Pavelpu27 píše: ↑úte 15 srp 07:43
Rada na závěr - sežeň si mechanika, nebo servis, kam budeš jezdit. Vyhnul bych se oficiálnímu servisu. Dobré reference má Auto Bejda, nebo třeba Flatsix v Praze.
dobry den, take se zde i v peci o p911 zatim rozkoukavam, z diskusi jsem zaznamenal dobre reference na Auto Bejda (JCkraj), jinde Auto Beky (Pha), coz je prihodne. Mate prosim nejake tipy (?) na online zdroj "jednoduchych dilu" - shanim srouby do kol. Pribehy o levnych dilech vyrabenych v Asii se asi nevyhnou zadne znacce, tomu bych se rad vyhnul.
dekuji, CC
Pedál brzdy šel volně prošlápnout až na podlahu a přitom to (skoro) vůbec nebrzdilo. Aspoň že ta ručka šla. Vlkem yezdit nebudu a nové mi doma/ve firmě/u sousedů neprojde (ono totiž jediné, co by vyhovovalo mým požadavkům je Cayman 4,0 GTS v manuálu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše: ↑úte 12 pro 12:21
nové mi doma/ve firmě/u sousedů neprojde (ono totiž jediné, co by vyhovovalo mým požadavkům je Cayman 4,0 GTS v manuálu)
M.Z. píše: ↑úte 12 pro 13:30
Ty se celý život jebeš od nevidím do nevidím, aby ses pak bál koupit nové auto, kvůli závistivým pitomcům?
Bohužel to není quli pitomcům....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Spíš toho Caymana nechce tak moc, aby mu to stálo za sebemenší blbý kecy doma.
Znám to, jeden podobně vopatrnej mě zplodil. Teď je žhavý téma, jestli víkendovka k naftovýmu sedanu může mít jenom dvoje dveře, protože co kdyby bylo potřeba přestěhovat vnoučata i tou víkendovkou. A po padesátce už tam zjevně chybí ten zápal pro věc