Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 2011
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Lachende Bestien »

Arkis píše: stř 24 led 13:56Nejlepší by byly SOS budky, jako jsou na dálnici, přímo u přejezdu. Hned se ví, odkud volá a co se tam děje. Aspoň na trasy, kde jezdí rychlíky.
Ale no tak, zase to s tím rozumovým přístupem nepřehánějte, co by na to říkala paní ekonomika?!
Vždyť každá podobná srážka znamená, že se aspoň policajti, hasiči a záchranáři protáhnou od toho věčného sezení na prdeli, a hlavně samozřejmě nemalý finanční zisk řadě profesí - novinářskými honiči senzací s reKLAMními agenty počínaje, přes výrobce, distributory a prodejce nejrůznějších náhradních dílů k opravám zničené techniky, pak jistě servisáci a mechanici atd.
Co se týče zpožděním vlaků postižených bezvýznamných socek, co nepoužívají osobní auta a jezdí podřadnou hromadnou dopravou, tak na ty samozřejmě z vysoka sere afroamerický tesák. :ymsmug:
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2150
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Bob: to s tou závorou se bohužel moc neví. I já to dnes vidím poprvé.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28233
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

je to standardní bezpečnostní zařízení a také nejrychlejší, protože není závislé na lidech. Je tam čidlo, které vyšle signál, všechny směry dostanou červenou a strojvedoucí výstrahu do kabiny.
Myslel jsem, že je to známá věc a to zejména poté, co poslední dobou je tohle častá příčina srážky s vlakem.
U profi řidiče bych tuto znalost odhadoval na 100% podle toho, jak se kasají, že oni jsou něco víc.
To asi nebyl případ tohodle blba, který si evidentně trasu nadměru a případná riziková místa, neprojel.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2150
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Zajímavé, díky za info, neznal jsem. Asi proto, ze nejezdim na přejezd přes světla…

Nicméně by mě zajímalo, nakolik to je mezi lidmi rozšířené. Dal bych ruku od ohne, ze z 10 lidi (řidičů) to 9 vědět nebude.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28233
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Ono stačí tu závoru i jenom zlomit nebo vzít šutr a rozmlátit to blikající červené světlo...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
tommas
Pan Řidič
Příspěvky: 227
Registrován: sob 24 kvě 11:20
Bydliště: B, CZ

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od tommas »

Tento přejezd tu funkci určitě měl. Na fotkách jde vidět, že vlak finálně zastavil relativně kousek před následujícím návěstidlem, takže to předchozí mohlo být klidně 1,5 - 2 km daleko - neznám přesné poměry na této trati, ale toto je na koridorech poměrně běžná vzdálenost.
Nicméně ve chvíli, kdy šly dolů samotné závory, tak už klidně vlak mohl být za návěstidlem a strojvedoucího už nemělo, co upozornit.

Naopak pokud by přejezd byl v chybovém stavu, tak to upozornění mohl dostat dispečer/vypravčí a ten zkusit Generální Stop. Ale i tady pak ve finále naražíme na to, že ve chvíli, kdy závora nedošla až dolů, tak už bylo na reakci pár desítek sekund -vlak tam v tom místě mohl jet až 140 km/h.

Fírovi to život nevrátí, ale jsem zvědav až se dostanou ven informace, jak dlouho tam ten kamion byl vlastně zaseklý, jestli alespoň to někde nahlásil a jen se to nestihlo atd.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není

VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28233
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Nicméně ve chvíli, kdy šly dolů samotné závory, tak už klidně vlak mohl být za návěstidlem a strojvedoucího už nemělo, co upozornit.
Na tohle jsou velmi přesná pravidla.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2913
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

To asi nebyl případ tohodle blba, který si evidentně trasu nadměru a případná riziková místa, neprojel.
Jakože někde naloží, objeví se mu tam osobák, udělá si 300km tam a 300km zpátky a pak to odveze? :-D
Tohle je (když už) práce úplně někoho jinýho - pokud rovnou neměl určenou trasu od odboru dopravy (záleží co to bylo za nadměr). Což pokud jo, by mě zajímalo jak to bude s odpovědností, když se pod trasu někdo podepsal
Fírovi to život nevrátí, ale jsem zvědav až se dostanou ven informace, jak dlouho tam ten kamion byl vlastně zaseklý, jestli alespoň to někde nahlásil a jen se to nestihlo atd.
Jako nechtěl bych se do toho dostat.. Každýmu s IQ nad 50 je jasný, že to zastavení není otázka 2 minut a každej v tu chvíli nějak doufá a předpokládá, že to rychlejc vyřeší a zmizí.
Vždyt jsou mezi řidičema i lidi, který se roztřesou a zpanikaří, když jim to jenom chcípne ne semaforu... Natož když se seknou na přejezdu
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2913
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

A ještě k těm závorám - tak když tam stál, tak snad ke vší smůle se snad netrefil do mezery, aby šly dolů, ne?
Chápeš to?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5867
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

Truck Daškam píše: stř 24 led 22:31
To asi nebyl případ tohodle blba, který si evidentně trasu nadměru a případná riziková místa, neprojel.
Jakože někde naloží, objeví se mu tam osobák, udělá si 300km tam a 300km zpátky a pak to odveze? :-D
Tohle je (když už) práce úplně někoho jinýho - pokud rovnou neměl určenou trasu od odboru dopravy (záleží co to bylo za nadměr). Což pokud jo, by mě zajímalo jak to bude s odpovědností, když se pod trasu někdo podepsal
Fírovi to život nevrátí, ale jsem zvědav až se dostanou ven informace, jak dlouho tam ten kamion byl vlastně zaseklý, jestli alespoň to někde nahlásil a jen se to nestihlo atd.
Jako nechtěl bych se do toho dostat.. Každýmu s IQ nad 50 je jasný, že to zastavení není otázka 2 minut a každej v tu chvíli nějak doufá a předpokládá, že to rychlejc vyřeší a zmizí.
Vždyt jsou mezi řidičema i lidi, který se roztřesou a zpanikaří, když jim to jenom chcípne ne semaforu... Natož když se seknou na přejezdu
Já to nechci nějak hodnotit, ale už řidič nadměru s hlubinou, by měl být natolik zkušený, aby posoudil nebezpečí přejezdu se zlomem, který je pro hlubinu kritický. Otázka je, zda si celou soupravu před přejezdem přizvedl... není to první případ, kdy se hlubina zasekla na přejezdu a skončilo to tragicky.
Další věc je, jestli vůbec byla souprava technicky schopna tento přejezd překonat?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět