Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Mna by zaujimala argumentacia za tym ze repasovana baterka vydrzi polovicu z novej, resp. ze vobec vydrzi menej ako original.
Repas stale len pouzije clanky od LG/Samsung/sony/iny velky vyrobca, ktore budú mat pravdepodobne vacsiu kapacitu/odolnost ako povodne, kedze ta technologia clankov sa stale pomaly posuva vpred. Na manazmente baterie tiez niet velmi co pokazit...
Repas stale len pouzije clanky od LG/Samsung/sony/iny velky vyrobca, ktore budú mat pravdepodobne vacsiu kapacitu/odolnost ako povodne, kedze ta technologia clankov sa stale pomaly posuva vpred. Na manazmente baterie tiez niet velmi co pokazit...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A trosku sa zabuda na to, ze aj kupca noveho EV potrebuje prave ten trh s jazdenymi autami...takze aby ta jazdenka bola po tych 8 rokoch predajna, musi v reale byt prave o tu repasovanu baterku lacnejsia, no ty tu cenu za tu baterku ako predavajuci tej jazdenky nedostanes...proste je tam fuga 10000€...
Modelovy priklad, Passaty B8 sa po 8 rokoch a povedzme 200000km predavaju za kolko 15000€? Takze ty co si za to vysolil pred 8 rokmi 40000€ tak nejak pocitas ze ked to raz budes predavat, tak to strelis za 15000€, dolozis dalsich 25000€ a mas noveho Passata. No ak by bol EV tak kupec musi mat 25000€ aby ty si dostal svojich 15000€, alebo to predas za 5000€ kupcovi co mal povodny budget 15000€ a tak dalej zakonom padajuceho hovna (v tomto pripade doslova), kedze aj ten druhy majitel kalkuluje, ze s tym najazdi nejake X km za X rokov a potom to posunie dalej...
PS: viem ze aj v sucasnosti tam je tiez nejaka disparita pri ICE ale je o hodne nizsia...kedze by si mal mat bokom 10% z kupnej ceny ako rezervu na pripadne opravy, aspon ja to tak sa snazim mat...
Modelovy priklad, Passaty B8 sa po 8 rokoch a povedzme 200000km predavaju za kolko 15000€? Takze ty co si za to vysolil pred 8 rokmi 40000€ tak nejak pocitas ze ked to raz budes predavat, tak to strelis za 15000€, dolozis dalsich 25000€ a mas noveho Passata. No ak by bol EV tak kupec musi mat 25000€ aby ty si dostal svojich 15000€, alebo to predas za 5000€ kupcovi co mal povodny budget 15000€ a tak dalej zakonom padajuceho hovna (v tomto pripade doslova), kedze aj ten druhy majitel kalkuluje, ze s tym najazdi nejake X km za X rokov a potom to posunie dalej...
PS: viem ze aj v sucasnosti tam je tiez nejaka disparita pri ICE ale je o hodne nizsia...kedze by si mal mat bokom 10% z kupnej ceny ako rezervu na pripadne opravy, aspon ja to tak sa snazim mat...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja skôr ako problem vidim likvidaciu(recyklaciu) starej baterie...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Pomer vykon/cas na kolo neni uplne top. Ale zase na to jaka to je velka a tezka krabice + podle videii to ladi spis na zabavu nez cisty grip to je dost slusny cas. A zda se ze to vydrzelo cele kolo na plno bez setreni
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27926
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To tlustě vyznačené, je velmi podstatné. V podpisu máš 3-4 auta. Kolik je takových lidí? Ale dobře - nám by se to dalo použít jako 2. auto do rodiny. Ale - proč bych měl dát za 2. auto do rodiny 4 miliony (kdybych hledal adekvát k Touaregu/Q7)? Nebo bych měl jít s požadavky dolů a koupit si Teslu za milion? Nebo iD4/Enyaq za 1,6? Proč bych to proboha dělal?? Protože mi to v "některých" situacích může přijít výhodné? Já potřebuju auto, které budu moct používat v jakékoliv situaci.honziss píše: ↑čtv 18 led 15:33 Přijde mi, že si tu prostě někteří jen za každou cenu odmítají přiznat, že by EVčka mohla být v některých situacích normálně použitelná auta..? Já nejsem zastánce žádné technologie, při nákupu vybírám podle toho co se mi líbí a nejvíc sedí mým potřebám. Vyzkoušel jsem kde co od 66kw dieslu po 260kw hybrid a sem jen píšu svoje zkušenosti.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Že vám eauta nevyhovují a opakovaně to tu uvádíte je zcela v pořádku. Co ale tady v tomto foru určitě nestranné není jsou výsměšné a dehonestující výpady na každého, kdo jen sdílí cokoli pozitivního o eautech.řidičBOB píše: ↑čtv 18 led 20:19To tlustě vyznačené, je velmi podstatné. V podpisu máš 3-4 auta. Kolik je takových lidí? Ale dobře - nám by se to dalo použít jako 2. auto do rodiny. Ale - proč bych měl dát za 2. auto do rodiny 4 miliony (kdybych hledal adekvát k Touaregu/Q7)? Nebo bych měl jít s požadavky dolů a koupit si Teslu za milion? Nebo iD4/Enyaq za 1,6? Proč bych to proboha dělal?? Protože mi to v "některých" situacích může přijít výhodné? Já potřebuju auto, které budu moct používat v jakékoliv situaci.honziss píše: ↑čtv 18 led 15:33 Přijde mi, že si tu prostě někteří jen za každou cenu odmítají přiznat, že by EVčka mohla být v některých situacích normálně použitelná auta..? Já nejsem zastánce žádné technologie, při nákupu vybírám podle toho co se mi líbí a nejvíc sedí mým potřebám. Vyzkoušel jsem kde co od 66kw dieslu po 260kw hybrid a sem jen píšu svoje zkušenosti.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27926
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Denny: nemám pocit, že by bylo něco dehonestujícího. Ale když někdo píše úplné kraviny, tak asi na to někdo reagovat v podobném stylu může.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak podme na to, reagovat kravinami na kraviny
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27926
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
je to především diskuzní fórum...jestli s tím máš problém, tak nediskutuj Jinou radu pro tebe nemám.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time