Ale prosim ta, to vy vsetci kazdy den len po dialniciach jazdite? Dobre ze ked sme sli cez Silvestra do Prahy, tak dialnica zacala az od Brna. Tvarite sa, akoby dialnica bola vsade
Pre takych kde maju dialnicu vsade a idu nonstop bez spomalenia 140 km/h, EV neodporucam.
honziss píše: ↑úte 16 led 15:17
D1, brno-praha, pokus o udrzovani 170-180, coz se moc nedarilo kvuli provozu = 25 kwh/100
Vacsina bateriakov sa na tu rychlost ani nerozbehne
Ja onehda jeden skusal, cena krasnych 90000€ a obmedzovac ma zasekol na 145km/h (140 real) a aktualna spotreba sa nebezpecne blizila k 40kwh/100.
To vsetko v aute ktore teda ma na papieri byt upgrade toho co uz mam a to sme sa este nezacali bavit o praktickej stranke
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
m3 rwd ma omezovac na 203 a taha celkem poctive az do nej. S nikym jsem nezavodil a nic nemeril, ale prijde mi, ze beznym 2.0tdi to celkem ujizdi, zvlast pri takovejch tech rozjezdech z 90-150 kdyz uhne nakladak z levyho..
Dolan píše: ↑úte 16 led 16:16
O vykone nepochybujem, len ta spotreba je trocha nerealna, ale nevadi.
Ja takisto obcas musim obehnut aj spalovak a vtedy nadavam, ze kristepane idem 110 a este niekto pomalsi sa najde
Celkova efektivita je duvod proc jsem si presne tenhle model vybral. Nevim s cim srovnavas, ja muzu jen s machem e co mame v rodine a ten ted v zime jezdi se spotrebou kolem +50% vyssi. Zkusil jsem jeste bz4x, ta zere jak tank a id3, ktery je nekde mezi.
Naše Tesla 3P z roku 2019 těch 15kwh/100 dává standartně, při velkých rychlostech víc. Pozor na ty rychlostní limity, teď nám přišla pokuta z Francie ze začátku června 2023 !!!