Tak postupně
S GTD mám dlouhodobej průměr 7,5, s minimem města, převahou rychlostek a okresek nad dálnicema. To je asi svižný. Zároveň zdaleka nejezdím "naplno", jsou místa kde umí i 180, jak jsem si to s novým vyzkoušel, ale teď si tam jezdím "v pohodě" kolem těch 140-150 a víc už se mi nechce. Najedu mraky km, vím, že na plnou palbu se často nedokážu soustředit.
Neočekávám, že bych se silnějším autem výrazně zrychlil
RS3 ne, to je dalšího půl mega nad GolfR. S tím už by asi souvisel i (ne)vynucenej prodej STI a to necu. Respektive se obávám, že by mě STI přestlao bavit
Navíc, je to Audi. Nechci D3, čistě kvůli lidem. Kolegovi jsme to CLA namísto Oktávky taky zatrhli. Ze stejnýho důvodu mě vůbec nevzrušuje, že by za cenu Arteonu R byla 540i nebo za cenu GolfaR převáděcí 340i / 330d.
V pátek jsem dostal od zákazníka vynadáno i za nový Ducato. Prej kdo v dnešní době kupuje nový auta, dyť je blbá doba. Přitom STI minule rozdejchal v pohodě...
i20N ne, to je malý. Plánuju to pojezdit a za 2-3 roky to vybavit Cybexem a předat paní. Já bych si pro sebe klidně i20 / Fiestu ST koupil. V nějaký úplně debilní barvě a ničil tim pouličním závodníkům v Passatech TDI sebevědomí
Megane už se imo nedá objednat hodně dlouho, zvažoval jsem ho předtím, než jsem přebral STI, tatík mi ho nechtěl dát
FoFo prej bylo minimálně v naftě strašně užraný, oproti koncernu. To tady psal myslím i Honziss. Ale muldix s ním měl super test a zrovna těmhle testům věřím
Ještě pro tu i30N docela výrazně mluví pořizovačka. Když to v nákupu stojí o 250 bez daně míň, tak 3 litry na spotřebě vůbec nejsou téma. Až u 6+ se začne lámat chleba. Spíš ten rádius, jak píše Sněhulák.
Uvidíme. Zkusím to CB (díky Petře), jestli je to DSG k žití. Pak by to bylo paradoxně velmi jednoduchá volba. Mít v garáži vedle sebe 2 auta a osm laufů mi připadá supiš