Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Vrooom »

mattonecz píše: ned 05 lis 21:30 Lze predpokladat ze si to tam pisou spis ti co tu spotrebu resi vic. Ja byl vzdy uplne mimo prumer spritu
Jasně asi tam víc lidi řeší spotřebu. Ale tak nějak rámcově to bude vypovídající, když si dá třeba top 20% co tam je spotřeba, tak by to mohlo odpovídat. Nevěřím že ten vw bude žrát málo když se bude honit. 1er, taky když jedeš na pohodu tolik nežere, ale jakmile to začneš drtit na max tak jdeš přes 30 ...
Btw a co renault megane, ta předchozí generace byla top, ale nevím jak ta nová? Případně co RS3, pokud máš štědrý rozpočet? Přijde mi, že to auto si dost drží cenu.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Ale to GTI je vazne celkom problem na dlhsej trase dostat cez 10...to bude chciet na dialnici konstantnejsich 180+ alebo moc prekazok na ceste a zaroven ani okreskove blbnutie to nevyzenie do nezmyslu, kedze je to stale relativne lahke auto. Proste vid zdejsi test O 3 RS...a to mi pride, ze to GTI teraz bere este menej nez to minule o par deci...
Co spotřeba paliva? U té se už motor za co stydět nemá, jakkoli 220 turbokoní oprávněně vzbuzuje obavy. Začnu-li horními extrémy, už ty jsou příjemně nízko - výjezd na Transfagarasan průměrnou rychlostí 70 km/h (docela fuška...) znamenal necelých 29 litrů benzinu na 100 km. To je na turbo v takto rychlém autě za tak extrémních podmínek (převýšení přes 1 500 metrů na necelých 30 kilometrech) opravdu málo, lecjaký přímý konkurent se na Grossglockneru (podobné podmínky) podívá i přes 40. Okruh na limitu pak zvládá eReSo za 23 litrů na sto, i to je docela málo.

Pokud toužíte po číslech více odrážejících každodenní realitu, pak mohu přidat další - německá dálnice s průměrnou rychlostí rovných 200 km/h (také to je docela fuška) znamenala 17,2 l/100 km, každé další zklidnění hormonu pak přinese méně. Rozumnější cestovní jízdu (průměr okolo 150 km/h) už reflektoval jen 12litrový odběr a cokoli „normálního” či snad dokonce předpisového už posílá apetit dost pod 10 litrů. Pořád dost rychlou kombinaci po 568 kilometrech rumunských silnic (průměr 81 km/h) jsem zvládl za 9,2 litru, rodinnou kombinaci za 6,3. Došlo i na obvyklý economy run s výsledkem 3,3 litru na 100 km, rovněž to je na auto s daným potenciálem pěkné.

S eReSem jsem ujel přes 3 300 km s celkovým průměrem 11,3 litru na 100 km. To považuji vzhledem k celkem tvrdé testovací zátěži (relativně pomalé kilometry bych počítal na stovky) skoro za zázrak a jak asi tušíte, na jedno natankování se taková štreka ujet nedá.
Megane uz neni manual a myslim, ze sa to uz neda ani objednat a RS3 bude za raz tolko ako GTI a nevim nevim zda ponukne raz taky pocit z jazdy :-w
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27884
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Ty benzíny mají jenom větší nůžky. Umí to při pohodové jízdě za relativně málo, ale pak si umí i cucnout, když je člověk drží pod plynem.s O3 RS lze tak ujet 600 nebo 200 km.
Já s 235kW Passatem umím jet za cca 7, ale i za 17. Dlouhodobě jsem ale někde na 9l.
Takže je to hodně o tom, jak člověk na ten plyn tlačí a jakou má skladbu jízdy + provoz.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

2.0 v Supre: dostat se na 10+ vyzaduje bud kraveni na okreskach pri kterym horej brzdy a nebo nemeckou dalnici ve 3h rano. I sviznejsi dalnicni tempa s prumerama 130-140 jsou vzdycky pod 10... Zasadni vliv na to ma prevodovka a 400 nm, protoze 7ka-8ka jsou mega dlouhy, ale ne tak, ze by auto muselo pri kazdym pokusu o akceleraci sypat kvalty dolu. V Rku to bude podobny +1l za kolku.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jerry »

A co Hyundai i20N? To už je asi moc malý, co?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5697
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Tak postupně :D

S GTD mám dlouhodobej průměr 7,5, s minimem města, převahou rychlostek a okresek nad dálnicema. To je asi svižný. Zároveň zdaleka nejezdím "naplno", jsou místa kde umí i 180, jak jsem si to s novým vyzkoušel, ale teď si tam jezdím "v pohodě" kolem těch 140-150 a víc už se mi nechce. Najedu mraky km, vím, že na plnou palbu se často nedokážu soustředit.
Neočekávám, že bych se silnějším autem výrazně zrychlil :)
RS3 ne, to je dalšího půl mega nad GolfR. S tím už by asi souvisel i (ne)vynucenej prodej STI a to necu. Respektive se obávám, že by mě STI přestlao bavit :D
Navíc, je to Audi. Nechci D3, čistě kvůli lidem. Kolegovi jsme to CLA namísto Oktávky taky zatrhli. Ze stejnýho důvodu mě vůbec nevzrušuje, že by za cenu Arteonu R byla 540i nebo za cenu GolfaR převáděcí 340i / 330d.
V pátek jsem dostal od zákazníka vynadáno i za nový Ducato. Prej kdo v dnešní době kupuje nový auta, dyť je blbá doba. Přitom STI minule rozdejchal v pohodě... :))

i20N ne, to je malý. Plánuju to pojezdit a za 2-3 roky to vybavit Cybexem a předat paní. Já bych si pro sebe klidně i20 / Fiestu ST koupil. V nějaký úplně debilní barvě a ničil tim pouličním závodníkům v Passatech TDI sebevědomí :-bd
Megane už se imo nedá objednat hodně dlouho, zvažoval jsem ho předtím, než jsem přebral STI, tatík mi ho nechtěl dát :D

FoFo prej bylo minimálně v naftě strašně užraný, oproti koncernu. To tady psal myslím i Honziss. Ale muldix s ním měl super test a zrovna těmhle testům věřím :D
Ještě pro tu i30N docela výrazně mluví pořizovačka. Když to v nákupu stojí o 250 bez daně míň, tak 3 litry na spotřebě vůbec nejsou téma. Až u 6+ se začne lámat chleba. Spíš ten rádius, jak píše Sněhulák.

Uvidíme. Zkusím to CB (díky Petře), jestli je to DSG k žití. Pak by to bylo paradoxně velmi jednoduchá volba. Mít v garáži vedle sebe 2 auta a osm laufů mi připadá supiš :-bd
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Jj, to souhlasi, posledni fofo st v nafte co se delalo zralo jak dnesni 2l turbo benziny. Ale jinak fordem nikoho nenastves, podvozky stcek jsou porad bozi: https://youtu.be/27cLpXteBoc?si=_FYvE5-GDlqk9ogo
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5753
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od M.Z. »

Hezky zábavně naladěný podvozek a ten řidič s ní jede velice chladnokrevně :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1677
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

Aka je situacia s nakupom transpotera 6.1? Uz len skladovky a predvadzacky?
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

abgx1 píše: sob 25 lis 09:07 Aka je situacia s nakupom transpotera 6.1? Uz len skladovky a predvadzacky?
No jedine...ak sa nejaka este najde, co bude aspon trochu vyhovovat...
https://skladove-vozidla.vwuzitkove.sk/ ... 033&mg=055
V CR este nejaku skladovku vidim.
https://skladovevozy.vw-uzitkove.cz/res ... 222&mg=202

Alebo potom ID.Buzz Cargo :p
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět