Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1986
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Lachende Bestien »

Zapomněl jsem zmínit, že jsem (a asi nejen já) byl dodnes přesvědčen o tom, že TK platí do konce na SPZ vyznačeného měsíce.
Pokrok holt nezastavíš.
Za pár let už to bude s přesností na minuty, kamery budou každých pár m silnice a k tomu budou všude lítat drony.
Přetáhls TP o 3 minuty? Zabavení auta, pokuta 1 milion a useknutí pravé ruky.
Tak je to spravne soudruzi, tak to ma byt.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Stepan »

Vono evidenci provozovatel ma, akorat s nakraplym celnim sklem tam nema cenu jezdit a v servisu je termim az na konec tydne :D
rB: Ten blocek mi urcite prijde do ruky, sofer rikal, ze je to dali jako klasicky k)…
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2081
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od petr_riha »

TD: tak řidič se muže provozovatele zeptat, pokud neví. Ten hlavní point je v tom, ze řidič vůbec neví, ze na známce je 8/23.

A ano, jsou dana nějaká pravidla, a pokud budeme tolerovat proslou technickou (vím, ze auto není 3 dny po technické nezpůsobilé), jak dlouho? Den? Tyden? Měsíc? Pokud měsíc, pak budeš řešit, ze te pokutují za měsíc a den (přeci měsíc byl v pohodě a o den později už je to spatne? A zase tu budeš picovat).

Btw. prodlužování/zkracovani technické je nesmysl. I kdyby to bylo pokaždé o měsíc, prodloužení o rok se ti povede za 26 let. Nebo jinak, pokud budeš mít auto15 let, prodloužil ji o 4 měsíce. Pokud 20let, o 8mesicu. Řeší to něco? Ne, auto v roku 2000 půjde na technickou pořad ve stejném roce, jen o par měsíců později. Vadí to něčemu? Jasne, kdybych měl auto 60 let cely život, a technickou pokaždé protáhl o 3 měsíce, asi by to smysl dávalo.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Hele Stepane a které zákony je potřeba ještě ignorovat, protože jsou hloupé?
DPH nebo KH také hlídá majitel? Hlášení na sociálku a zdrávku taky? A také všechny nové predpisy, které postupně nahrazují platnost těch starých?
Btw: pochopil jsem to správně, že provozovatel věděl, že vozidlo nemá platnou STK a přes to prikázal zaměsfnanci anci jízdu? Tak snad má zaměstnavatel koule ta tu pokutu řidiči proplatí.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2754
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Btw. prodlužování/zkracovani technické je nesmysl.
Divil by ses, jaký kraviny jsou lidi schopný řešit a hrotit, že je to stojí peníze - i úplně nesmyslný a i dokonce kontraproduktivní. A skutečně nemá smysl jim to vysvětlovat.
Třeba jsem v jedný firmě řešil pneumatiky:
Continental stojí 12tkč, najede 130 000km
Čínská Agate stojí 6000kč, najede 70 000km (možná ani to ne)
Do toho si započítej fakt že přezouvání je práce na celej den (auto nevydělává), samotné přezutí něco stojí, dražší gumu spíše nepíchneš (další náklady a odstavení) a dražší guma má lepší vlastnosti a víc toho zvládne (víc vydělá).

Ne, nevysvětlil jsem jim to a berou čínský Agate
Vono evidenci provozovatel ma, akorat s nakraplym celnim sklem tam nema cenu jezdit a v servisu je termim az na konec tydne :D
No vida.
A proč provozovatel neřešil křáplé okno dřív? Navíc má auto odstavit, s nakřáplým oknem to jezdit ani nesmí, že
Tak snad má zaměstnavatel koule ta tu pokutu řidiči proplatí.
A to je ono. Jít to čistě za provozovatelem (a nejlépe kombinace progresivní pokuty dle přiznání), tak by si to nelajsnul a auto by odstavil
Chápeš to?
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od PepaSFI »

LB: to není žádnej "pokrok", to platí furt, jen dřív se to obtížně kontrolovalo a tak se ta informativní nálepka brala jakože jo. Když se stala nehoda, tak si tu technickou stejně dohledali a ikdyby to bylo minutu po půlnoci, měls to započítaný. Takže nic nového. Ony ty nálepky nejspíš časem taky zmizí jako zmizely zelené, prostě nebudou potřeba. Tak mě napadá, neznám infotechniku moderních aut, teda on se v tom asi pořádně nevyzná nikdo, ale nedalo by se to načudlovat do nějakého připomínáku na displeji? Když si auto umí říct o servis a kecat do kdečeho, mohlo by taky připomenout že končí STK.


A k těm služebním, musím se přiznat že když jsem tuhle jel po delší době služebákem, tak jsem si ten pekáč obešel jestli svítí a jestli nemá prázdný bačkůrky ale podívat se na nálepku STK mě ani nenapadlo. Natož to zjišťovat přesně na den. Až potkám dispečera tak se ho schválně pro tu srandu zeptám jestli ví do kdy mají ty auta technickou. Asi by bylo fajn, napsat to na papírek do futrálu k dokladům.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

TD: ale řidič takové vozidlo nesmí užít. Tak to je. A pokud mi je uložena taková povinnost, tak je na mne, abych si to ohlidal
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od M.Z. »

Truck Daškam píše: ned 26 lis 09:15
Btw. prodlužování/zkracovani technické je nesmysl.
Třeba jsem v jedný firmě řešil pneumatiky:
Continental stojí 12tkč, najede 130 000km
Čínská Agate stojí 6000kč, najede 70 000km (možná ani to ne)
Do toho si započítej fakt že přezouvání je práce na celej den (auto nevydělává), samotné přezutí něco stojí, dražší gumu spíše nepíchneš (další náklady a odstavení) a dražší guma má lepší vlastnosti a víc toho zvládne (víc vydělá).

Ne, nevysvětlil jsem jim to a berou čínský Agate
třeba mají započítané i to, kolik jich v mezidobí, stihnou řidiči zničit a vychází jim to líp takto
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2754
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

M.Z. Jo, tohle jsme řešili taky. A já říkám, kolik těch gum jsi vyhodil za poslední tři roky? ÉÉÉ, neřeš to, jsou prostě levný...
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Já to dělám tak, že kluk, co najede na gumách 70t+, dostane lepší. Ten, co na stejných pneu najede 30 stěží, dostane low cost.
Velké firmy, kde budou sedět cikády, to bude podle Excelu a pak prezentace v Power Point, kolik ušetrili na vstupu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět