BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Dotaz: jak je to u e90 s řízením? Chápu správně že byly 3x možnosti? A) hydraulicky B) elektricky C) elektrický active steering?
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Jo. S LCI alias s faceliftom prislo elektricke.
No 335i a 335d ostali pri hydraulike a neviem ci aj PP v tej svojej 330xi nemal nahodou hydrauliku :-??
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Myslím, že brambor1 (face kombi) ji měl, ale neručím za to. brambor2 (preface sedan) ji taky má.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

A jaký je rozdíl mezi elektrickym a elekrickym active steering po stránce hardwaru? Však ty tyče řízení s motorem jsou stejný a všechny ostatní jednotky a snímače by tam auto bez taky mělo AS mít mělo taky, ne?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

A už zase budu hrabat (teda Libor, ne já osobně) do brambora2 - od první/poslední výměny ramen+tyček stabilizátorů obou náprav už najeto 100 tis km = mají už vůle + zadní náprava vrže = komplet výměna. Mně to baví.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

brambor2 "nafurt": Abych svoji hlavu přivedl na jiné (nechmurné) myšlénky (ref moje NEzdraví), taxem fčíl chvíli gůglil "Při jakém nájezdu dělat generálku N52B30?" a našel sem na jednom US? pokecu o modrobílých vrtulích, že kdosyk najel na N52 (ne N51 prodávaná v US) 400 tis !!majlí!!(= ca 600tis km) bez GO motoru jen s pravidelným servisem a výměna toho, co umřelo. Takže svoje myšlenky (udělat preventivní GO při 250 až 300 tis km) po-upravím/odložím to (aktuálně je teprve 185tis km na tachu, no).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2527
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

ale ne, já už se těším až to konečně zase začne. GO motoru v podání PP, díl druhý :D
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5694
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

k čemu je dobrá taková preventní GO? respektive, co se může stát, když se rovnou člověk dojezdí až k nepreventivní?
jsem konzultoval s odborníkem jak se Subaru a bylo mi řečeno, že nejlepší je počkat, co se rozmrdá a pak to řešit. Nějaký prevetivní výměny stejně neušetří nic :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Stepan píše: stř 21 úno 21:51 k čemu je dobrá taková preventní GO?
k vyhazování prachů komínem...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Abych měl dobrý pocit, že se o brambora2 "pěkně" starám. Ale jen tak hned ji dělat nebudu. Maňána.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět