Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Jo, bylo to tam.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Tak trošku zklamání - sem objednál 5l kanistr (jeden) a dostal 5 litrových dóz. Aspoň, že ty litry souhlasí + poslali dárek autokosmetiku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1922
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Zajda »

Ty litrovky otevřeš tak 3, ne? Nebo leješ až po víčko?:-) Já mám teda radši litrovky než objemný kanystr, ve kterém do další výměny budu přechovávat nějaký zbytek.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Potřeba je 2,8litru = tři litrové dózy. Já radši ten jeden 5l kanistr.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

taky mám radši kanystr 5L. Necelý tři do auta, půl litru vyměním v zahradním samoprcu, troška padne na dolívání a zbytek holt skladuju do další výměny. A skladuju i prázdný kanystr, Protože si měním sám tak do něj naliju ten vyjetý, fixou škrtnu nálepku, napíšu VYJETÝ a odevzdám do odpadu.

Ta Selenia nějakou dobu nebyla, přestali ji dodávat protože 10w40 je už mimo hlavní zájem. Jenže zájem byl, hlavně alfisti se ozvali že není co tam nalejt. V konfigurátorech olejových prodejců to pro pandí 1.2 nabízí blbiny 5w30 co vůbec nemají fiatí normu, někdy dokonce nízkopopelný a to na tyhle starší jednoduchý motory s kluznýma zdvihátkama možná nebude to pravý. Asi by vhodná alternativa byl ten 10w40 s molybdenem co nabízí Liquimoly pro motory bez filtru částic.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Podle Fiatu tam patří Selenia 20k (10w-40), tak dokud bude k sehnání tak ji budu kupovat a lít. Až nebude, budu řešit náhradu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1922
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Zajda »

Podle Renaultu do Renaultu taky patřil jen ELF.
Ale jen do doby kdy uzavřeli partnerství s Castrolem :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: pát 17 lis 15:31 sem si udělal i plán servisu Pindice na dalších 100kkm,jen bežný servis co 15 kkm a větší servis 30 a 60 kkm
Dva "znalci" fiatích motorů mi řekli o motoru Pindice (1.2i, 44kW, 8V) "ten motor je věčný držák" tak Pindici plánuju život bez GO motoru až skoro do 300 tis km (= podle toho, co ročně najede tak dalších 10let). Doufám, že to tak bude.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 409
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Jaggie »

2PP:
"Člověče, tady vám kvetou blatníky !" - "A to je dobře nebo špatně ?"
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Blatníky ešče nekvetou, ale prahy už má Pindica druhé. Až pokvetou, bude karosařina. Holt 17 let staré auto, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět