Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28164
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

TD: a co jako? Rádi se naopak oni ohání, že jsou profíci a mají profesák. A běžný řidič jim nesahá ani po dřeváky.
Víš, kolik krát mi v diskuzi nějaký Einstein napsal, že bych se s tím ani nerozjel?? :)) Ten pocit výjimečnosti…za klávesnicí.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2875
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Rádi se naopak oni ohání, že jsou profíci a mají profesák
Jenže jo, to je pravda a nejde na to cokoliv namítat
Když mi obsluha VZV řekne že na to má papíry a já s tím nesmím jezdit - tak má pravdu :-D

Tak rozjel, ono se to ovládá úplně stejně :-D Já ti jen říkám, že k tomu člověk řeší dalších X věcí a že to není jenom sednout a jet
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2875
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Honička motorkáře z druhé strany..

Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2875
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Tak rozjel, ono se to ovládá úplně stejně :-D Já ti jen říkám, že k tomu člověk řeší dalších X věcí a že to není jenom sednout a jet
No a uvědomil jsem si, že s nákladním autem se vlastně rozjedeš i podstatně snáz, než třeba s koncernem.. Odpadaj hovadiny jako šlapání na spojku či brzdu při startování, pohlazení volantu ve správném směru a pronesení zaříkadla.
Já když jsem tuhle převážel VW, startoval jsem to snad na 3x, než jsem zjistil co všechno to po mě chce za nesmyslný úkony :-D
Takže jo, argument "ani by ses s tím nerozjel" je totálně mimo :-D
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28164
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Já tedy nevím, jaké VW si převážel.
Mám jich několik a u všech stačí zmáčknout brzdu (jako u všech AT) a zmáčknout tlačítko Start. Motor naskočí a s brzdou řadím D nebo R. Nic víc k rozjetí to nepožaduje.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2875
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

To taky nevím co to bylo zač, ale byl to manuál. Kromě brzdy se snad muselo stát i na spojce.
Já nevím, já jsem zvyklej sednout, otočit klíčkem (nebo jestli tam bylo tlačítko už nevím) a jet.

U automatický ručky nemusím ani šlapat na brzdu, jen dám D a jedu
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28164
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

U MT se místo brzdy mačká spojka. Ruční brzda, pokud je automatická, se nijak neovládá ani v MT a ani v AT. Je akorát potřeba být připoutaný
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5837
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

No jo, řídit moderní osobák, evidentně není pro každého :(|)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2163
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od GeneHawkins »

:D
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2875
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

No, to ne no :-D

Já jsem třeba rád, že v zimě nemusím lézt do auta , sedat do studených sedaček a tahat bordel do auta 2x - jen se natáhnu, nastartuju a jdu to oškrábat. To u moderního auta nejde

Takže to co byla u škodovek nutnost, se dnes vrací a dělá se znova - a popravdě řečeno, uniká mi i důvod. U škodovky byl problém hustý olej v převodovce a slabý startér, což u dnešních aut není ani jedno.
Ona se vlastně vrátí i páčka sytiče - jen se tomu bude říkat alkoholtester :D

A zajímavý je, že tyhle hovadiny se do NA nedávaj a nastartuju auto, aniž bych do něj vlezl
Chápeš to?
Odpovědět