Elektromobita a autorevue.cz

O všem co se týká našeho webu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3387
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od mattonecz »

Tyhle titulky :D https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... ak-oslovit

Parodie na web o autech taky nema jaky oslovit nikoho krome jerryho a LB :D
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27860
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

No blbý na tom je, že ten nadpis i článek, jsou pravdivé :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1919
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od Zajda »

:D
Když to člověk vezme pragmaticky, tak mezi hlavní výhody pro majitele EV patří:

- můžou vjet a parkovat i tam, kde je jinak zakázáno
- vyhnou se dodatečnému zdanění nebo dokonce uplatní dotaci na pořízení
- pro reprezentaci je dnes dobré mít EV
- rychlejší regulace motoru bez nutnosti řazení je výhodná pro ovládání a komfort jízdy hlavně ve městě
- domácnost s možností vyrábět vlastní elektřinu je soběstačná ve své mobilitě alespoň např. na nižší desítky km denně.

První 2 body řeší uměle vytvořené problémy, třetí bod s nimi souvisí.
Komfort jízdy ocení všichni.
Efektivně vyrábět elektřinu pak může menšina z menšiny co bydlí v domech.
Dál mě fakt nic nenapadá.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od jerry »

Ale ta velká ztráta hodnoty ojetého bateriáku není výmysl. Stačí si projít mobile.de a potvrzuje se níže uvedený článek.
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/m ... ilionu-kc/
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27860
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

Zajda: co si mám představit pod komfortem jízdy?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1919
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od Zajda »

Reakce na "plyn", elektromotor odbourá většinu zpoždění, což je za mě zvýšení řidičského komfortu. Nepotřebuje kickdown, roztočit turbo, kontrolovat emise při každé změně zátěže.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27860
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

Hmm, tak tohle mne nikdy nenapadlo jako jízdní komfort.
Spíš jako vlastnost elmotoru
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od jerry »

Super zpráva pro Plzeňsko. VW Gigafactory nebude. Kde by vzali makáče? Další cizince? Je jich na Plzeňsku málo? Dělají v Plzni málo bordel?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3387
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od mattonecz »

:D
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27860
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

jerry: ono by se slušelo k tomu napsat i zo b) Gigafactoty nebude nikde v Evropě
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět