Americké vozy a vše kolem nich

Cadillac, Dodge, Ford, Hummer, Chevrolet, Chrysler ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Je možné že jsem neska zahlíd Dodge Challenger Hellcat Black Edition? Prodává se něco takového už i u nás (mělo to brněnskou značku a čtyři velké laufy vzadu a bylo to celé černé)?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
copy
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: sob 15 črc 08:39

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od copy »

Predávajú to v Tucar Praha. Obzeral som to u nich v showroome.
prying
Autoškolák
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 07 črc 20:43

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od prying »

Co je to ta black edition? Nemá to být Dodge Challenger Black Ghost? To by byl dobrý výkon od prodejce.
jerry
Letec
Příspěvky: 3596
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od jerry »

Zeptám se zdejších majitelů Mustangů kupovaných v DE. Kupovali jste novotu nebo Tageszulassung? Jak finančně náročné jsou na servis? Vzít raději gt nebo convertible? Vzhledem k provozování přes léto na trase přes Šumavu se více kloním ke convertible.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 166
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

Před necelými třemi roky jsem kupoval Mustanga v DE. Kupoval jsem Tageszulassung, sleva byla výrazná. Auto nejeté, jen ho prostě měl dealer na sebe jeden den přihlášené. Ze zkušenosti bude chtít dealer zaplatit i auto včetně DPH a po doložení přihlášení v ČR a zaplacení DPH v ČR ti to DPH vrátí...

Já jsem bral verzi Bullit, chtěl jsem ho, racionální důvod to asi nemělo, možná jen trošku větší výkon, lepší podvozek a asi ještě nějaké věci, ale to se v tom stejně "ztratí". Dneska bych bral kabriolet. Větší stylovka a větší zábava. Stejně s tím autem nijak nejezdím rychle, spíš jsem si to koupil kvůli zvuku. Na mokru je to auto prakticky "neřiditelné", což teda přeháním, ale prostě zadokolka s těžkým předkem. Jezdím s tím stejně jen, když je hezky, proto bych bral spíš ten kabriolet.

Ad manuál nebo automat - mám to v manuálu, kolikrát si už říkám, že příště bych volil asi z pohodlnosti automat, ale zkušenost s ním nemám. Aspoň člověk nezapomene řadit...

Jinak je to i celkem praktický, dvě děti to pobere, kufr je celkem velký, jen špatně přístupný. Nicméně známý v něm vozí dokonce i kolo, pravda teda sundává přední i zadní kolo, ale vejde se to. Dva golfový bagy se taky vejdou :D

Ohledně finanční náročnosti, mám najeto něco málo přes deset tisíc (málo času, moc aut :D ), takže zatím jen pojištění - cca 18tis. ročně komplet vše, cena díky omezenému nájezdu a velké slevě), běžný servis - tj. každoročně olej atd. - to jsem teď nedohledal, ale tuším něco kolem / do 20tis.

Pokud jde o zápory - je to amerika, takže kvalita prostě horší, občas něco zavrže, infotaiment je těžce předpotopní a neskutečně pomalý, ale vše je zapomenuto, jakmile nastartuju..
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
jerry
Letec
Příspěvky: 3596
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od jerry »

Díky za obšírné info. Vzhledem k užití v létě se také přikláním ke kabrioletu. Očekávám od toho kochačku za dobrého zvukového doprovodu a pocit síly při občasném přišlápnutí plynu :D A potřebujeme převézt občas víc věcí a vnoučata, na to má miata malý kufr a chybí zadní sedadla a oktávka je spolehlivé, ale fádní svezení. Právě kvůli svezení v oblíbených zatáčkovitých pasážích si rozhodně ale miatu ponechám a k tomu i oktávku na zimní cesty, převoz kol a podobně ;) Také v souhrnu moc nenajezdím, už jen kvůli střídání 3 aut a navíc nyní již už skoro necestuji za obchodem. Vzhledem k plánovanému novému Mustang je předpoklad, že budou Tageszulassung auta po novém roce za dobrou cenu. A jak dlouho a kolik značek budou na trhu pětilitrová auta V8 s manuálem?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Pooch
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 14 lis 15:01

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od Pooch »

Nazdar, taká otázočka možno bude niekto vedieť poradiť.. aký olej je najlepšie dať do starej Slant Six rok výroby cca 1975 všetko stockové, nič extra. Motor sa snažím nakopnúť a vyladiť.. bypass hrdzavej nádrže idem rovno z bandasky.
Hodilo by sa mi odporúčanie z vlastnej skúsenosti.. a rovnako olej do prevodovky, je to automat - ževraj je vhodný MANNOL Dexron III Automatic Plus.. za akékoľvek rady vopred ďakujem.
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 409
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od Jaggie »

Vypada, ze ten motor nebezel nejakou dobu?
Takze jakykoli synteticky olej, ktery vytvori spravny tlak oleje.
Kazdy motor je jiny. Zkusil bych 10w-40.
Bude hustejsi pri zahrati na provozni teplotu, tezko rici v jakem stavu jsou pistni krouzku a olejova pumpa.
Znacky oleje jsou prakticky jedno.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Kura, dyž mi doma Porše neprošlo, že bych zkusil "obyčejného" Forda Dark Horse?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Americké vozy a vše kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

pavproch píše: pát 02 úno 15:26 Kura, dyž mi doma Porše neprošlo, že bych zkusil "obyčejného" Forda Dark Horse?
Tak dobry pokus, ale myslim, ze aj keby ho schvalila a sama chcela tak nejprejde u teba skrz ten interier :ymsick:
Obrázek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět