Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzální
podle toho jak teď tady XIXOIO Maruška zuří na Instagramu, to vypadá jak kdyby měl nějakej reklamní deal s Merglem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28164
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chlubítko univerzální
On tam psal, že to jel s Mercedesem. Že na tenhle typ cesty mu vyhovuje víc, než Tesla.
Podle mne má ten mŕtvej model.
Podle mne má ten mŕtvej model.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Chlubítko univerzální
Nikdy jsem si nemyslel, že k tomu dojde, ale máme "doma" elektroauto. Mamce odešlo staré auto a hledali jsme náhradu. S nájezdem 3000 km za rok, převážně krátké trasy do pár km a párkrát do týdne 10 km by utrápila každý modernější spalovací motor.
Podmínky byly do 150 000 Kč a ideálně méně než 10 let.
Výběr nakonec padl na Citroen C-Zero ročníku 2013, který jsem našel v inzerci za skvělých 50 000 Kč, protože padly baterie a auto dojelo sotva 20 km. Majiteli se to vzhledem k ceně servisu a případné investici do baterií nechtělo řešit. Já to riskl a po týdnu hrabání se ve schématech a měření jsem zjistil, že 2 články jsou vadné. Celá baterie tedy šla rozebrat, dva články jsem vyměnil (investice 3000 Kč), vybalancoval a složil zpět.
Když nepočítám čas, tak auto s nářadím a wallboxem vyšlo na nějakých 75 000 Kč. S nájezdem necelých 70t km a s reálným dojezdem cca 95 km si myslím, že je to povedený úlovek.
Podmínky byly do 150 000 Kč a ideálně méně než 10 let.
Výběr nakonec padl na Citroen C-Zero ročníku 2013, který jsem našel v inzerci za skvělých 50 000 Kč, protože padly baterie a auto dojelo sotva 20 km. Majiteli se to vzhledem k ceně servisu a případné investici do baterií nechtělo řešit. Já to riskl a po týdnu hrabání se ve schématech a měření jsem zjistil, že 2 články jsou vadné. Celá baterie tedy šla rozebrat, dva články jsem vyměnil (investice 3000 Kč), vybalancoval a složil zpět.
Když nepočítám čas, tak auto s nářadím a wallboxem vyšlo na nějakých 75 000 Kč. S nájezdem necelých 70t km a s reálným dojezdem cca 95 km si myslím, že je to povedený úlovek.
Re: Chlubítko univerzální
Dobře ty Dojezd fakt jen do města ale jezdil bych tím rozhodně raději než Dacií Spring za půl mega.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Chlubítko univerzální
Noo, šikula, se tím můžeš živit. Co vůbec chtějí za nové baterky?
Pro tento režim jízd, neexistuje nic lepšího.
Pro tento režim jízd, neexistuje nic lepšího.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Chlubítko univerzální
Je to fakt jen na skákání kolem domu. Ještě mě zajímá, kolik to najede, když bude zaplé topení naplno. Na tu její trasu to určitě stačit bude.
Říkal, že ho strašili nějakými 140 000 Kč jen v materiálů, což je prakticky hodnota auta na bazarovém trhu. Ty dva vadné články stály 1500 Kč za kus. Prodává je někdo na EV fóru, že to je rozdělané z odepsaných aut. Nejtěžší bylo to vyndat z auta vcelku ven, protože se k tomu leze od podlahy a já mám jen kolečkový hever a stojky. Jakmile to ale bylo venku, tak už to byla brnkačka. Základy elektriky jsem měl ze školy, zbytek poradil Youtube. Dokoupil jsem jen ochranné pomůcky (protože 330V) a udělal si ze zbytků silnějších kovů "záchranný box", kdyby to blaflo a musel jsem článek zahodit. Takovou jednoduchou krabici ze silnější oceli na kolečkách s postrkovacím madlem. Jen abych to dostal z garáže.
Říkal, že ho strašili nějakými 140 000 Kč jen v materiálů, což je prakticky hodnota auta na bazarovém trhu. Ty dva vadné články stály 1500 Kč za kus. Prodává je někdo na EV fóru, že to je rozdělané z odepsaných aut. Nejtěžší bylo to vyndat z auta vcelku ven, protože se k tomu leze od podlahy a já mám jen kolečkový hever a stojky. Jakmile to ale bylo venku, tak už to byla brnkačka. Základy elektriky jsem měl ze školy, zbytek poradil Youtube. Dokoupil jsem jen ochranné pomůcky (protože 330V) a udělal si ze zbytků silnějších kovů "záchranný box", kdyby to blaflo a musel jsem článek zahodit. Takovou jednoduchou krabici ze silnější oceli na kolečkách s postrkovacím madlem. Jen abych to dostal z garáže.
Re: Chlubítko univerzální
Jako s tím proudem EV není sranda. Mám mechanika, co předtím dělal ve VW v Bratislavě na oddělení odstraňování el. vad nových aut a vykládal mi, jak jeho kolega dostal pecku, nikomu nic neřekl, bylo mu blbě a za týden exitus... (údajně se mají zničit bílé krvinky)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Chlubítko univerzální
Jojo, k tomu proudu jsem měl zdravý respekt. Ani klasická "dvěstědvacítka" není příjemná na dotek natož tak 330V stejnosměrným... Naštěstí ochranné rukavice i elektrikářská ráčna s bity stála dohromady myslím necelé 2000 Kč, takže by byla hloupost to dělat s běžným nářadím. V tomto směru jsem byl opravdu skoro paranoidní. I na kovové nohy stolů jsem nevlékl bazénové nudle, aby tam nebyl přímý kontakt na kov.
Jen ty rukavice jsou dost silné, takže se s tím dělalo docela blbě. Ale nic, co by se nedalo zvládnout.
Jen ty rukavice jsou dost silné, takže se s tím dělalo docela blbě. Ale nic, co by se nedalo zvládnout.
Re: Chlubítko univerzální
Gratulace k šikovným rukám a chytré hlavě. Ale běhá mi mráz po zádech při představě, až se do podobných oprav pustí různí čeští všeználci. Občas to bude fičák.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Chlubítko univerzální
To sa mi nezda. Nastudujem viac az budem mat cas, ale pride mi to ako blbost.