A tohle je zatím přesně důvod, proč je to pro mne mrtvé.
Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
já jel včera z5 z Itálie. Itálie 130 a od Bolzana 110. Rakousko 100 a v Německu, až na cca 25km úsek, všude 120. A to nebyl skoro žádný provoz.
A co mne nejvíc překvapilo, jsou tam taky blbci úředníci, protože v D na dálnici hodně často B22a
Jinak 2+2, plný kufr + rakev: 91kmh průměr rychlosti a 11,9l/100km (3.0TSI)
A co mne nejvíc překvapilo, jsou tam taky blbci úředníci, protože v D na dálnici hodně často B22a
Jinak 2+2, plný kufr + rakev: 91kmh průměr rychlosti a 11,9l/100km (3.0TSI)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Honziss:
Porovnávas neporovnatelné, a to tak, jak se ti to hodí. Ostatně u elmobilistu jsme zvykli.
1) špičku, ve které jsi jel ty, vs. noční dálnici, kdy jsem jel (a jezdím) ja. 200 na úseku, který ujedu na 1 uvedené nabití, tzn. max. hodinu, problém nemám.
2) nevím, proč do toho motas rodinu s lyzemi, mas je snad na střeše? A ano, nelyzuji, jezdím tam pravidelně od jara do podzimu pracovně a/nebo s rodinou směr dovolená. Nevidím souvislost s mezi rychlosti přesunu, a aktivitou, za kterou se tím směrem vydavam.
Porovnávas neporovnatelné, a to tak, jak se ti to hodí. Ostatně u elmobilistu jsme zvykli.
1) špičku, ve které jsi jel ty, vs. noční dálnici, kdy jsem jel (a jezdím) ja. 200 na úseku, který ujedu na 1 uvedené nabití, tzn. max. hodinu, problém nemám.
2) nevím, proč do toho motas rodinu s lyzemi, mas je snad na střeše? A ano, nelyzuji, jezdím tam pravidelně od jara do podzimu pracovně a/nebo s rodinou směr dovolená. Nevidím souvislost s mezi rychlosti přesunu, a aktivitou, za kterou se tím směrem vydavam.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
jj, vcera to bylo vyzivnyřidičBOB píše: ↑ned 11 úno 17:58 já jel včera z5 z Itálie. Itálie 130 a od Bolzana 110. Rakousko 100 a v Německu, až na cca 25km úsek, všude 120. A to nebyl skoro žádný provoz.
A co mne nejvíc překvapilo, jsou tam taky blbci úředníci, protože v D na dálnici hodně často B22a
Jinak 2+2, plný kufr + rakev: 91kmh průměr rychlosti a 11,9l/100km (3.0TSI)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nejsem zadnej elektromobilista, mam ty auta co mam v podpisu, elektricky je jedno ze 4. Co porovnavam? Jen postuju svoje realny zkusenosti. Mas realnou zkusenost se stejnym autem? Podel se s nama prosim.petr_riha píše: ↑ned 11 úno 18:03 Honziss:
Porovnávas neporovnatelné, a to tak, jak se ti to hodí. Ostatně u elmobilistu jsme zvykli.
1) špičku, ve které jsi jel ty, vs. noční dálnici, kdy jsem jel (a jezdím) ja. 200 na úseku, který ujedu na 1 uvedené nabití, tzn. max. hodinu, problém nemám.
2) nevím, proč do toho motas rodinu s lyzemi, mas je snad na střeše? A ano, nelyzuji, jezdím tam pravidelně od jara do podzimu pracovně a/nebo s rodinou směr dovolená. Nevidím souvislost s mezi rychlosti přesunu, a aktivitou, za kterou se tím směrem vydavam.
Napsal jsem, ze na tom useku jsem byl v dobrej cas i den. Jelo to na pomery nemecky dalnice dobre a stejne jsem prumer mezi karlsruhe a basileji mel pres 170.
Nekdo dalsi tu dal prumer 200+ na 100 km useku? Kde a s jakym autem?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nürnberg - Beroun
V noci, relativně často.
Insignia GS 2.0tdci 128kw
Stojí to necelých 30l západoněmecké nafty tj okolo 7-8 kč/km jako v tom e-tronu nabíjeném na ionity
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Insignie žere při maximálce, jako kamion?
Honziss: a na kolik teda přijde nabíjení doma? (bez fotovoltaiky, ale s nějaký režimem od ČEZ)
Jednou mě asi něco užitkového na el. nemine, ale panely na barák cpát nechci.
Honziss: a na kolik teda přijde nabíjení doma? (bez fotovoltaiky, ale s nějaký režimem od ČEZ)
Jednou mě asi něco užitkového na el. nemine, ale panely na barák cpát nechci.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Honziss:
To, ze ty mas někde nějaký průměr, za daných podmínek, neznamená, ze nikdo jiný nemůže mít větší průměr za jiných podmínek.
Nevím, co je pro tebe nepoxhopitleneho na tom, ze někdo muže v noci jet na prázdné německé dalnici 2 kila. Pokud pojedeš hodinu, mas tam ten průměr. Pointa je kde?
Muzu to samé udělat s trvalou? Nevím, ptám se. Pokud ano, nabití za 15 minut mi dodá stavu na kolik dalších minut jízdy? Asi hodinu, ne? Možná hodinu pět. Takže každou hodinu kafe, svačinu, obed, večeři?
Jasne, muzu jet 80 v pytli za kamionem, ujedu o 50km víc a strávím na cestě o hodinu více. Já neměří vzdálenost na hodiny mezi nabijeckami, ale na kilometry v čase. A tam proste jakýkoliv el prohrává s čímkoliv. Buď pojedu pomalu, abych dojel, nebo rychle a budu stát stejně často, jako šlapat na plyn.
To, ze ty mas někde nějaký průměr, za daných podmínek, neznamená, ze nikdo jiný nemůže mít větší průměr za jiných podmínek.
Nevím, co je pro tebe nepoxhopitleneho na tom, ze někdo muže v noci jet na prázdné německé dalnici 2 kila. Pokud pojedeš hodinu, mas tam ten průměr. Pointa je kde?
Muzu to samé udělat s trvalou? Nevím, ptám se. Pokud ano, nabití za 15 minut mi dodá stavu na kolik dalších minut jízdy? Asi hodinu, ne? Možná hodinu pět. Takže každou hodinu kafe, svačinu, obed, večeři?
Jasne, muzu jet 80 v pytli za kamionem, ujedu o 50km víc a strávím na cestě o hodinu více. Já neměří vzdálenost na hodiny mezi nabijeckami, ale na kilometry v čase. A tam proste jakýkoliv el prohrává s čímkoliv. Buď pojedu pomalu, abych dojel, nebo rychle a budu stát stejně často, jako šlapat na plyn.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Petr_riha: je sakra rozdil jet chvilku 200 a nebo udelat prumer 200+ na useku 100km dlouhem. S jakym autem takto vysokych prumeru dosahujes a na jakem useku dalnice? Povidej prosim!
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja vubec nenabijim v garazi, tam mi stoji GRka, muzu to pouzit jako nouzovku, platime tam myslim 5,7. Vetsina nabijeni je na ac stojanu od Pre, kde to je 6,6 bez dph.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k