Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Stepan: Skvěle napsáno. Připadá mi zcela nepatřičné (a hyenistické) kecat otci do toho, jak má nebo nemá utratit své těžce vydělané peníze (jen proto, že já jako budoucí dědic mám odlišnou představu o využití těch peněz).
Co naopak alespoň maličko chápu, jsou obavy členů rodiny z důvodu obav o život/zdraví dotyčného. A tak trochu si myslím, že to je hlavní důvod u pavprochů. Že prostě mají o taťku/manžela strach, že by ve svém věku a zdravotním stavu nemusel tak rychlé auto v nějaké krizovce ukočírovat a preferují méně šťastného pavprocha naživu, než šťastného pavprocha v Caymanu omotaném o strom. Nebo alespoň této verzi chci věřit, protože jinak by to bylo fakt smutné.
Co naopak alespoň maličko chápu, jsou obavy členů rodiny z důvodu obav o život/zdraví dotyčného. A tak trochu si myslím, že to je hlavní důvod u pavprochů. Že prostě mají o taťku/manžela strach, že by ve svém věku a zdravotním stavu nemusel tak rychlé auto v nějaké krizovce ukočírovat a preferují méně šťastného pavprocha naživu, než šťastného pavprocha v Caymanu omotaném o strom. Nebo alespoň této verzi chci věřit, protože jinak by to bylo fakt smutné.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Sice nelze z ničivých dopadů workoholismu na své zdraví činit primárně zodpovědným nikoho jiného než pana podnikatele, ale aby mu pak díky jeho nemírné obětavosti v honbě za hmotou v maximální vatě a luxusu žijící rodina povýšeně diktovala, jakým způsobem má vynakládat své finanční prostředky, to už dokáže strávit jen asi velmi liberálně progresivně submisivní feminista.
Ale k topiku - emanuelní převody u kajmana působí fakt nepatřičně, 130+ na dvojku a 190+ na trojku?
Kde to má aktivní řítič využít, a navíc, je mu k dispozici dost krouťáku v nižších otáčkách u atmosféry?
A pokud se nemýlím, pékádéčko od porše je považováno za vrchol v oblasti automatů, takže není moc co řešit.
Jinak pokud kajman nadřízené rodinné radě připadá moc nákladný, navrhuju něco výrazně levnějšího, nabízí se třeba taková Hayabusa turbo, která je k provětrání plešky jako dělaná.
Ale k topiku - emanuelní převody u kajmana působí fakt nepatřičně, 130+ na dvojku a 190+ na trojku?
Kde to má aktivní řítič využít, a navíc, je mu k dispozici dost krouťáku v nižších otáčkách u atmosféry?
A pokud se nemýlím, pékádéčko od porše je považováno za vrchol v oblasti automatů, takže není moc co řešit.
Jinak pokud kajman nadřízené rodinné radě připadá moc nákladný, navrhuju něco výrazně levnějšího, nabízí se třeba taková Hayabusa turbo, která je k provětrání plešky jako dělaná.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
@spectral: toho sem se bál já, ne oni. Myslím, že hlavním důvodem NE u nich byla "zbytečnost"/marnotratnost.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Barák i fabriku máš splacený, děcka si dokázal dokopat do dospělosti, prachy na účtě ležej.
I kdybys dostal pocit, že si s nima chceš topit v krbu, tak to rozhodně neni marnotratný. Respektive nerozumím, proč bys vlastně neměl / nemohl rozhazovat na všechny strany jak uznáš za vhodný. Já se ještě krotím, čekají mě osobní výdaje. Dům, děti, na firmě potřebuju investovat...
Ale v Tvý pozici?
Rakev nemá kapsy.
A add kočírování -> To je slabá výmluva. Nikdy jsem s tebou nejel, ale pokud se absolutně nevymykáš všemu co znám, tak stejně nejezdíš na limit auta, ale na ten svůj. Tzn. Cayman bude hezčejc zatáčet, dělat lepší brm brm, budeš rád, že ho máš, ale stejně rychlejc nepojedeš. A kdyby došlo na nejhorší, tak v autě se střechou se bourá o dost líp než v neckách...
I kdybys dostal pocit, že si s nima chceš topit v krbu, tak to rozhodně neni marnotratný. Respektive nerozumím, proč bys vlastně neměl / nemohl rozhazovat na všechny strany jak uznáš za vhodný. Já se ještě krotím, čekají mě osobní výdaje. Dům, děti, na firmě potřebuju investovat...
Ale v Tvý pozici?
Rakev nemá kapsy.
A add kočírování -> To je slabá výmluva. Nikdy jsem s tebou nejel, ale pokud se absolutně nevymykáš všemu co znám, tak stejně nejezdíš na limit auta, ale na ten svůj. Tzn. Cayman bude hezčejc zatáčet, dělat lepší brm brm, budeš rád, že ho máš, ale stejně rychlejc nepojedeš. A kdyby došlo na nejhorší, tak v autě se střechou se bourá o dost líp než v neckách...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já už mám (s těmi penězi na firemním účtě) jiné plány.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak hlavně aby ti ty jinačí plány udělali stejnou radost, jako ten Cayman. Pak je na světě vše v pořádku
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Doufám, že jo. Aspoň trochu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tak jako marnotratnost já vidím ty neustálé a nesmyslné výdaje za servisy aut, kdes už možná jednoho kajmana nechal...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No, asi celého ještě ne, ale pořádný kus jo. Ale mito neva, je to (narozdíl od nového auta) okamžitý náklad pro firmu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Dyť u auta se ti taky můžou odpisy víceméně shodnout s cashflow...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))