Však ano, to je pravda. Ale pro naši ekonimiku to prostě není nic žádoucího. Jakej to je problém (nebo mohl by být) pochopitelně vůbec nevím.TD: o daních se tu ale nebavíme. Bavíme se o tom, kdo na našich silnicích jezdí, a tam je to skutečně jedno, jestli jede za CZ nebo PL firmu.
No, myslím si že tohle je čistě fejk - takže konkrétní podobu bych neřešil.Ad kuryri:
Ale: Kurýr dal jasně čas 14-16. Takže nějaká 17h je mimo a smůla..
A co je moje práce?TD: Nezajem. Mas praci, na tu ses najatej, a mas ji radne a bez blbych kecu vykonavat a ne se chovat jak ublizeny decko.
Když se budem bavit tam kde jsem dělal já, podmínka byla za první uzamykatelné dveře. Nějaký arogantní chování, že bydlej v 5. patře a at jim to vyvezu nahoru, mě pochopitelně nezajímalo.
Nebo když jsem byl na DC Intersparu, tak tam měli požadavek, že každý druh zboží musí být na své EUR paletě:
Nezájem. Já nejsem skladník. Jestli se ti to nelíbí, můžeš si to přeskládat nebo si to vyřiď s odesílatelem.
Minimální odvody za zaměstnance jsou dané.daně jsou bonus pro stát... A myslím, že tomu utíkají úplně jiné peníze úplně jinde, než minimální mzda kamčáka, kterou jim beztak drtivá většina firem vyplácí...
Spotřební daň, silniční daně, samotný DPH co by utratil de žijící řidič, živení všech okolo (pojištění, servis, nákup vozidel)? To není úplně málo. Schválně se podívej, na jakém místě ekonomiky je doprava.. Bude někde nahoře tipuju