scania, Aston Martin, Lamborghini
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1493
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Kavis: musím říct, že jsem z toho dost jalovej.. Dle real oem jsem si našel kod 17117559273. Otevřu LKQ, koukne na mě buď Nissens (který není skladem za 2500) nebo Mahle skladem za 5000. Když ale kouknu na obrazky, tak vespod jsou ještě malé vystupy.., co jsem patral tak to je pro auta s automatem. Co jsem pochopil, tak se to řeší špuntem? Přičemž nepochopitelně kratší špunt je prý pro manual..

Když mám MT, tak si myslím, bych měl mít chladič jen s jedním 38mm vstupem a jedním 38mm vystupem. Hotovo. A všude cpou ty hladiče co mají další malé výstupy.
nissens chladič .273.jpg
nissen zatky .273.jpg
Odpovědět