Kdo má přednost na této křižovatce?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2824
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
on ten "připojovák" co není připojovák, v hustým provozu bude asi volnější, může usnadnit odbočení. Nezasekneš se na křižovatce ale dostaneš se za ni a pak už to je spojování pruhů, při troše štěstí zipování.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28071
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
TD: a podle kterého pravidla ho ten odbočující musí nebo měl by, užít?
Ten tam má smysl, pokud nejsou funkční světla a křižovatka se řídí dopravním značením...
A ruku na srdce - ty bys ho tam použil?
Ten tam má smysl, pokud nejsou funkční světla a křižovatka se řídí dopravním značením...
A ruku na srdce - ty bys ho tam použil?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2824
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
Ano, použil.
Proč se budu srát hned do kolony nebo blokovat protijedoucí odbočující doleva, když tam mám krásnej kus prázdnýho asfaltu
Když bude volno (nebude tam kolona) - tak úplně to samý a pak v klidu změním plynule pruh doleva
Proč se budu srát hned do kolony nebo blokovat protijedoucí odbočující doleva, když tam mám krásnej kus prázdnýho asfaltu
Když bude volno (nebude tam kolona) - tak úplně to samý a pak v klidu změním plynule pruh doleva
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28071
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
Že ti to nevěřím...
Btw: nikoho neblokuješ. Máš přesnost v jízdě.
Btw: nikoho neblokuješ. Máš přesnost v jízdě.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
TD: Ten pravý připojovák může být v ten okamžik volný, ale pravý průběžný pruh plný. Zatímco levý může být volný, a pokud chceš odbočovat na Vypichu do Ankarské, není o čem.
Přednosti jsou dané a zelený pojede holt o auto později. Nebo pouštíš auta i jinde, kde jsi na hlavní a oni na vedlejší, jen abys je neblokoval?
Přednosti jsou dané a zelený pojede holt o auto později. Nebo pouštíš auta i jinde, kde jsi na hlavní a oni na vedlejší, jen abys je neblokoval?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28071
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
Jo, to jsme viděli, jak pouští auta... Ťukancem do nárazníku.
Ale tady, tady by určitě nikoho neblokoval! Klaun jeden...
Ale tady, tady by určitě nikoho neblokoval! Klaun jeden...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2824
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
Kterou prostě nepotřebuju, protože tam mám volný pruh a nevidím jediný relevantní důvod, proč bych musel hned doleva.Btw: nikoho neblokuješ. Máš přesnost v jízdě.
Že při odbočování doprava jedu do pravého pruhu a při odbočování doleva do levého - propaguju už hezkou řádku let a píšu to všude, kde se tohle téma řeší (s nákladním autem to platí pouze tehdy, pokud to prostor dovoluje a vytočím se tak)Že ti to nevěřím...
No, pokud to stojí až sem - tak už bejvaj plný oba ty pruhy. Ale já bych stejně jel tím volným připojovákem, protože jsem divnej. Stačí tak?TD: Ten pravý připojovák může být v ten okamžik volný, ale pravý průběžný pruh plný. Zatímco levý může být volný, a pokud chceš odbočovat na Vypichu do Ankarské, není o čem.
Chápeš to?
Re: Kdo má přednost na této křižovatce?
Je tam ještě jeden faktor. Pokud jsem řidič jedoucí z Kauflandu a místo neznám, nemusím z výhledu vědět, že ten pravý je připojovák.
A pokud vjíždím do křižovatky, která má v ten moment 3 průběžné pruhy (nevím, že ten pravý není průběžný) a vím, že za 200m potřebuju odbočit doleva do Ankarské, už tuplem není důvod řadit se do prvního pruhu zprava a probíjet se pak přes 3 doleva. Navíc, pokud bych se chtěl řadit striktně dle zákona, tak mi z těch 200m zbyde tak 70, kde se přes ty pruhy můžu a musím probít (přerušovaná čára).
TD: reálně si to představuješ jak? Dojedeš připojovákem k prvním světlům. Tam se zařadíš do pravého. Za světly hodíš levý blinkr (potřebuješ přes 2 pruhy, přes levý do odbočováku). Na Vypichu padne zelená rovně a ty tam budeš blokovat všechny, protože chceš doleva, ale nemáš kam (odbočovák stojí, doleva je zelená mnohem kratší než ta rovně, v tento moment tam bude červená). Budeš blokovat všechny. Super.
A pokud vjíždím do křižovatky, která má v ten moment 3 průběžné pruhy (nevím, že ten pravý není průběžný) a vím, že za 200m potřebuju odbočit doleva do Ankarské, už tuplem není důvod řadit se do prvního pruhu zprava a probíjet se pak přes 3 doleva. Navíc, pokud bych se chtěl řadit striktně dle zákona, tak mi z těch 200m zbyde tak 70, kde se přes ty pruhy můžu a musím probít (přerušovaná čára).
TD: reálně si to představuješ jak? Dojedeš připojovákem k prvním světlům. Tam se zařadíš do pravého. Za světly hodíš levý blinkr (potřebuješ přes 2 pruhy, přes levý do odbočováku). Na Vypichu padne zelená rovně a ty tam budeš blokovat všechny, protože chceš doleva, ale nemáš kam (odbočovák stojí, doleva je zelená mnohem kratší než ta rovně, v tento moment tam bude červená). Budeš blokovat všechny. Super.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW