Na nebezpečí takových přejezdů upozorňoval už Jan Beránek, reportet ČT. A reakce správy žel. byla prý vlažná
"Nehoda u Bohumína má dost zásadní vyšetřovací verzi: uvíznutí kamionu na zvlněném přejezdu.
Upozorňovali jsme na tenhle problém na
@CT24zive
už několikrát, reakce
@Spravazeleznic
byla spíš mdlá.
Přitom stačilo udělat systémovou prověrku. Vrypy na tomhle konkrétním mluví jasně."
Volat 112 je super jako alibi pro řidiče. Vlak při 160km/h potřebuje na zastavení cca kilometr. Při 160km/h ujede 45m/s.
Zavolat na 112, 112 musí zjistit, jaký vlak a kdy, sehnat kontakty a zavolat strojvedoucímu. Upřímně, pokud to někdo zvládne do 10 minut, tak mu zatlaskám. Za tu dobu vlak ujede 27 km.
To je efektivnější běžet vlaku naproti a mávat praporkem aby zastavil.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Zajda píše: ↑stř 24 led 12:29
Za minutu by zavolal tak maximálně strojvedoucímu ve vlaku, kdyby na něj měl přímou linku.
I při jednotkách minut by hraničilo s proveditelností aby se informace dostala přes všechny dispečinky včas.
Zastavit takto dopravu na dráze je reálné když tam auto uvízne mimo interval průjezdu vlaku.
Proč by někam volal? Stačí zvednout spadlou závoru a od té chvíle jede vše již automaticky...
Jakmile dojde k poškození přejezdu, objeví se v integrovaném drážním systému výstraha. Ta je dostatečným důvodem informovat strojvůdce a zabránit tak katastrofě.
Jinak každý přejezd je označen číslem, které pomůže identifikovat operátorům 112 přesně místo. Ale tento proces od oznámení, po zastavení provozu na trati, trvá řádově minuty.
Proč by někam volal? Stačí zvednout spadlou závoru a od té chvíle jede vše již automaticky...
Což asi ne každej ví, já to taky nedávno ještě nevěděl. Ale bezpečně vím, čím si má drahá polovička umejt vagínu a kterej prášek umeje skvrny od mazutu studenou vodou
Cize ak fyzicky zdvihnem zavoru tak je to automaticky signal stoj pre prichadzajuci vlak?
Prej jo. Jestli to tak funguje všude nebo jen na modernizovaných, ví bůh