Uvažuji nad octávku 1 1.9 tdi rotačka, celkem slušně zachovalá s 150 tisíci, kde jsou měněné zámky po poškození zlodějem.Takže se auto nedá odemykat / zamykat dalkovým ovladačem, ale pouze na klíček protože jsou to neorigo zámky. Prodávající mi řekl že po otevření dveří bych měl vložit do 3 sekund klíč do zapalování a zapnout elektroniku, jinak to spouští alarm. Což mi přijde jako sakra krátky interval. Jak to u těch jedniček funguje, opravdu je to tak krátké? Pokud ano, asi do ni nepůjdu, docela to ubírá hodně na komfortu z auta.
Co jsem tak hledal, tak ani se ten alarm nedá trvale vypnout ani vypojit když je v origu.
Alarm na Octavia 1
Re: Alarm na Octavia 1
Blbost.
Re: Alarm na Octavia 1
co přesně je blbost?
Re: Alarm na Octavia 1
Presne všetko čo si napísal!
Prečo by diaľkové nefungovalo s neoriginál zámkami? (BTW, neboli menené náhodou vložky zámkov a nie zámky samotné?)
Prečo by bolo treba vložiť kľúč do 3 sekúnd?
A keď už - prečo by to nešlo deaktivovať?
Prečo by mala byť takáto hlúposť dôvodom na nekúpu inak dobrého auta?
Prečo by diaľkové nefungovalo s neoriginál zámkami? (BTW, neboli menené náhodou vložky zámkov a nie zámky samotné?)
Prečo by bolo treba vložiť kľúč do 3 sekúnd?
A keď už - prečo by to nešlo deaktivovať?
Prečo by mala byť takáto hlúposť dôvodom na nekúpu inak dobrého auta?
Re: Alarm na Octavia 1
Centrál pravděpodobně nefunguje, protože místo vložky, která bývá po vloupání poškozená, je jednoduší vyhodit celý zámek a dát tam nový. A jaký je nejlevnější? No přece ten z vrakoviště. Že nemá motorky na centrál, je z jiné (nekompatibilní) generace nebo nefungují, už takového překupníka/lajdáka majitele nezajímá.
To s alarmem není standardní chování alarmu. Auto s alarmem můžeš odemykat klasicky fyzicky klíčem a nezačne řvát. Tady problém bude ještě jinde nebo to má nějaký alarm z druhovýroby, který má vlastní dálkové ovládání (spíše měl dálkové ovládání...).
Jinak alarm lze vždy deaktivovat. Ať už standardní cestou (postupnou demontáží + možnou deaktivací přes diagnostiku) nebo jednoduchým ucvaknutím kabelů u sirény.
Pokud se majitel/překupník staral k autu s takovou láskou, že dopadlo takhle, tak ani nedoufám v běžnou údržbou jako jsou pravidelné výměny oleje každý rok. I kdyby těch 150t km bylo poctivých, tak bych si ten nákup velmi dobře promyslel. Kolik to auto má roků? 24? To je lehce přes 6000 km za rok. S naftou! Moje mamka auto vytahuje sporadicky jen do obchodu nebo když veze babičku do nemocnice a najede skoro 4000 km. To mi připadá jako velmi nepravděpodobný nájezd pro naftový motor, který se bral právě na dálkové cesty (v té době byly nafťáky o dost dražší než benzínové motory).
To s alarmem není standardní chování alarmu. Auto s alarmem můžeš odemykat klasicky fyzicky klíčem a nezačne řvát. Tady problém bude ještě jinde nebo to má nějaký alarm z druhovýroby, který má vlastní dálkové ovládání (spíše měl dálkové ovládání...).
Jinak alarm lze vždy deaktivovat. Ať už standardní cestou (postupnou demontáží + možnou deaktivací přes diagnostiku) nebo jednoduchým ucvaknutím kabelů u sirény.
Pokud se majitel/překupník staral k autu s takovou láskou, že dopadlo takhle, tak ani nedoufám v běžnou údržbou jako jsou pravidelné výměny oleje každý rok. I kdyby těch 150t km bylo poctivých, tak bych si ten nákup velmi dobře promyslel. Kolik to auto má roků? 24? To je lehce přes 6000 km za rok. S naftou! Moje mamka auto vytahuje sporadicky jen do obchodu nebo když veze babičku do nemocnice a najede skoro 4000 km. To mi připadá jako velmi nepravděpodobný nájezd pro naftový motor, který se bral právě na dálkové cesty (v té době byly nafťáky o dost dražší než benzínové motory).
Re: Alarm na Octavia 1
vložka zámku není součástí zamykacího mechanismu. Pokud někdo vložku poškodil například při násilném otevření šroubovákem, není důvod měnit zámky. Spíš to bude opačně, vyměněné jsou vložky spínačka a klíč (plus kdovíjak s imobilizerem) ale ne ovladač který pak samozřejmě s autem nekamarádí. To chování alarmu je přinejmenším podezřelý. Najetý kilometry jsou klasika, každá prodávaná O1 má najeto cca 140 tisíc ať je stará jakkoliv, ikdyby měla pedály sešlapaný durch, sedadlo jak pytel a volant ohmatanej až na železo a na dveřích vybledlej stín po nálepce TAXI. Těch pár exemplářů co fakt jsou po dědovi co nejezdil se nenabízí, ty se nechávají v rodině, dobrým kamarádům a podobně.
Nejspíš to bude skládanka z kdovíčeho, pak se samozřejmě nabízí otázka, proč někdo toho Frankensteina vytvořil. Nechci tvrdit že to auto jedné temné noci odjelo na tajný výlet v kamionu do Polska, kde mu udělali plastickou operaci aby pak dělalo radost někomu jinému, ale naznačit můžu...
Nejspíš to bude skládanka z kdovíčeho, pak se samozřejmě nabízí otázka, proč někdo toho Frankensteina vytvořil. Nechci tvrdit že to auto jedné temné noci odjelo na tajný výlet v kamionu do Polska, kde mu udělali plastickou operaci aby pak dělalo radost někomu jinému, ale naznačit můžu...
Re: Alarm na Octavia 1
Tomu nájezdu bych věřil. Ten zní reálně, po pátém stočení.
On už teda pojem zachovala octavia 1 je zajímavý. Tazatel vypadá na slušného hejla.
On už teda pojem zachovala octavia 1 je zajímavý. Tazatel vypadá na slušného hejla.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Alarm na Octavia 1
Pepo, máš pravdu. Já si to spletl se zámkem na Felicii. Octavie už měly "modernější" řešení, že zámek je jako velká plastová krabice a vložka pro klíč ovládá zámek takovou tou kovovou dlouhou špachtlí.