Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28164
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: a co jako? Rádi se naopak oni ohání, že jsou profíci a mají profesák. A běžný řidič jim nesahá ani po dřeváky.
Víš, kolik krát mi v diskuzi nějaký Einstein napsal, že bych se s tím ani nerozjel?? Ten pocit výjimečnosti…za klávesnicí.
Víš, kolik krát mi v diskuzi nějaký Einstein napsal, že bych se s tím ani nerozjel?? Ten pocit výjimečnosti…za klávesnicí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2875
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jenže jo, to je pravda a nejde na to cokoliv namítatRádi se naopak oni ohání, že jsou profíci a mají profesák
Když mi obsluha VZV řekne že na to má papíry a já s tím nesmím jezdit - tak má pravdu
Tak rozjel, ono se to ovládá úplně stejně Já ti jen říkám, že k tomu člověk řeší dalších X věcí a že to není jenom sednout a jet
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2875
- Registrován: pát 06 lis 22:10
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2875
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No a uvědomil jsem si, že s nákladním autem se vlastně rozjedeš i podstatně snáz, než třeba s koncernem.. Odpadaj hovadiny jako šlapání na spojku či brzdu při startování, pohlazení volantu ve správném směru a pronesení zaříkadla.Tak rozjel, ono se to ovládá úplně stejně Já ti jen říkám, že k tomu člověk řeší dalších X věcí a že to není jenom sednout a jet
Já když jsem tuhle převážel VW, startoval jsem to snad na 3x, než jsem zjistil co všechno to po mě chce za nesmyslný úkony
Takže jo, argument "ani by ses s tím nerozjel" je totálně mimo
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28164
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já tedy nevím, jaké VW si převážel.
Mám jich několik a u všech stačí zmáčknout brzdu (jako u všech AT) a zmáčknout tlačítko Start. Motor naskočí a s brzdou řadím D nebo R. Nic víc k rozjetí to nepožaduje.
Mám jich několik a u všech stačí zmáčknout brzdu (jako u všech AT) a zmáčknout tlačítko Start. Motor naskočí a s brzdou řadím D nebo R. Nic víc k rozjetí to nepožaduje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2875
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To taky nevím co to bylo zač, ale byl to manuál. Kromě brzdy se snad muselo stát i na spojce.
Já nevím, já jsem zvyklej sednout, otočit klíčkem (nebo jestli tam bylo tlačítko už nevím) a jet.
U automatický ručky nemusím ani šlapat na brzdu, jen dám D a jedu
Já nevím, já jsem zvyklej sednout, otočit klíčkem (nebo jestli tam bylo tlačítko už nevím) a jet.
U automatický ručky nemusím ani šlapat na brzdu, jen dám D a jedu
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28164
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
U MT se místo brzdy mačká spojka. Ruční brzda, pokud je automatická, se nijak neovládá ani v MT a ani v AT. Je akorát potřeba být připoutaný
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No jo, řídit moderní osobák, evidentně není pro každého
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2163
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2875
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No, to ne no
Já jsem třeba rád, že v zimě nemusím lézt do auta , sedat do studených sedaček a tahat bordel do auta 2x - jen se natáhnu, nastartuju a jdu to oškrábat. To u moderního auta nejde
Takže to co byla u škodovek nutnost, se dnes vrací a dělá se znova - a popravdě řečeno, uniká mi i důvod. U škodovky byl problém hustý olej v převodovce a slabý startér, což u dnešních aut není ani jedno.
Ona se vlastně vrátí i páčka sytiče - jen se tomu bude říkat alkoholtester
A zajímavý je, že tyhle hovadiny se do NA nedávaj a nastartuju auto, aniž bych do něj vlezl
Já jsem třeba rád, že v zimě nemusím lézt do auta , sedat do studených sedaček a tahat bordel do auta 2x - jen se natáhnu, nastartuju a jdu to oškrábat. To u moderního auta nejde
Takže to co byla u škodovek nutnost, se dnes vrací a dělá se znova - a popravdě řečeno, uniká mi i důvod. U škodovky byl problém hustý olej v převodovce a slabý startér, což u dnešních aut není ani jedno.
Ona se vlastně vrátí i páčka sytiče - jen se tomu bude říkat alkoholtester
A zajímavý je, že tyhle hovadiny se do NA nedávaj a nastartuju auto, aniž bych do něj vlezl
Chápeš to?