Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
13 kwh/100 mam v lete na okresnych cestach, na dialnici pri 100 mam cca 16 kwh/100, pri 115 sa uz blizim k 19-20 kwh/100
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja mam auto od prosince, najeto 3000km, prumer 18 kwh. Nijak zvlast to ani nehonim, ale ani nesetrim, bylo dost snehu a mrazy. Pokus o ecorun v kladnych teplotach sunda spotrebu hrave nekam k 12-13 kwh.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
K čemu to je dobre? Člověka zajímá reálná spotřeba, ne ecorun. Můj tiguan by taky asi eco uměl jet za 5 na 100, ale… proboha proč?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
@dolan Ak odhliadnem od dovodu ze clovek proste chce a tesi sa z toho(proti comu nic nemam), mala tvoja kupa este nejaky iny zmysel?
Pozeram ze dizlova alternativa je o:
-7500-9500€ lacnejsia
-pri uspornej jazde 4ciferny dojazd v kilometroch
-je to auto s ktorym nemusim ist po dialniciach 110
Pre usporu v nakladoch to nebude, tam je navratnost cez 200k km. A pre zabavu to asi tiez nebude.
Pozeram ze dizlova alternativa je o:
-7500-9500€ lacnejsia
-pri uspornej jazde 4ciferny dojazd v kilometroch
-je to auto s ktorym nemusim ist po dialniciach 110
Pre usporu v nakladoch to nebude, tam je navratnost cez 200k km. A pre zabavu to asi tiez nebude.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kdyby sis precetl vic nez posledni prispevek, tak tam mas spoustu realnych spotreb. Proc ecorun? Proste jsem to chtel zkusit abych vedel, delam to tak u vsech aut, stejne jako spoustu dalsich jinych veci...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1985
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
@Dolan
Když zmiňujete svou potřebu zastavovat a odpočívat po ujetí 200 km při delší trase na dálnici apod., máte třeba nějaké chronické zdravotní problémy nebo něco podobného?
Celkem mě to překvapilo, protože jsem nic podobného s nikým nezažil, ani od nikoho neslyšel.
Ještě by to mohla být racionalizace toho, že auto na baterky reálně o moc víc nenajede, aby to majitele tolik neiritovalo, že musí furt šaškovat s nabíjením u dálnice.
Nová doba - auto už není sluha, ale pán. Rozkrok nezastavíš.
Když zmiňujete svou potřebu zastavovat a odpočívat po ujetí 200 km při delší trase na dálnici apod., máte třeba nějaké chronické zdravotní problémy nebo něco podobného?
Celkem mě to překvapilo, protože jsem nic podobného s nikým nezažil, ani od nikoho neslyšel.
Ještě by to mohla být racionalizace toho, že auto na baterky reálně o moc víc nenajede, aby to majitele tolik neiritovalo, že musí furt šaškovat s nabíjením u dálnice.
Nová doba - auto už není sluha, ale pán. Rozkrok nezastavíš.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Honzis:
Četl jsem to cele. A co? Aby auto za 1,5-2mio mohlo byt zvažované jako první auto na cestování, musím jet brutálně eco, nebo od nabíječky k nabíječce.
V momentě, kdy s el autem pojedu jako s normálním autem 21. století, tzn. 180 po dálnici, nedojedu do Ostravy, ale spíše do Humpolce.
Četl jsem to cele. A co? Aby auto za 1,5-2mio mohlo byt zvažované jako první auto na cestování, musím jet brutálně eco, nebo od nabíječky k nabíječce.
V momentě, kdy s el autem pojedu jako s normálním autem 21. století, tzn. 180 po dálnici, nedojedu do Ostravy, ale spíše do Humpolce.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Uviedol som 3 dovody, preco sme stali kazdych cca 200 km, a takisto, ze sme rovnako stali aj s benzinovym motorom. Prosím neprekrucat, nemam ziadne chronicke zdravotne problemy (aj ked z prace mi uz asi preskakuje), ani si caste zastavky neospravedlnujem kvoli nabijaniu (to asi aj Captur mal len 10 litrovu nadrz).Lachende Bestien píše: ↑úte 16 led 17:55 @Dolan
Když zmiňujete svou potřebu zastavovat a odpočívat po ujetí 200 km při delší trase na dálnici apod., máte třeba nějaké chronické zdravotní problémy nebo něco podobného?
Celkem mě to překvapilo, protože jsem nic podobného s nikým nezažil, ani od nikoho neslyšel.
Ještě by to mohla být racionalizace toho, že auto na baterky reálně o moc víc nenajede, aby to majitele tolik neiritovalo, že musí furt šaškovat s nabíjením u dálnice.
Nová doba - auto už není sluha, ale pán. Rozkrok nezastavíš.
Ked si este take nezazil, ani od nikoho nepocul, odporucam vam niekedy zajst na dlhsiu trasu viac ako 20 km od Prahy
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Okrem toho, ze mam znova nove auto, nejaky dalsi zmysel to nemalo, ale toho som si bol vedomy. Obcas sa auta kupuju nie preto, ze clovek musi, ale chce
Len doplnim, ze nabijam v praci bez obmedzenia, zadarmo. A vdaka tomu parkujem vo vnutri podniku hned pod oficom, takze male vyhody by sa este nasli
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja si myslim ze na taketo debaty si na zlom fore, kedze velka cast osadenstva tu robi najazdy v rozmedzi 50-100k km rocne a bezna zastavka bude niekde na urovni 2-3-4nasobku tvojich 200km pri priemernej rychlosti vyssej ako je tvoja maximalna
Osobne si najdlhsiu trasu na dovolenku s malym(2r) dietaom pamatam asi 1300km... Stali sme po ceste 2x 20minut.