Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

No a teď zavřeli jednu výrobu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Stepan »

Jj, protože si to nechám přivézt z Německa, respektive z polský fabriky německýho výrobce a i po dopravě jsem o 20-30% níž, než to nabízejí oni.
A to se bavím na úrovni distributora, tzn. stavebnin. Za kolik se to dál dokáže prodat nějakýmu nadšenýmu staviteli je věc ještě jiná.

Zákazník mi akorát povídal, že na jeden kamion Heluzu, kterej nějakej pomatenec výslovně požaduje, prodají deset německých.
Krize ledatak hovno, drží cenu, protože si potřebujou udělat odstávky...

Jinej, cihlám velmi podobnej materiál, se objednává na slovenský IČA, skládá kousek od Břeclavi a vozí se po celý ČR. SK ceník stejného výrobce je totiž tak rozdílnej, že se to pořád vyplatí.

A to se bavím o období "od začátku roku". Žádný pár týdenní výkyvy...

Jak to psal HM? Francouz demonstruje, Němec nekupuje, Čech ze sebe nechává dělat blbečka.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

vždyť mu nic jiného nezbývá... A bude hůř - centrální plánování EU a nadvláda exekutivy EU nad exekutivou národní. To teprv bude.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2081
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od petr_riha »

Tak s IT to neporovnávám ani omylem. Ale 2-3% s relativně malýma obratama je prostě ekonomická sebevražda... proč něco někoho v tom byznysu s těmahle maržema drží?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od HondaMan »

BOB: Tohle není o EU. PL, DE, SK, AT, FR... všichni jsou v EU. V CZ ze sebe necháváme dělat pitomce. Sorry. Tečka.

petr: zas tak blbej business to není. Začneš jezdit na sebe, pokud nejseš úplně vylízanej, tak převyšuješ tržní průměr a spedice s tebou začnou spolupracovat. Vyděláš si něco nad 50 čistýho, do nákladů dáš vše co okolo najdeš a začneš se cítit jako podnikatel. Pak do druhýho auta posadíš bráchu, kterej by se jinak nemohl ani o lopatu opírat, a už máš firmu. Třetí, pátý, desátý auto a na konci roku Ti doma cinkne mičuda. Pro někoho málo, pro někoho násobek toho co by si vydělal jinde.
Hypotéku to splatí, leasing na novou X5 taky a když umíš optimalizovat, tak ti za nehtama něco zůstane. Není to čistý business a nikdy nebude. Cílovku to ale má.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Stepan »

petr_riha píše: pon 27 lis 13:41 Tak s IT to neporovnávám ani omylem. Ale 2-3% s relativně malýma obratama je prostě ekonomická sebevražda... proč něco někoho v tom byznysu s těmahle maržema drží?
Neco pod 3 mega z delnika, bez haly, bez R&D (…) jenom s jednou masinou za +- 3 mega (tahac+naves) je docels dobrej vobrat :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2081
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od petr_riha »

Štěpán: jako ze 1 dělník otočí 100M obratu za rok? Nebo jak to bylo myšleno?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2081
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od petr_riha »

Výše nekdo psal, ze z auta je obrat měsíčně 200k. 2.5M ročně, z toho 2-3% je 50-70k ročně zisk na autě.

Něco po akumulovanych 8 hodinách spánku za poslední 3 dny něco přehlížím/blbe počítám? (Možné je obojí, jsem grogy)
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Stepan »

petr -> Ano, dyť tak to píšu. Narážím na "malý obraty", který si zmiňoval.
Máš jednoho "dělníka". Tzn. řidiče kamionu. Dáš mu jeden stroj, tzn. návěs + tahač. Za to zaplatíš něco pod trojku. Něco přes dvojku za tahač, kterej za pět let votočíš směr Balkán / kolotočáři / (...) a zbytek za návěs, kterej ti vydrží tak 10-15 let.
A jenom s tímhle vygeneruješ obrat taky "něco pod trojku" za rok.
To je, v rámci klasický výroby, velmi slušný. Na to, že ten obor má prakticky nulovej capex, tzn. žádný nemovitosti, žádný investice do vývoje (...).
Klasickej dělník tak velkej obrat zdaleka nevygeneruje. Respektive pokud ano, tak je to tím, že stojí u lisu za 20 mega a bouchá tam něco, co čeho si předtím 10 mega nalil ve vývoji.

Čím větší seš, tím líp to funguje. Nabereš víc řidičů, než kolik máš kamionů, abys minimalizoval prostoje, dostaneš výrazně lepší ceny na auta, tankuješ za ceny, který nejsou ani na Onu (...).

Problém je, že často se k relativně stabilním kšeftům, tzn. FMCG / automotive nedostaneš napřímo, ale jenom přes nějakou špedici, která ti výrazně ukusuje z tvých zisků... Což má taky svý důvody, přirovnat to k 17 halířům pro Rittiga by nebylo fér.
Jako ve všech oborech funguje poměrně výraznej jánabráchismus, mladej Kohinoor by mohl vyprávět, proč zrovna jemu ta dopravní firma tak hezky rostla pod rukama. :ymparty: Kolik platí zákazník a za kolik nakonec jede chudák dopravce jsou dvě relativně velmi odlišná čísla :ymhug:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

HM: nechtěj mne rozesmát...
Oba asi tušíme, že není stejná EU pro všechny.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět