Americké vozy a vše kolem nich
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Je možné že jsem neska zahlíd Dodge Challenger Hellcat Black Edition? Prodává se něco takového už i u nás (mělo to brněnskou značku a čtyři velké laufy vzadu a bylo to celé černé)?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Predávajú to v Tucar Praha. Obzeral som to u nich v showroome.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Co je to ta black edition? Nemá to být Dodge Challenger Black Ghost? To by byl dobrý výkon od prodejce.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Zeptám se zdejších majitelů Mustangů kupovaných v DE. Kupovali jste novotu nebo Tageszulassung? Jak finančně náročné jsou na servis? Vzít raději gt nebo convertible? Vzhledem k provozování přes léto na trase přes Šumavu se více kloním ke convertible.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Před necelými třemi roky jsem kupoval Mustanga v DE. Kupoval jsem Tageszulassung, sleva byla výrazná. Auto nejeté, jen ho prostě měl dealer na sebe jeden den přihlášené. Ze zkušenosti bude chtít dealer zaplatit i auto včetně DPH a po doložení přihlášení v ČR a zaplacení DPH v ČR ti to DPH vrátí...
Já jsem bral verzi Bullit, chtěl jsem ho, racionální důvod to asi nemělo, možná jen trošku větší výkon, lepší podvozek a asi ještě nějaké věci, ale to se v tom stejně "ztratí". Dneska bych bral kabriolet. Větší stylovka a větší zábava. Stejně s tím autem nijak nejezdím rychle, spíš jsem si to koupil kvůli zvuku. Na mokru je to auto prakticky "neřiditelné", což teda přeháním, ale prostě zadokolka s těžkým předkem. Jezdím s tím stejně jen, když je hezky, proto bych bral spíš ten kabriolet.
Ad manuál nebo automat - mám to v manuálu, kolikrát si už říkám, že příště bych volil asi z pohodlnosti automat, ale zkušenost s ním nemám. Aspoň člověk nezapomene řadit...
Jinak je to i celkem praktický, dvě děti to pobere, kufr je celkem velký, jen špatně přístupný. Nicméně známý v něm vozí dokonce i kolo, pravda teda sundává přední i zadní kolo, ale vejde se to. Dva golfový bagy se taky vejdou
Ohledně finanční náročnosti, mám najeto něco málo přes deset tisíc (málo času, moc aut ), takže zatím jen pojištění - cca 18tis. ročně komplet vše, cena díky omezenému nájezdu a velké slevě), běžný servis - tj. každoročně olej atd. - to jsem teď nedohledal, ale tuším něco kolem / do 20tis.
Pokud jde o zápory - je to amerika, takže kvalita prostě horší, občas něco zavrže, infotaiment je těžce předpotopní a neskutečně pomalý, ale vše je zapomenuto, jakmile nastartuju..
Já jsem bral verzi Bullit, chtěl jsem ho, racionální důvod to asi nemělo, možná jen trošku větší výkon, lepší podvozek a asi ještě nějaké věci, ale to se v tom stejně "ztratí". Dneska bych bral kabriolet. Větší stylovka a větší zábava. Stejně s tím autem nijak nejezdím rychle, spíš jsem si to koupil kvůli zvuku. Na mokru je to auto prakticky "neřiditelné", což teda přeháním, ale prostě zadokolka s těžkým předkem. Jezdím s tím stejně jen, když je hezky, proto bych bral spíš ten kabriolet.
Ad manuál nebo automat - mám to v manuálu, kolikrát si už říkám, že příště bych volil asi z pohodlnosti automat, ale zkušenost s ním nemám. Aspoň člověk nezapomene řadit...
Jinak je to i celkem praktický, dvě děti to pobere, kufr je celkem velký, jen špatně přístupný. Nicméně známý v něm vozí dokonce i kolo, pravda teda sundává přední i zadní kolo, ale vejde se to. Dva golfový bagy se taky vejdou
Ohledně finanční náročnosti, mám najeto něco málo přes deset tisíc (málo času, moc aut ), takže zatím jen pojištění - cca 18tis. ročně komplet vše, cena díky omezenému nájezdu a velké slevě), běžný servis - tj. každoročně olej atd. - to jsem teď nedohledal, ale tuším něco kolem / do 20tis.
Pokud jde o zápory - je to amerika, takže kvalita prostě horší, občas něco zavrže, infotaiment je těžce předpotopní a neskutečně pomalý, ale vše je zapomenuto, jakmile nastartuju..
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Díky za obšírné info. Vzhledem k užití v létě se také přikláním ke kabrioletu. Očekávám od toho kochačku za dobrého zvukového doprovodu a pocit síly při občasném přišlápnutí plynu A potřebujeme převézt občas víc věcí a vnoučata, na to má miata malý kufr a chybí zadní sedadla a oktávka je spolehlivé, ale fádní svezení. Právě kvůli svezení v oblíbených zatáčkovitých pasážích si rozhodně ale miatu ponechám a k tomu i oktávku na zimní cesty, převoz kol a podobně Také v souhrnu moc nenajezdím, už jen kvůli střídání 3 aut a navíc nyní již už skoro necestuji za obchodem. Vzhledem k plánovanému novému Mustang je předpoklad, že budou Tageszulassung auta po novém roce za dobrou cenu. A jak dlouho a kolik značek budou na trhu pětilitrová auta V8 s manuálem?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Nazdar, taká otázočka možno bude niekto vedieť poradiť.. aký olej je najlepšie dať do starej Slant Six rok výroby cca 1975 všetko stockové, nič extra. Motor sa snažím nakopnúť a vyladiť.. bypass hrdzavej nádrže idem rovno z bandasky.
Hodilo by sa mi odporúčanie z vlastnej skúsenosti.. a rovnako olej do prevodovky, je to automat - ževraj je vhodný MANNOL Dexron III Automatic Plus.. za akékoľvek rady vopred ďakujem.
Hodilo by sa mi odporúčanie z vlastnej skúsenosti.. a rovnako olej do prevodovky, je to automat - ževraj je vhodný MANNOL Dexron III Automatic Plus.. za akékoľvek rady vopred ďakujem.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Vypada, ze ten motor nebezel nejakou dobu?
Takze jakykoli synteticky olej, ktery vytvori spravny tlak oleje.
Kazdy motor je jiny. Zkusil bych 10w-40.
Bude hustejsi pri zahrati na provozni teplotu, tezko rici v jakem stavu jsou pistni krouzku a olejova pumpa.
Znacky oleje jsou prakticky jedno.
Takze jakykoli synteticky olej, ktery vytvori spravny tlak oleje.
Kazdy motor je jiny. Zkusil bych 10w-40.
Bude hustejsi pri zahrati na provozni teplotu, tezko rici v jakem stavu jsou pistni krouzku a olejova pumpa.
Znacky oleje jsou prakticky jedno.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Kura, dyž mi doma Porše neprošlo, že bych zkusil "obyčejného" Forda Dark Horse?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Tak dobry pokus, ale myslim, ze aj keby ho schvalila a sama chcela tak nejprejde u teba skrz ten interierpavproch píše: ↑pát 02 úno 15:26 Kura, dyž mi doma Porše neprošlo, že bych zkusil "obyčejného" Forda Dark Horse?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...