Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Když se koukám na přejezd, tak bych si tipnul, že zůstal sedět na břichu..
foto 14/16
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... .seznam.cz
tady je to na seznam mapy dobře vidět
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&sourc ... ase=ophoto
Pravděpodobně jel do těch skleníků (i když ten návěs s nastavitelnými nápravami není úplně běžný návěs). A tady na snímcích je vidět, že se tam kamiony nějak dostaly
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&sourc ... ase=ophoto
foto 14/16
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... .seznam.cz
tady je to na seznam mapy dobře vidět
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&sourc ... ase=ophoto
Pravděpodobně jel do těch skleníků (i když ten návěs s nastavitelnými nápravami není úplně běžný návěs). A tady na snímcích je vidět, že se tam kamiony nějak dostaly
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&sourc ... ase=ophoto
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Mě asi nikdo zase nevysvětlí že v 21.století nejsou přejezdy osazeny systémem detekujícím neprůjezdnost.
Máme v ČR 7646 přejezdů.
Na modernizaci 233 z nich se loni utratilo 3,1 miliardy Kč.
Tedy 13,3 milionu na přejezd.
https://www.elogistika.info/sprava-zeleznic-loni/
O kolik by to kurva asi prodražila typizovaná soustava čidel, kamery a modulu co by vyslal varovný signál do vlaku?
Vlaků (osobních + lokomotiv) budou celkově jednotky tisíc.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2913
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Prej vrtná souprava.. Takže asi nějaký podval, něco nízkýho.
Jet mohl kamkoliv, kde se bude stavět něco většího..
Zajda: Tohle by mě taky zajímalo. Technologie na to předpokládám bude
Jet mohl kamkoliv, kde se bude stavět něco většího..
Zajda: Tohle by mě taky zajímalo. Technologie na to předpokládám bude
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ty čidla nevím. Osázet všechny přejezdy, všechny vlaky, to není na odpoledne.
Na druhou stranu, pokud jel na bílé světlo, do srážky zbývalo dost času. Nejprve bílé přestane blikat, pak teprve červené nějakou dobu, pak šraňky, pak vlak. Pokud tam zůstal viset, nebyl to mžik a bylo hafo času na to to řešit a vlak (nechat) zastavit.
Na druhou stranu, pokud jel na bílé světlo, do srážky zbývalo dost času. Nejprve bílé přestane blikat, pak teprve červené nějakou dobu, pak šraňky, pak vlak. Pokud tam zůstal viset, nebyl to mžik a bylo hafo času na to to řešit a vlak (nechat) zastavit.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
@zajda: Když mohou kamery snímat průjezd na červenou u přejezdů, mohou také detekovat vozidlo na přejezdu.
Byla by fajn kombinace kamer + přemýšlet. Ten přejezd je doškrábanej od kamionu, co jezdí to těch skleníků. A teď tam jede nadrozměr a nikoho z haly nenapadne jim říct: hele ten přejzd je trošku složitější, projděte si to. A pak tu máme finální článek řetězu a to je řidič, který si asi neoblídl terén. A případně nenadzvedl nápravy návěsu.
@říha: Kolik času přesně v tom místě je než projede vlak, to netuším. Ale každý přejezd je od dob nehody ve Vraňanech označen a vlaky se z tohoto dají zastavit.
Byla by fajn kombinace kamer + přemýšlet. Ten přejezd je doškrábanej od kamionu, co jezdí to těch skleníků. A teď tam jede nadrozměr a nikoho z haly nenapadne jim říct: hele ten přejzd je trošku složitější, projděte si to. A pak tu máme finální článek řetězu a to je řidič, který si asi neoblídl terén. A případně nenadzvedl nápravy návěsu.
@říha: Kolik času přesně v tom místě je než projede vlak, to netuším. Ale každý přejezd je od dob nehody ve Vraňanech označen a vlaky se z tohoto dají zastavit.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ano, o tom přesně jsem psal.
Jinak toho času tam byla imho minimálně minuta. Pokud by měl tu smůlu, že by na přejezd vjel na poslední bílý blik, což je otázka. Reálně tam mohl několik minut šachovat.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Za minutu by zavolal tak maximálně strojvedoucímu ve vlaku, kdyby na něj měl přímou linku.
I při jednotkách minut by hraničilo s proveditelností aby se informace dostala přes všechny dispečinky včas.
Zastavit takto dopravu na dráze je reálné když tam auto uvízne mimo interval průjezdu vlaku.
I při jednotkách minut by hraničilo s proveditelností aby se informace dostala přes všechny dispečinky včas.
Zastavit takto dopravu na dráze je reálné když tam auto uvízne mimo interval průjezdu vlaku.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nevím, jak dlouho od zavolání na 112 a sdělení čísla přejezdu může trvat generální stop. Minutu určitě ne, ale to by měl velkou smůlu, kdyby tam vjel fakt na poslední bílý blik. Ale stát se to samozřejmě mohlo.
Jestli to trvá 10+ minut (dle tvého "i při jednotkách minut by to hraničilo s proveditelností"), je to špatně.
Jestli to trvá 10+ minut (dle tvého "i při jednotkách minut by to hraničilo s proveditelností"), je to špatně.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2913
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jak je to s tím bílým světlem nevím - ale párkrát jsem zažil že zhaslo těsně předtím, než se to rozblikalo červeně.
A tohle je takové.. Já nevím no. Asi dost možná člověk propadne snadno panice, snaží se to co nejrychleji vyřešit a vypadnout.
A ono to zastavení taky nefunguje hned (pčr>dráhy>fíra>), on bude problém už jen vysvětlit PČR kde vlastně jsem, to je klidně minuta.
Tak mohl doufat že to stihne vyřešit dřív... Ale taky to mohlo bejt bez šance, i kdyby zavolal.
Tohle bych fakt nesoudil, pokud tam nestál 20minut
A tohle je takové.. Já nevím no. Asi dost možná člověk propadne snadno panice, snaží se to co nejrychleji vyřešit a vypadnout.
A ono to zastavení taky nefunguje hned (pčr>dráhy>fíra>), on bude problém už jen vysvětlit PČR kde vlastně jsem, to je klidně minuta.
Tak mohl doufat že to stihne vyřešit dřív... Ale taky to mohlo bejt bez šance, i kdyby zavolal.
Tohle bych fakt nesoudil, pokud tam nestál 20minut
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Bude to trvat občas tak, jindy jinak.
Jde o řetězec lidských faktorů.
Na takové řešení nechceš spoléhat v krizi kde jde o sekundy.
Jde o řetězec lidských faktorů.
Na takové řešení nechceš spoléhat v krizi kde jde o sekundy.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet