Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Díky hoši. Mně právě přijde jak tu všechna entuziastická vlákna jako když se před lety domlouvali na výlety na NS jsou mrtvá tak tu už žádní fandové aut nejsou a už se tu řeší jen jak se jezdí po silnicích.
MZ: já myslel, že tam jedeš na track day?!
MZ: já myslel, že tam jedeš na track day?!
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Musel jsem to zrušit...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To je škoda, bez velkého provozu jak na TF to musí být super.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Nene, ještě nás tu pár zbylo Taky jsem si to s chutí přečetl, díky za to!
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Spectral: Děkuji. Škoda že jsme se viděli jen jednou, rád bych se nechal povozit ve 130i. Třeba to někdy vyjde.
Btw máte někdo zkušenosti s odvzdušňovačem brzd jako je tohle?
https://www.kaufland.cz/product/4604562 ... =343910406
Na NS byl pedál dost měkký v čem bude mít prsty kromě obyč destiček i bůh ví jak stará brzdovka, tak jsem si řekl že bych si ji svépomocí vyměnil.
A ještě máte někdo zkušenosti s brzdovkou motul rbf660? Zda vydrží sezónu? Prý dost váže vodu. Na Z4 jsem měl castrol srf (ale stojí 1600 za litr), chtěl bych zkusit i něco jiného. Případně ATE 200.
Btw máte někdo zkušenosti s odvzdušňovačem brzd jako je tohle?
https://www.kaufland.cz/product/4604562 ... =343910406
Na NS byl pedál dost měkký v čem bude mít prsty kromě obyč destiček i bůh ví jak stará brzdovka, tak jsem si řekl že bych si ji svépomocí vyměnil.
A ještě máte někdo zkušenosti s brzdovkou motul rbf660? Zda vydrží sezónu? Prý dost váže vodu. Na Z4 jsem měl castrol srf (ale stojí 1600 za litr), chtěl bych zkusit i něco jiného. Případně ATE 200.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Brzdy me cekaji celkove, furt premyslim co tam dam. Jinak Castrol SRF pripadne ATE super blue nebo ATE 200 (spis ta ATE 200, spec sou stejny ale 200 je zlata a prej obcas ta super blue barvi a hur se odecita hladina).
Ja ted vubec nestiham, jezdim jeste na skutru dokud to jde Report z NS super, urcite to sem davej at muzem aspon cist kdyz uz nejezdime sami. Ja sem chtel dat NS v kombinaci s F1 ve Spa (neni to tak daleko uz) ale nejak se me to nepovedlo dat dohromady
Ja ted vubec nestiham, jezdim jeste na skutru dokud to jde Report z NS super, urcite to sem davej at muzem aspon cist kdyz uz nejezdime sami. Ja sem chtel dat NS v kombinaci s F1 ve Spa (neni to tak daleko uz) ale nejak se me to nepovedlo dat dohromady
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Vrooom-> ten vehement na odvzdušnění brzd (obecně na výměnu kapaliny v jednom bez nustnosti druhé osoby šlapat na pedál) si chci už dlouho koupit. Takže by mě taky docela zajímala zkušenost
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jsem tohle zkoušel, ale nelíbilo se mi na tom, že to odsává přes lehce povoleny odvzdusnovak a tím to kolem povolenyho závitu bere i trochu vzduchu a není pak poznat jestli jsou bublinky z okruhu nebo kolem závitu. Jsem si udělal vlastní vehement - velkou hadici, kterou nasadím přes víčko od brzdovky a utesnim a pak ji natlakuju na cca 1-1.5bar a jen povolím šroub a odvzdusnuju. Jen je oser hlídání hladiny v nádobce a dofukování tlaku, ale funguje to perfektně.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
ML performance UK ma black friday takze vezmu endless desky tam, maji toho hromadu ve sleve. Prihodim i MHD flash adapter pro jistotu
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
No ja asi zkusim to ATE, stoji par kc.
Brzdy jsou jedina vec co je trochu sva. Asi nevim jak je zajet. Treba kdyz jsem nahodil nove desky tak to prvni vypadalo ze ok. Pak stacilo trochu zahrat brzdy, trosku to hazelo i kdyz jsem je zkousel predtim zajet. Smiril jsem se s tim. Pak jsem jsel na okruh, dal jim co proto a brzdi uplne krasne hladce po te co se zapekly ... Nevim zda tim zahratim dojde k lepsimo prenosu z desticek na kotouc nebo se to naopak nejak ocisti od starych desek?! Ale vetsinou kdyz jsem jim dal maximalni sodu, tak pak byly uplne super. A na NS byl kamarad co ma ty upgrade 370 nebo 380mm kotouce. Stejne desticky sjel, posledni den si tam uz musel pujcit auto. A rekl bych ze jsme brzdily dost stejne. Nevim zda to za vetsi neodpruzenou hmotnost stoji. Ja priste dam pred NS novou brzdovku.
jarka- to asi nechapu? Bych cekal ze ten tlak spis bude tlacit kapalinu okolo povoleneho odvdusnovaku nez nasavat?
spoon- jo dost me to laka. Asi si to po dovolene koupim. Jeste pogooglim nejake zkusenosti.
Brzdy jsou jedina vec co je trochu sva. Asi nevim jak je zajet. Treba kdyz jsem nahodil nove desky tak to prvni vypadalo ze ok. Pak stacilo trochu zahrat brzdy, trosku to hazelo i kdyz jsem je zkousel predtim zajet. Smiril jsem se s tim. Pak jsem jsel na okruh, dal jim co proto a brzdi uplne krasne hladce po te co se zapekly ... Nevim zda tim zahratim dojde k lepsimo prenosu z desticek na kotouc nebo se to naopak nejak ocisti od starych desek?! Ale vetsinou kdyz jsem jim dal maximalni sodu, tak pak byly uplne super. A na NS byl kamarad co ma ty upgrade 370 nebo 380mm kotouce. Stejne desticky sjel, posledni den si tam uz musel pujcit auto. A rekl bych ze jsme brzdily dost stejne. Nevim zda to za vetsi neodpruzenou hmotnost stoji. Ja priste dam pred NS novou brzdovku.
jarka- to asi nechapu? Bych cekal ze ten tlak spis bude tlacit kapalinu okolo povoleneho odvdusnovaku nez nasavat?
spoon- jo dost me to laka. Asi si to po dovolene koupim. Jeste pogooglim nejake zkusenosti.