Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tim jsme snad tento smutny pribeh definitivne ukoncili
Pravda vyděsí
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Smutný ale z toho NE nejsem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Také bych nebyl smutný. Co na okresce s autem, které jede u redline na trojku 190? Kolik je příležitostí, aby se tam ručička podívala?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jerry prestan chlastat chvili
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
chápu, taky bych byl šťastný, z takového rozhodnutí
Zítra mažu na úřad, doufám, že přihlášení proběhne bez problémů.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Pavproch rád točí k redline, proto jsem ho chtěl utvrdit, že se v podstatě rozhodl správně. Poznámka o dlouhých převodech už tu padla, čerpal jsem z ní.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mne tie prevody pripadajú tiež absurdné. Asi jednoducho riešiteľná vec ale nechápem prečo to takto poskladali inžinieri inak takmer dokonalého Porsche…
Toyota GR86 MT
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak ono to u auta s vmax kolem 300 nějak extra líp moc poskládat nejde no... Ale nemám strach, minimálně fórový vodborníci by to uměli využít na 110% všude (nemám namysli M.Z. - to je pacoš a tam někde na východě je to prostě divoký ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jsou to stroje co musí fungovat na Autobahnu. Teď jsem viděl video o nejnovější limitce 911 ST s 9000otáčkovým 4litrem, což je jediné auto kde vyndali většinu zvukového tlumení apod. a pokrátili u manuálu převody. Protože např. i u okřídlené GT3 určené na okruhy počítají s tím, že řidič na ten okruh musí dojet v pohodlí. Zatímco ST vyvíjeli jen jako auto na projížďky
Důležité je, že převody mají relativně malé otáčkové odskoky, pak skoro nevadí že jsou dlouhé ani u atmosféry. Jakože reálně, proti stopkám.
Důležité je, že převody mají relativně malé otáčkové odskoky, pak skoro nevadí že jsou dlouhé ani u atmosféry. Jakože reálně, proti stopkám.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe