Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2527
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Brus »

tim jsme snad tento smutny pribeh definitivne ukoncili
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pavproch »

Smutný ale z toho NE nejsem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jerry »

Také bych nebyl smutný. Co na okresce s autem, které jede u redline na trojku 190? Kolik je příležitostí, aby se tam ručička podívala?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3388
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mattonecz »

Jerry prestan chlastat chvili
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

mattonecz píše: úte 26 pro 18:29 Jerry prestan chlastat chvili
:D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

pavproch píše: úte 26 pro 15:09 Smutný ale z toho NE nejsem.
chápu, taky bych byl šťastný, z takového rozhodnutí :-B

Zítra mažu na úřad, doufám, že přihlášení proběhne bez problémů.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jerry »

Pavproch rád točí k redline, proto jsem ho chtěl utvrdit, že se v podstatě rozhodl správně. Poznámka o dlouhých převodech už tu padla, čerpal jsem z ní.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
greg
Autoškolák
Příspěvky: 66
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od greg »

Mne tie prevody pripadajú tiež absurdné. Asi jednoducho riešiteľná vec ale nechápem prečo to takto poskladali inžinieri inak takmer dokonalého Porsche…
Toyota GR86 MT
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

greg píše: úte 26 pro 19:32 Mne tie prevody pripadajú tiež absurdné. Asi jednoducho riešiteľná vec ale nechápem prečo to takto poskladali inžinieri inak takmer dokonalého Porsche…
Tak ono to u auta s vmax kolem 300 nějak extra líp moc poskládat nejde no... Ale nemám strach, minimálně fórový vodborníci by to uměli využít na 110% všude :D (nemám namysli M.Z. - to je pacoš a tam někde na východě je to prostě divoký ;) ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Zajda »

Jsou to stroje co musí fungovat na Autobahnu. Teď jsem viděl video o nejnovější limitce 911 ST s 9000otáčkovým 4litrem, což je jediné auto kde vyndali většinu zvukového tlumení apod. a pokrátili u manuálu převody. Protože např. i u okřídlené GT3 určené na okruhy počítají s tím, že řidič na ten okruh musí dojet v pohodlí. Zatímco ST vyvíjeli jen jako auto na projížďky :-)

Důležité je, že převody mají relativně malé otáčkové odskoky, pak skoro nevadí že jsou dlouhé ani u atmosféry. Jakože reálně, proti stopkám.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Odpovědět