Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
Já znal jen Prduch, Prase je taky dobrý
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Ze zvědavosti, k tématu zabavování RZ.
Někomu půjčím auto (nebo firma má řidiče, to je fuk). Zastaví jej kontrola, zjistí že řidič je dlužník (pokuty z dřívější doby s jiným vozidlem) a odmítne zaplatit. Majiteli vozidla zabaví RZ.
Co potom může dělat majitel, aby je dostal zpět?
Musí zaplatit dluhy za onoho řidiče?
Někomu půjčím auto (nebo firma má řidiče, to je fuk). Zastaví jej kontrola, zjistí že řidič je dlužník (pokuty z dřívější doby s jiným vozidlem) a odmítne zaplatit. Majiteli vozidla zabaví RZ.
Co potom může dělat majitel, aby je dostal zpět?
Musí zaplatit dluhy za onoho řidiče?
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
A tihle si myslí, že ta B22a platí pro koho?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Takže řidič to má za 10 000kč a firma až pouhých 50 000kč.,,Provedenou lustrací vozidla se policisté dozvěděli, že autobus nemá platnou technickou prohlídku od konce července letošního roku. Navíc se jednalo o závady na brzdách typu „C“, které jsou natolik závažné, že by mohly ohrozit bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu,“ uvedla mluvčí policie Iveta Kopecká."
U té platnosti TK dejme tomu - to si řidič může zkontrolovat, ačkoliv si nemyslím, že to není nic co by firma nemohla zvládnout hlídat - programy pro dispečink tyto informace avizují včas a předem.
Ale brzdy? To si má jako řidič autobusu lehat pod autobus a ačkoliv není automechanik tak hledat závadu na něčem, čemu nerozumí?
Zodpovědnost má jít v první řadě za provozovatelem vozidla (tj. zaměstnavatel) a v případě opakování vážných prohřešku odebrání koncese.
Tečka.
https://zdopravy.cz/policie-odstavila-l ... 8nhFP2t9MU
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Tak, když je schopen odhalit to céčko policajt na silnici, tak by to mohl zvládnout i ten myslitel, co má většinu roku pocit, že řídí kosmickou loď.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Ty policajti na to má nějaký rychlokurz.
A pořád je nereálný, aby se řidič autobusu válel pod autobusem.
Stanice TK mí na kontrolu vozidla tuším 40min? A řidič by to měl dělat každý den - nebo o víckrát podle počtu vozidel?
Už vidím jak při střídání na trase autobusák kontroluje autobus a v jízdním řádu je nastavena hodina na střídaní a lidi tam čekaj...
A zajímalo by mě, jestli ty před každou jízdou koukáš na brzdové kotouče. Těžko
A pořád je nereálný, aby se řidič autobusu válel pod autobusem.
Stanice TK mí na kontrolu vozidla tuším 40min? A řidič by to měl dělat každý den - nebo o víckrát podle počtu vozidel?
Už vidím jak při střídání na trase autobusák kontroluje autobus a v jízdním řádu je nastavena hodina na střídaní a lidi tam čekaj...
A zajímalo by mě, jestli ty před každou jízdou koukáš na brzdové kotouče. Těžko
Chápeš to?
Re: Policejní kontroly a měření
Vyjádření Tomáše Studeného, majitele Retrobus Line
Pokud jde o autobus, máme jej od roku 2016, v roce 2017 absolvoval kompletní opravu karoserie a na podzim 2019 byl na zimu odstaven, stál celé covidové období. Letos se začal uvádět do provozu proto, že máme stále zakázky, kde za něj se svou výškou 3,1 m nemáme náhradu a víceméně na trhu ani neexistuje. Investice do zprovoznění několikanásobně převýšila současnou tabulkovou hodnotu vozu. STK byla absolvována s tím, že se dozvíme, co je ještě nutné vyřešit a co na dílně nezjistíme. Během následujícího měsíce byly závažné nedostatky odstraněny včetně například dalších objevených netěsností, vzniklých během dlouhodobé odstávky, čekalo se jen na absolvování další prohlídky, už „na jisto“. V tento den vyjel autobus jako náhrada bez našeho vědomí z iniciativy řidiče, který nemohl vyjet z přeplněného parkoviště se svým vozidlem, na trasu vyjel kvůli tomu s více než hodinovým zpožděním a víceméně jen poprázdnu doháněl zpoždění. Zastaven byl namátkovou kontrolou kvůli nesvítícímu světlu. K samotné prohlídce a následné tiskové zprávě není co dodat, dle našich informací byli na místě jen řadoví policisté, které jsme naváděli, kde vůbec najít na autobusu identifikační znaky a ani náhodou nemají kompetence se vyjadřovat ke stavu vozidla, obzvláště k něčemu, co nemají pohledem šanci zjistit a ještě z toho udělat senzaci. Lživá je také informace o tom, že lidé museli po svých, ještě během kontroly jsme zajistili odvoz tak, aby byli v cílové destinaci s co nejmenším zdržením.
Pokud jde o autobus, máme jej od roku 2016, v roce 2017 absolvoval kompletní opravu karoserie a na podzim 2019 byl na zimu odstaven, stál celé covidové období. Letos se začal uvádět do provozu proto, že máme stále zakázky, kde za něj se svou výškou 3,1 m nemáme náhradu a víceméně na trhu ani neexistuje. Investice do zprovoznění několikanásobně převýšila současnou tabulkovou hodnotu vozu. STK byla absolvována s tím, že se dozvíme, co je ještě nutné vyřešit a co na dílně nezjistíme. Během následujícího měsíce byly závažné nedostatky odstraněny včetně například dalších objevených netěsností, vzniklých během dlouhodobé odstávky, čekalo se jen na absolvování další prohlídky, už „na jisto“. V tento den vyjel autobus jako náhrada bez našeho vědomí z iniciativy řidiče, který nemohl vyjet z přeplněného parkoviště se svým vozidlem, na trasu vyjel kvůli tomu s více než hodinovým zpožděním a víceméně jen poprázdnu doháněl zpoždění. Zastaven byl namátkovou kontrolou kvůli nesvítícímu světlu. K samotné prohlídce a následné tiskové zprávě není co dodat, dle našich informací byli na místě jen řadoví policisté, které jsme naváděli, kde vůbec najít na autobusu identifikační znaky a ani náhodou nemají kompetence se vyjadřovat ke stavu vozidla, obzvláště k něčemu, co nemají pohledem šanci zjistit a ještě z toho udělat senzaci. Lživá je také informace o tom, že lidé museli po svých, ještě během kontroly jsme zajistili odvoz tak, aby byli v cílové destinaci s co nejmenším zdržením.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3