Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak trošku zklamání - sem objednál 5l kanistr (jeden) a dostal 5 litrových dóz. Aspoň, že ty litry souhlasí + poslali dárek autokosmetiku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Ty litrovky otevřeš tak 3, ne? Nebo leješ až po víčko?:-) Já mám teda radši litrovky než objemný kanystr, ve kterém do další výměny budu přechovávat nějaký zbytek.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Fiat a vše kolem nich
Potřeba je 2,8litru = tři litrové dózy. Já radši ten jeden 5l kanistr.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
taky mám radši kanystr 5L. Necelý tři do auta, půl litru vyměním v zahradním samoprcu, troška padne na dolívání a zbytek holt skladuju do další výměny. A skladuju i prázdný kanystr, Protože si měním sám tak do něj naliju ten vyjetý, fixou škrtnu nálepku, napíšu VYJETÝ a odevzdám do odpadu.
Ta Selenia nějakou dobu nebyla, přestali ji dodávat protože 10w40 je už mimo hlavní zájem. Jenže zájem byl, hlavně alfisti se ozvali že není co tam nalejt. V konfigurátorech olejových prodejců to pro pandí 1.2 nabízí blbiny 5w30 co vůbec nemají fiatí normu, někdy dokonce nízkopopelný a to na tyhle starší jednoduchý motory s kluznýma zdvihátkama možná nebude to pravý. Asi by vhodná alternativa byl ten 10w40 s molybdenem co nabízí Liquimoly pro motory bez filtru částic.
Ta Selenia nějakou dobu nebyla, přestali ji dodávat protože 10w40 je už mimo hlavní zájem. Jenže zájem byl, hlavně alfisti se ozvali že není co tam nalejt. V konfigurátorech olejových prodejců to pro pandí 1.2 nabízí blbiny 5w30 co vůbec nemají fiatí normu, někdy dokonce nízkopopelný a to na tyhle starší jednoduchý motory s kluznýma zdvihátkama možná nebude to pravý. Asi by vhodná alternativa byl ten 10w40 s molybdenem co nabízí Liquimoly pro motory bez filtru částic.
Re: Fiat a vše kolem nich
Podle Fiatu tam patří Selenia 20k (10w-40), tak dokud bude k sehnání tak ji budu kupovat a lít. Až nebude, budu řešit náhradu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Podle Renaultu do Renaultu taky patřil jen ELF.
Ale jen do doby kdy uzavřeli partnerství s Castrolem
Ale jen do doby kdy uzavřeli partnerství s Castrolem
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Fiat a vše kolem nich
Dva "znalci" fiatích motorů mi řekli o motoru Pindice (1.2i, 44kW, 8V) "ten motor je věčný držák" tak Pindici plánuju život bez GO motoru až skoro do 300 tis km (= podle toho, co ročně najede tak dalších 10let). Doufám, že to tak bude.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
2PP:
"Člověče, tady vám kvetou blatníky !" - "A to je dobře nebo špatně ?"
"Člověče, tady vám kvetou blatníky !" - "A to je dobře nebo špatně ?"
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Fiat a vše kolem nich
Blatníky ešče nekvetou, ale prahy už má Pindica druhé. Až pokvetou, bude karosařina. Holt 17 let staré auto, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.