nejlevnější auto se zadním náhonem
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Žigula 2103 (1500ccm) sem kdysik měl a na jedničku, dvojku (a na kluzkém i na trojku) to driftovalo fest.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 03 led 12:47
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Jako čistě drift pekáč asi Žigul bude stačit. Mě osobně nevadí že je Omega větší, ale to je kvůli tomu že to budu kupovat jako daily s potencionálem na mods. Ale čistě na blbnutí bych asi bral něco takového. Akorát nevím jestli bude motor u Žigula stačit na drift na asfaltu, ale na sněhu a štěrku to asi bude stačit.
Taky mě ještě napadá Volvo 240, akorát že to je dnes pekelně těžké sehnat z nějakého důvodu jako sedan. Nemám ponětí proč, toho auta se prodaly tisíce.
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Podla mna sa s omegou rozumne driftovat neda. Je to fajn ked vojdes do zakruty na limite a na vyjazde si kusok hodis zadkom. Inak je to privelke, pritazke, privela gripu na ten vykon(2.5TD combi)
Imho je 200hp a samosvor/zavarenka taky rozumny zaklad.
Imho je 200hp a samosvor/zavarenka taky rozumny zaklad.
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Omega mi přijde jako super kára na blbnutí.
Tím jak má dlouhý rozvor bude na trénink ideální - plynulý, vláčný nástup smyku.
A když to člověk někde vyšle do scenérie, tak jde pořád o relativně moderní a bezpečnou konstrukci s velkými deformačními zónami.
Tím jak má dlouhý rozvor bude na trénink ideální - plynulý, vláčný nástup smyku.
A když to člověk někde vyšle do scenérie, tak jde pořád o relativně moderní a bezpečnou konstrukci s velkými deformačními zónami.
Lotus Omega opravdu není to samé jako normální Omegy, ani technicky, ani cenouInitial T(rabant) píše: ↑stř 03 led 13:01Lotus dokonce udělali tu twin turbo verzi která byla stejně rychlá jako Testarossa v 0/100 (ta byla v trochu jiné cenové relaci ale šasi má stejné - myslím Lotus Omega ne Testarossu). Akorát jich moc není v ČR, spíš v Německu (hlavně generace A(1), A(2) a B se dají sehnat snadno).
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Za 7000 nebude Omega ani žádné jiné auto na drift a zároveň jako daily. Za tuhle cenu má smysl brát něco bez technické, s čím se na veřejnou komunikaci nikdy nevyjede. Navíc pokud řidiči, jak jsem pochopil, ještě ani není 18
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
7000 byl rozpočetl prvního tazatele v roce 2015.
Initial T oživil staré vlákno a následovala pro někoho volná diskuse na původní téma, zatímco jiní si myslí že odpovídají na původní zadání
Initial T oživil staré vlákno a následovala pro někoho volná diskuse na původní téma, zatímco jiní si myslí že odpovídají na původní zadání
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Ja si myslim ze ziadne auto nie je na drift aj na daily zaroven Ved vtedy su pneumatiky, spojka, diferencial, narazniky atd. vpodstate spotrebny material. Driftovat mozes s autom ktore mozes opriet o zvodidla a ani si na nom nevsimes rozdiel. A tiez s autom ktore moze byt mesiac odstavene bez toho aby ta to nejak ovplyvnilo.
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
No ja “driftoval” na snehu s a4 a mam pocit ze quattro je na odchodu. Musim resit v zaruce
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Jak na odchodu? Nefunguje zadek?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nejlevnější auto se zadním náhonem
Myslis ten haldex co je v tej A4? Ono sa maximalne prehreje ta spojka a na chvilu tam mas FWD, ale vydrzi to prekvapivo dost...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...