Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Odpovědět
Kolťák
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: pon 16 říj 11:14

Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od Kolťák »

A celý úsek je řízen semafory kyvadlově? Logika věci mi říká, že počkám až pojede směr, kterým chci jet a poté se připojím za poslední projíždějící auto, je to tak?
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2154
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od GeneHawkins »

Zákon to neřeší, logické to je, ale pokud je tam místo a případně kam uhnout, jel bych kdykoli kamkoli...
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 484
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od PepaSFI »

ono to bývá semaforové kyvadlové obvykle proto, že tam místo není a není kam uhnout. A samozřejmě by bylo dost blbý cpát se protisměrně. Naštěstí se na to obvykle myslí, na tu "vedlejší" se dá STOP a cedule "zařaď se do proudu vozidel"
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od Truck Daškam »

PepaSFI: No a zase... Proč stopka? Proč je tam tak veledůležité, aby se mi zastavila kola a nemůžu do toho proudu vozidel najet plynule?

No nic...
Chápeš to?
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2154
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od GeneHawkins »

PepaSFI píše: pon 16 říj 17:41 ono to bývá semaforové kyvadlové obvykle proto, že tam místo není a není kam uhnout. A samozřejmě by bylo dost blbý cpát se protisměrně. Naštěstí se na to obvykle myslí, na tu "vedlejší" se dá STOP a cedule "zařaď se do proudu vozidel"
Ne, nebývá to obvykle proto, že není kam uhnout. Bývá to obvykle, že by se tam nevyhnuly dva protisměrné proudy, ale jeden vůz se začasté nouzově vyhne.
Nedejbože, aby tam jel někdo v noci, protože pak by musel čekat do rána na proud vozidel. Nikdy jsem to neviděl.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3390
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od mattonecz »

Pekna blbost. Napr do stechovic to bylo x km bez moznosti se vyhnout. To by sis pekne procvicil couvani
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od Truck Daškam »

Tak ono je to o tom, jestli to tam dotyčný i zná a jak je tam vidět.
Třeba kousek od Benátek bylo vidět z jednoho konce na druhý - běžně se někdo rozjížděl na červenou, když viděl že protisměr už stojí.

Docela by mě zajímalo, jestli by to PČR řešila, nebo jestli by vytáhli hlavy ze zadků
Chápeš to?
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 484
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od PepaSFI »

a to pak takhle pojedou dva betónmixy proti sobě, že tam je místa dost a že to tam znají a s tím co je plnej se ten výkop u silnice utrhne. A když budem mít štěstí, tak to pak uvidíme na joutroubě.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28017
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak se správně připojit z vedlejší silnice na silinici hlavní kde je zužení na jeden pruh z důvodu oprav

Příspěvek od řidičBOB »

hehe...řidič mixu není žádný debil! Ten se umí rozhodnout, zda je značení ok nebo ne a pak ho ignorovat.
A když se mu tam někdo přece jenom nacpe, tak ho smete :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět