Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Chudák v bmw sem jede z Dánska, aby ho tady nějaký místní tocvolant zrakvil… co dodat.
Kdo někdy žil déle v Dánsku ví, ze tam jsou řidiči velmi ohleduplni. Kameru ve voze tam má aktualne odhadem 1 řidič z 20. Není potřeba.
Kdo někdy žil déle v Dánsku ví, ze tam jsou řidiči velmi ohleduplni. Kameru ve voze tam má aktualne odhadem 1 řidič z 20. Není potřeba.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tam by si to hlavně myslitel nedovolil... Vyjet tak, jak mu to zákon zakazuje. Jednak by ho to ani nenapadlo, protože by mohl ohrozit jiné řidiče a kdyby, tak dostane takový flastr, že do konce života by dělal už jenom na jeho zaplacení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: a jak si to jinak představuješ? Poděl se s námi o svá geniální řešení.
Ono totiž opravdu existují státy a národy, kde když je něco zakázané, tak to lidé prostě nedělají. Zrovna severské země mezi takové patří (mám tedy na mysli původní obyvatelstvo a ne to experimentální od EU)
Ono totiž opravdu existují státy a národy, kde když je něco zakázané, tak to lidé prostě nedělají. Zrovna severské země mezi takové patří (mám tedy na mysli původní obyvatelstvo a ne to experimentální od EU)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Když stavíš parkoviště, existují normy jak široká musí být místa, kolik tam musí být prostoru na vytočení, jak má být široký vjezd a výjezd, jaký mají být úhly (oblouky), kolik míst má být vyhrazeno pro invalidy...
Nevidím jediný důvod, proč do této normy nepřidat i odklízecí rampu na sníh a led? A kolik jich je na našem území (veřejně přístupných)?
Je to obdobné, jako když před XY lety stát nařídil povinné technické kontroly - ale nijak by nezajistil stanice TK.... Prostě by auta jezdila bez TK
Jediný důvod proč tento zákon u nás vznikl nebyla bezpečnost (protože to by se mohli stavět rampy i bez zákonu), ale hlavně lobby pojištoven - k čemuž se tenkrát sami přiznali a tím ten zákon odůvodňovali, že pojištovny to stojí nemalé peníze.
Severské země (kde je sníh většinou) je trochu jiná liga - tam třeba používaj i zimní pneu na nákladních autech. A jak že to tam je s rampama?
Ale klidně se teda zeptám, když je dáváš za vzor, proč v severských zemích může mít kamion 6 přídavných dálkových světel a u nás ne?
Nevidím jediný důvod, proč do této normy nepřidat i odklízecí rampu na sníh a led? A kolik jich je na našem území (veřejně přístupných)?
Je to obdobné, jako když před XY lety stát nařídil povinné technické kontroly - ale nijak by nezajistil stanice TK.... Prostě by auta jezdila bez TK
Jediný důvod proč tento zákon u nás vznikl nebyla bezpečnost (protože to by se mohli stavět rampy i bez zákonu), ale hlavně lobby pojištoven - k čemuž se tenkrát sami přiznali a tím ten zákon odůvodňovali, že pojištovny to stojí nemalé peníze.
Severské země (kde je sníh většinou) je trochu jiná liga - tam třeba používaj i zimní pneu na nákladních autech. A jak že to tam je s rampama?
Ale klidně se teda zeptám, když je dáváš za vzor, proč v severských zemích může mít kamion 6 přídavných dálkových světel a u nás ne?
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No já kdybych jezdil s plachtou, tak si tam vylezu. Nějaký teoreticky možný pád z plachty, je dle mě menší zlo, než jezdit s nabitým kanónem, plným ledové munice. Ty následky pro řidiče trucku, jsou opravdu horší.
Ale bohužel fyzická zdatnost velké části řidičů, odpovídá sedavému zaměstnání, tudíž tam ani nejsou schopni prakticky vylézt. Takže se velice hodí berlička ve formě bezpečnosti práce ve výškách.
Ale bohužel fyzická zdatnost velké části řidičů, odpovídá sedavému zaměstnání, tudíž tam ani nejsou schopni prakticky vylézt. Takže se velice hodí berlička ve formě bezpečnosti práce ve výškách.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
M.Z. Ty možná jo, já asi taky. Ale chlap před důchodem nebo chlap co se sotva hejbe těžko.
Navíc je to i podmínkách... I kdy budeš mít žebřík, musíš ho nějak pevně zajistit, chce to nějaký světlo...
U hasičů a u mixu jsem se po žebříkách něco nalez za různých podmínek a s potřebou dostat něco nahoru - a ne, není to prdel jak si to většina představuje.
A i jsem zažil u lidí různé úrazy... Od úrazy hlavy, přes zlomený obě nohy až po zvrtnutý kotníky
Navíc je to i podmínkách... I kdy budeš mít žebřík, musíš ho nějak pevně zajistit, chce to nějaký světlo...
U hasičů a u mixu jsem se po žebříkách něco nalez za různých podmínek a s potřebou dostat něco nahoru - a ne, není to prdel jak si to většina představuje.
A i jsem zažil u lidí různé úrazy... Od úrazy hlavy, přes zlomený obě nohy až po zvrtnutý kotníky
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ad dálkové: a že je u nás má drtivá většina kamionů...
Tam je to mmch možné proto, že jsou tam silnice, kde x set km nepotkáš, krom losa, ani živou duši. A tma je tam 90% dne. Tak třeba proto.
A proč se v D nemusí svítit SPDS a u nás jo. A nebo jezdit neomezenou rychlostí? A proč ve FR musím mít v autě alkohol tester a u nás ne?
Btw: když mi dal stát povinnost vyplňovat daňové přiznání, tak mi má automaticky platit poradce?
Máš v hlavě slušný mix.
Tam je to mmch možné proto, že jsou tam silnice, kde x set km nepotkáš, krom losa, ani živou duši. A tma je tam 90% dne. Tak třeba proto.
A proč se v D nemusí svítit SPDS a u nás jo. A nebo jezdit neomezenou rychlostí? A proč ve FR musím mít v autě alkohol tester a u nás ne?
Btw: když mi dal stát povinnost vyplňovat daňové přiznání, tak mi má automaticky platit poradce?
Máš v hlavě slušný mix.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
airbag https://shop.winkler.com/shop/main.do?i ... 9400067200 cca 100000 Kč
speciál žebřík https://shop.mauderer.de/bavaria-enteis ... 1/99100001 cca 20000 Kč
IMO pokuty by za takové obecné ohrožení mohly dosahovat právě těchto hodnot, motivace vybavit návěsy příslušnou technikou by byla větší.
Neodstranils led, který popadal a nikomu se nic nestalo = 20 litrů, cena žebříku
Neodstranils led, který popadal a někomu se něco stalo = 100 litrů, cena airbagu
speciál žebřík https://shop.mauderer.de/bavaria-enteis ... 1/99100001 cca 20000 Kč
IMO pokuty by za takové obecné ohrožení mohly dosahovat právě těchto hodnot, motivace vybavit návěsy příslušnou technikou by byla větší.
Neodstranils led, který popadal a nikomu se nic nestalo = 20 litrů, cena žebříku
Neodstranils led, který popadal a někomu se něco stalo = 100 litrů, cena airbagu
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Byly doby a časy, kdy PČR za tohle chytala moc ráda a když nic nenašli, tak dali flastr aspon za tohle.. I když je třeba rok klid, tak prudí aspon na TKAd dálkové: a že je u nás má drtivá většina kamionů...
Já nevím, ale s porovnáváním s jinými státy jsi začal ty, já jen pokračoval
Ale jinak jo, taky nevím proč nemáme neomezenou rychlost... Ale toho je víc čemu moc nerozumím (ehm, nejen já) - ale bohužel je jakási móda pořád někomu říkat co je správné a co ne
airbag
Super, další věc - jsou normy a je nakázáno, jak má návěs vypadat. A proč to tam není povinně od výroby, hm?
Mimochodem ono by stačilo, kdyby mohli mít návěsy střechu do A - voda by se tam nedržela. Ale to nééé, auto nesmí být vyšší, než nakazuje legislativa ani o milimetr.
Přitom by opět jen stačilo střechy do A přikázat a o to zvýšit povolenou výšku návěsu....
Tohle je celkem v klidu, to PČR nikdy kontrolovat nejspíš nebude - sama PČR těžko bude porušovat BOZP.Neodstranils led, který popadal a nikomu se nic nestalo
Tady o bezpečnost nikomu nejde, protože to by ani nikoho nenapadlo řidiče nutit do takové výšky lézt.
Kdyby šlo o bezpečnost, dávno se mohlo konat ve smyslu ramp, těch vaků nebo tvaru střechy
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD:
“ale bohužel je jakási móda pořád někomu říkat co je správné a co ne” vs. “Přitom by opět jen stačilo střechy do A přikázat”
Zajímavé, jednou nenakazovat nic a anarchie, podruhé nakazat všechno.
“ale bohužel je jakási móda pořád někomu říkat co je správné a co ne” vs. “Přitom by opět jen stačilo střechy do A přikázat”
Zajímavé, jednou nenakazovat nic a anarchie, podruhé nakazat všechno.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW