Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od M.Z. »

Já znal jen Prduch, Prase je taky dobrý :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2754
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Ze zvědavosti, k tématu zabavování RZ.

Někomu půjčím auto (nebo firma má řidiče, to je fuk). Zastaví jej kontrola, zjistí že řidič je dlužník (pokuty z dřívější doby s jiným vozidlem) a odmítne zaplatit. Majiteli vozidla zabaví RZ.
Co potom může dělat majitel, aby je dostal zpět?

Musí zaplatit dluhy za onoho řidiče?
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

A tihle si myslí, že ta B22a platí pro koho? :ymparty:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2754
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

,,Provedenou lustrací vozidla se policisté dozvěděli, že autobus nemá platnou technickou prohlídku od konce července letošního roku. Navíc se jednalo o závady na brzdách typu „C“, které jsou natolik závažné, že by mohly ohrozit bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu,“ uvedla mluvčí policie Iveta Kopecká."
Takže řidič to má za 10 000kč a firma až pouhých 50 000kč.
U té platnosti TK dejme tomu - to si řidič může zkontrolovat, ačkoliv si nemyslím, že to není nic co by firma nemohla zvládnout hlídat - programy pro dispečink tyto informace avizují včas a předem.

Ale brzdy? To si má jako řidič autobusu lehat pod autobus a ačkoliv není automechanik tak hledat závadu na něčem, čemu nerozumí?
Zodpovědnost má jít v první řadě za provozovatelem vozidla (tj. zaměstnavatel) a v případě opakování vážných prohřešku odebrání koncese.
Tečka.

https://zdopravy.cz/policie-odstavila-l ... 8nhFP2t9MU
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Tak, když je schopen odhalit to céčko policajt na silnici, tak by to mohl zvládnout i ten myslitel, co má většinu roku pocit, že řídí kosmickou loď.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2754
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Ty policajti na to má nějaký rychlokurz.
A pořád je nereálný, aby se řidič autobusu válel pod autobusem.

Stanice TK mí na kontrolu vozidla tuším 40min? A řidič by to měl dělat každý den - nebo o víckrát podle počtu vozidel?

Už vidím jak při střídání na trase autobusák kontroluje autobus a v jízdním řádu je nastavena hodina na střídaní a lidi tam čekaj...

A zajímalo by mě, jestli ty před každou jízdou koukáš na brzdové kotouče. Těžko
Chápeš to?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od M.Z. »

Vyjádření Tomáše Studeného, majitele Retrobus Line
Pokud jde o autobus, máme jej od roku 2016, v roce 2017 absolvoval kompletní opravu karoserie a na podzim 2019 byl na zimu odstaven, stál celé covidové období. Letos se začal uvádět do provozu proto, že máme stále zakázky, kde za něj se svou výškou 3,1 m nemáme náhradu a víceméně na trhu ani neexistuje. Investice do zprovoznění několikanásobně převýšila současnou tabulkovou hodnotu vozu. STK byla absolvována s tím, že se dozvíme, co je ještě nutné vyřešit a co na dílně nezjistíme. Během následujícího měsíce byly závažné nedostatky odstraněny včetně například dalších objevených netěsností, vzniklých během dlouhodobé odstávky, čekalo se jen na absolvování další prohlídky, už „na jisto“. V tento den vyjel autobus jako náhrada bez našeho vědomí z iniciativy řidiče, který nemohl vyjet z přeplněného parkoviště se svým vozidlem, na trasu vyjel kvůli tomu s více než hodinovým zpožděním a víceméně jen poprázdnu doháněl zpoždění. Zastaven byl namátkovou kontrolou kvůli nesvítícímu světlu. K samotné prohlídce a následné tiskové zprávě není co dodat, dle našich informací byli na místě jen řadoví policisté, které jsme naváděli, kde vůbec najít na autobusu identifikační znaky a ani náhodou nemají kompetence se vyjadřovat ke stavu vozidla, obzvláště k něčemu, co nemají pohledem šanci zjistit a ještě z toho udělat senzaci. Lživá je také informace o tom, že lidé museli po svých, ještě během kontroly jsme zajistili odvoz tak, aby byli v cílové destinaci s co nejmenším zdržením.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět