Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ano. Ale zcela nelogicky se netýkají pražských firem. Měl jsem za to, že EL řeší lokální emisní troubles. A ty nejsou v Pze zrovna zanedbatelné.
Mě je to ale jedno, nad autem na baterky uvažuji leda prvorozenému pod strom...
Mě je to ale jedno, nad autem na baterky uvažuji leda prvorozenému pod strom...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nevim jak starsi tesly, ale Y 23 a 3 24 jsou materialove dost v pohode a treba cena novy 3ky mi prijde jako velmi konkurenceschopna i proti spalovacim konkurentum.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nedávno jsem seděl v nové MY23 (funglovka) a tedy velebnosti, to je opravdu PRC pro USA. Nejvíc mne snad dostalo zadní plato... Schválně se zajdi podívat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Mam ted nedavno Y i 3ku projetou. Y je pro mne (hodnota/penize) na hrane, 3ka v zakladu je dobrej kup.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dobrej kup auto, které každé šesté neprojde v už na první technické?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nepíšou, o jaké závady se jedná, protože kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde. Já nejsem žádný elektro fanda, ale ten negativní hype okolo, velice filtruju a všechno jim nežeru.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jsou to výsledky z ofiko německých STK, žádné hejty. Neprojde každá sedmá Tesla3, s tím šestá jsem jim křivdil, špatně jsem počítal Ale i tak hrůza hrůzoucí, se skoro novým autem neprojít Závady brzd, protože se kvůli využití rekuparece nepoužívají, a proto reznou (4x více závad oproti průměru), a závady zavěšení kol a odpružení kvůli nadměrné hmotnosti (15x více závad oproti průměru). Tedy žádné kosmetické vady. Prostě nekup to Zde je to popsáno, možno využít překladač https://www.autobild.de/artikel/elektro ... 73001.html
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
MZ: je vcelku jedno, kvůli jaké neprojde.
Ani s jednou závadou, kvůli které auto neprojde STK, bych jezdit nechtěl.
Ani s jednou závadou, kvůli které auto neprojde STK, bych jezdit nechtěl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To myslíte předpokládám "dobrý kup" pro vás?
Chystáte se ke třem spalovákům pořídit auto na baterky na hraní?
Mě by třeba zajímal názor lidí, co si to pořídili před pár týdny/měsíci, než se Ilon Pižmo rozhodl srazit cenu o 25+ %, aby i za cenu výrazného snížení zisku pořádně nahonil počet prodaných kousků.
Jestli to taky brali jako dobrý kup.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Spatny technicky stav 5ti letych modelu 3 mne nijak neudivuje. Pricinou je nevhodna kombinace prakticky neexistujiciho servisniho planu, tvrdych prefoukanych kol aby byl dojezd a velkeho mnozstvi uzivatelu, kteri k autu pristupuji jako ke spotrebici s nulovymi technickymi znalostmi...tot muj tip. Praktickou zkusenost se starou teslou nemam, ale neco vim od svyho mechanika, ke kterymu prijede vetsinou tesla na vymenu zadnich desticek, cca kolem 150tkm, kdy brzdy nejdou rozebrat, na vymenu pylovyho filtru ze kteryho rostou zampiony nebo na geometrii.
Novy model 3 jsem byl projet 2x, dost dlouho ho prolejzal v cestlicich a nastudoval video s technickou rozborkou zakladnich komponent a ani v nejmensim mi to auto neprijde hw osizeny. Neni perfektni, ma nedostatky, ale nic zasadniho. V cem paradoxne vynika oproti cenove blizke spalovaci konkurenci je celkovy pocit z rizeni (zakladni rwd verze), ktery ma nejbliz asi k giulii z toho co znam a to je na prakticke presouvadlo z A do B docela prekvapko.
Takze ano, budu mit navic EV, na jezdeni. Kdybych chtel auto na hrani, dalsim adeptem bude oldschool land cruiser 4.0...
Novy model 3 jsem byl projet 2x, dost dlouho ho prolejzal v cestlicich a nastudoval video s technickou rozborkou zakladnich komponent a ani v nejmensim mi to auto neprijde hw osizeny. Neni perfektni, ma nedostatky, ale nic zasadniho. V cem paradoxne vynika oproti cenove blizke spalovaci konkurenci je celkovy pocit z rizeni (zakladni rwd verze), ktery ma nejbliz asi k giulii z toho co znam a to je na prakticke presouvadlo z A do B docela prekvapko.
Takze ano, budu mit navic EV, na jezdeni. Kdybych chtel auto na hrani, dalsim adeptem bude oldschool land cruiser 4.0...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k