Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
Jj, protože si to nechám přivézt z Německa, respektive z polský fabriky německýho výrobce a i po dopravě jsem o 20-30% níž, než to nabízejí oni.
A to se bavím na úrovni distributora, tzn. stavebnin. Za kolik se to dál dokáže prodat nějakýmu nadšenýmu staviteli je věc ještě jiná.
Zákazník mi akorát povídal, že na jeden kamion Heluzu, kterej nějakej pomatenec výslovně požaduje, prodají deset německých.
Krize ledatak hovno, drží cenu, protože si potřebujou udělat odstávky...
Jinej, cihlám velmi podobnej materiál, se objednává na slovenský IČA, skládá kousek od Břeclavi a vozí se po celý ČR. SK ceník stejného výrobce je totiž tak rozdílnej, že se to pořád vyplatí.
A to se bavím o období "od začátku roku". Žádný pár týdenní výkyvy...
Jak to psal HM? Francouz demonstruje, Němec nekupuje, Čech ze sebe nechává dělat blbečka.
A to se bavím na úrovni distributora, tzn. stavebnin. Za kolik se to dál dokáže prodat nějakýmu nadšenýmu staviteli je věc ještě jiná.
Zákazník mi akorát povídal, že na jeden kamion Heluzu, kterej nějakej pomatenec výslovně požaduje, prodají deset německých.
Krize ledatak hovno, drží cenu, protože si potřebujou udělat odstávky...
Jinej, cihlám velmi podobnej materiál, se objednává na slovenský IČA, skládá kousek od Břeclavi a vozí se po celý ČR. SK ceník stejného výrobce je totiž tak rozdílnej, že se to pořád vyplatí.
A to se bavím o období "od začátku roku". Žádný pár týdenní výkyvy...
Jak to psal HM? Francouz demonstruje, Němec nekupuje, Čech ze sebe nechává dělat blbečka.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
vždyť mu nic jiného nezbývá... A bude hůř - centrální plánování EU a nadvláda exekutivy EU nad exekutivou národní. To teprv bude.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Tak s IT to neporovnávám ani omylem. Ale 2-3% s relativně malýma obratama je prostě ekonomická sebevražda... proč něco někoho v tom byznysu s těmahle maržema drží?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
BOB: Tohle není o EU. PL, DE, SK, AT, FR... všichni jsou v EU. V CZ ze sebe necháváme dělat pitomce. Sorry. Tečka.
petr: zas tak blbej business to není. Začneš jezdit na sebe, pokud nejseš úplně vylízanej, tak převyšuješ tržní průměr a spedice s tebou začnou spolupracovat. Vyděláš si něco nad 50 čistýho, do nákladů dáš vše co okolo najdeš a začneš se cítit jako podnikatel. Pak do druhýho auta posadíš bráchu, kterej by se jinak nemohl ani o lopatu opírat, a už máš firmu. Třetí, pátý, desátý auto a na konci roku Ti doma cinkne mičuda. Pro někoho málo, pro někoho násobek toho co by si vydělal jinde.
Hypotéku to splatí, leasing na novou X5 taky a když umíš optimalizovat, tak ti za nehtama něco zůstane. Není to čistý business a nikdy nebude. Cílovku to ale má.
petr: zas tak blbej business to není. Začneš jezdit na sebe, pokud nejseš úplně vylízanej, tak převyšuješ tržní průměr a spedice s tebou začnou spolupracovat. Vyděláš si něco nad 50 čistýho, do nákladů dáš vše co okolo najdeš a začneš se cítit jako podnikatel. Pak do druhýho auta posadíš bráchu, kterej by se jinak nemohl ani o lopatu opírat, a už máš firmu. Třetí, pátý, desátý auto a na konci roku Ti doma cinkne mičuda. Pro někoho málo, pro někoho násobek toho co by si vydělal jinde.
Hypotéku to splatí, leasing na novou X5 taky a když umíš optimalizovat, tak ti za nehtama něco zůstane. Není to čistý business a nikdy nebude. Cílovku to ale má.
2.9T RWD
Re: Policejní kontroly a měření
Neco pod 3 mega z delnika, bez haly, bez R&D (…) jenom s jednou masinou za +- 3 mega (tahac+naves) je docels dobrej vobrat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Policejní kontroly a měření
Štěpán: jako ze 1 dělník otočí 100M obratu za rok? Nebo jak to bylo myšleno?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
Výše nekdo psal, ze z auta je obrat měsíčně 200k. 2.5M ročně, z toho 2-3% je 50-70k ročně zisk na autě.
Něco po akumulovanych 8 hodinách spánku za poslední 3 dny něco přehlížím/blbe počítám? (Možné je obojí, jsem grogy)
Něco po akumulovanych 8 hodinách spánku za poslední 3 dny něco přehlížím/blbe počítám? (Možné je obojí, jsem grogy)
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
petr -> Ano, dyť tak to píšu. Narážím na "malý obraty", který si zmiňoval.
Máš jednoho "dělníka". Tzn. řidiče kamionu. Dáš mu jeden stroj, tzn. návěs + tahač. Za to zaplatíš něco pod trojku. Něco přes dvojku za tahač, kterej za pět let votočíš směr Balkán / kolotočáři / (...) a zbytek za návěs, kterej ti vydrží tak 10-15 let.
A jenom s tímhle vygeneruješ obrat taky "něco pod trojku" za rok.
To je, v rámci klasický výroby, velmi slušný. Na to, že ten obor má prakticky nulovej capex, tzn. žádný nemovitosti, žádný investice do vývoje (...).
Klasickej dělník tak velkej obrat zdaleka nevygeneruje. Respektive pokud ano, tak je to tím, že stojí u lisu za 20 mega a bouchá tam něco, co čeho si předtím 10 mega nalil ve vývoji.
Čím větší seš, tím líp to funguje. Nabereš víc řidičů, než kolik máš kamionů, abys minimalizoval prostoje, dostaneš výrazně lepší ceny na auta, tankuješ za ceny, který nejsou ani na Onu (...).
Problém je, že často se k relativně stabilním kšeftům, tzn. FMCG / automotive nedostaneš napřímo, ale jenom přes nějakou špedici, která ti výrazně ukusuje z tvých zisků... Což má taky svý důvody, přirovnat to k 17 halířům pro Rittiga by nebylo fér.
Jako ve všech oborech funguje poměrně výraznej jánabráchismus, mladej Kohinoor by mohl vyprávět, proč zrovna jemu ta dopravní firma tak hezky rostla pod rukama. Kolik platí zákazník a za kolik nakonec jede chudák dopravce jsou dvě relativně velmi odlišná čísla
Máš jednoho "dělníka". Tzn. řidiče kamionu. Dáš mu jeden stroj, tzn. návěs + tahač. Za to zaplatíš něco pod trojku. Něco přes dvojku za tahač, kterej za pět let votočíš směr Balkán / kolotočáři / (...) a zbytek za návěs, kterej ti vydrží tak 10-15 let.
A jenom s tímhle vygeneruješ obrat taky "něco pod trojku" za rok.
To je, v rámci klasický výroby, velmi slušný. Na to, že ten obor má prakticky nulovej capex, tzn. žádný nemovitosti, žádný investice do vývoje (...).
Klasickej dělník tak velkej obrat zdaleka nevygeneruje. Respektive pokud ano, tak je to tím, že stojí u lisu za 20 mega a bouchá tam něco, co čeho si předtím 10 mega nalil ve vývoji.
Čím větší seš, tím líp to funguje. Nabereš víc řidičů, než kolik máš kamionů, abys minimalizoval prostoje, dostaneš výrazně lepší ceny na auta, tankuješ za ceny, který nejsou ani na Onu (...).
Problém je, že často se k relativně stabilním kšeftům, tzn. FMCG / automotive nedostaneš napřímo, ale jenom přes nějakou špedici, která ti výrazně ukusuje z tvých zisků... Což má taky svý důvody, přirovnat to k 17 halířům pro Rittiga by nebylo fér.
Jako ve všech oborech funguje poměrně výraznej jánabráchismus, mladej Kohinoor by mohl vyprávět, proč zrovna jemu ta dopravní firma tak hezky rostla pod rukama. Kolik platí zákazník a za kolik nakonec jede chudák dopravce jsou dvě relativně velmi odlišná čísla
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
HM: nechtěj mne rozesmát...
Oba asi tušíme, že není stejná EU pro všechny.
Oba asi tušíme, že není stejná EU pro všechny.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time