Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jaky mas ty 17? A nechces se jich zbavit? Budu potrebovat neco na zimu a 225/45 R17 me prijde idealni rozmer s velkym vyberem moznosti gum
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To jsou kola dezent re co jsem před lety koupil od MZ na Z4. Ty asi nechceš. Ani nemají TPMS. Jinak 225/45 jezdím v zimě na kolech rial x10 co jsem dostal k autu. Myslím, že vypadají fajn na to že jsou jen r17.
Jinak jsem dopředu nahodil GYSS a teda úplně si jima jistý nejsem. Už jsem něco na nich najel (asi 300km) a nepřijdou mi tak přímé jako MPSS, gripu hodně ale cit slabší. I volant jde víc zlehka.
Jinak jsem dopředu nahodil GYSS a teda úplně si jima jistý nejsem. Už jsem něco na nich najel (asi 300km) a nepřijdou mi tak přímé jako MPSS, gripu hodně ale cit slabší. I volant jde víc zlehka.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Menší report z Ringu.
Po 4 letech jsem se tam konečně znovu dostal. Tentokrát v trochu komornější společnosti. 3 brambory 2x140i a jednou X4. Výlet byl naplánován od čtvrtka do pondělí s tím že v sobotu se nejezdí. Byly nějaké závody. Tentokrát jsem sebou vzal i přítelkyni. Tím že se nejezdí hned od rána, mohly jsme podniknout i nějaké výlety po okolí. I ostatní si tam vzali partnerky a bylo to moc fajn . Říkala mi, že na ring se mnou nepojede, po zkušenostech z Mýta. Cesta na ring byla docela ok, 2 kolony v Něměcku, ale stihl jsem to tak, že si ještě večer zajezdím. To bylo po skoro 1000km za volantem docela náročné, ale jak je člověk na místě, navalí se mu adrenalin do žíl a hned má energii.
Přijel jsem na ubytko, vybalil věci z auta a rovnou fičel i s druhou 1er na ring.
Nedalo moc přemlouvání a přítelkyně se také přidala. Protože druhá 1er na ringu už byla od pondělí, řekl jsem mu že pojedu za ním. I přes 4 roční absenci, byla jízda super, auto krásně čitelné a následování byla pohoda. Vše v DSC sport+, kdy jsem neměl ani pocit nějakých přehnaných zásahů. Přítelkyni se dokonce jízda líbíla, tak jsme dali ten den ještě další 2 kola.
Další den se opět jezdilo jen v podvečer. Přítelkyně se opět přidala . Tentokrát už to bylo DSC off a jezdil jsem první. To už jsem mohl 1er trochu tlačit, pořád byla krásně čitelná a fungovala skvěle. Jak nejsem o gumách GY super sport přesvědčený na silnici (přijdou mi docela mrtvé ohledně feedbacku), tak na okruhu když se drtí fungují svkěle. Tam kde kolega s cupy 2 vepředu a super sporty vzadu pomalu vyletěl ze silnice, já mohl jet utaženější stopu. Popravdě netuším čím to bylo. Je možné, že je první den spálil, nevím jak cupy odolávají teplu. Já zničil super sporty v Mýtě, kde první trackday super a druhý děs. To GYSS odolávají skvěle. Provoz byl docela ok.Ve všední den to nebylo extrémně přecpané. Nicméně svižná jízda si vybrala daň a sjel jsem přední destičky (asi načaté z Mýta). Naštěstí jsem měl druhé. Bohužel kolega taky sjel destičky, takže začal shánět po všech možných servisech v okolí, bohužel neúspěšně.
V sobotu jsme si dali výlet do phantasilandie, asi nejkrásněji zpracovaný zábavní park kde jsem byl. Atrakce taky super, ale v Polsku mají přeci jen o chlup lepší horské dráhy .
Konečně přišla neděle - celý den ježdění. Bohužel přes noc pršelo takže jsem ráno nespěchal a přijel až v 10 (otevíralo se v 8). První kolo jsem se chytl ring taxi s M5 CS a docela podstatnou část kola se ho držel, až do pasáže kde se jezdí rychle a to už jsem vyměkl. Trať byla občas vlhká a nerad bych to tam rozvěsil. viz video
Jak přibývaly hodiny, houstl i provoz na trati. Bohužel je ring opravdu přecpaný. Několika set metrové fronty na vjezdu před kruháčem nejsou výjímkou. I na cílové rovince u výjezdu byla odpoledne obrovská fronta jak na dálnici. To sebou všeobecně nese problém zajet kloudné kolo. Víceméně furt se někdo někde motá, případně jsou rovnou vlajky, že to zase někdo rozvěsil. Naštěstí je 1er svižná, takže se dá předjíždět pomalejší provoz, to byl se Z4 větší problém, nicméně jsem se i tak neubráníl zkaženým kolům, kdy jsem za někým trčel a on mě nechtěl pustit (zajímavé, že to byly často majitelé seatu?! ) Ale ke konci dne se to trošku vylidnilo a poslední dvě kola byla super. Navíc jsem sebou měl hecíře z 1er, který destičky nesehnal.
Tady nebýt provoz tak tu M2 dáme ...
Dle racechrona jsem zajel nejlepší kolo 8:31 s velkým provozem. Optimal lap by byl 8:02 a to by šlo rozhodně stáhnout pod 8. Ale s tím jak je ring přecpaný to na TF nejde. Jak jsem psal, až na sjeté destičky fungovala 1er skvěle a gumy furt vypadají dobře.
Akce to byla skvělá, ring je unikát a mám v plánu tam na jaře znovu s klukama zajet. Už se těším
Tady jsem ještě našel moji účast ve videu ) (8:09)
[youtube_https]https://www.youtube.com/watch?v=yirHigXJHPI&t=488s[/youtube_https]
Po 4 letech jsem se tam konečně znovu dostal. Tentokrát v trochu komornější společnosti. 3 brambory 2x140i a jednou X4. Výlet byl naplánován od čtvrtka do pondělí s tím že v sobotu se nejezdí. Byly nějaké závody. Tentokrát jsem sebou vzal i přítelkyni. Tím že se nejezdí hned od rána, mohly jsme podniknout i nějaké výlety po okolí. I ostatní si tam vzali partnerky a bylo to moc fajn . Říkala mi, že na ring se mnou nepojede, po zkušenostech z Mýta. Cesta na ring byla docela ok, 2 kolony v Něměcku, ale stihl jsem to tak, že si ještě večer zajezdím. To bylo po skoro 1000km za volantem docela náročné, ale jak je člověk na místě, navalí se mu adrenalin do žíl a hned má energii.
Přijel jsem na ubytko, vybalil věci z auta a rovnou fičel i s druhou 1er na ring.
Nedalo moc přemlouvání a přítelkyně se také přidala. Protože druhá 1er na ringu už byla od pondělí, řekl jsem mu že pojedu za ním. I přes 4 roční absenci, byla jízda super, auto krásně čitelné a následování byla pohoda. Vše v DSC sport+, kdy jsem neměl ani pocit nějakých přehnaných zásahů. Přítelkyni se dokonce jízda líbíla, tak jsme dali ten den ještě další 2 kola.
Další den se opět jezdilo jen v podvečer. Přítelkyně se opět přidala . Tentokrát už to bylo DSC off a jezdil jsem první. To už jsem mohl 1er trochu tlačit, pořád byla krásně čitelná a fungovala skvěle. Jak nejsem o gumách GY super sport přesvědčený na silnici (přijdou mi docela mrtvé ohledně feedbacku), tak na okruhu když se drtí fungují svkěle. Tam kde kolega s cupy 2 vepředu a super sporty vzadu pomalu vyletěl ze silnice, já mohl jet utaženější stopu. Popravdě netuším čím to bylo. Je možné, že je první den spálil, nevím jak cupy odolávají teplu. Já zničil super sporty v Mýtě, kde první trackday super a druhý děs. To GYSS odolávají skvěle. Provoz byl docela ok.Ve všední den to nebylo extrémně přecpané. Nicméně svižná jízda si vybrala daň a sjel jsem přední destičky (asi načaté z Mýta). Naštěstí jsem měl druhé. Bohužel kolega taky sjel destičky, takže začal shánět po všech možných servisech v okolí, bohužel neúspěšně.
V sobotu jsme si dali výlet do phantasilandie, asi nejkrásněji zpracovaný zábavní park kde jsem byl. Atrakce taky super, ale v Polsku mají přeci jen o chlup lepší horské dráhy .
Konečně přišla neděle - celý den ježdění. Bohužel přes noc pršelo takže jsem ráno nespěchal a přijel až v 10 (otevíralo se v 8). První kolo jsem se chytl ring taxi s M5 CS a docela podstatnou část kola se ho držel, až do pasáže kde se jezdí rychle a to už jsem vyměkl. Trať byla občas vlhká a nerad bych to tam rozvěsil. viz video
Jak přibývaly hodiny, houstl i provoz na trati. Bohužel je ring opravdu přecpaný. Několika set metrové fronty na vjezdu před kruháčem nejsou výjímkou. I na cílové rovince u výjezdu byla odpoledne obrovská fronta jak na dálnici. To sebou všeobecně nese problém zajet kloudné kolo. Víceméně furt se někdo někde motá, případně jsou rovnou vlajky, že to zase někdo rozvěsil. Naštěstí je 1er svižná, takže se dá předjíždět pomalejší provoz, to byl se Z4 větší problém, nicméně jsem se i tak neubráníl zkaženým kolům, kdy jsem za někým trčel a on mě nechtěl pustit (zajímavé, že to byly často majitelé seatu?! ) Ale ke konci dne se to trošku vylidnilo a poslední dvě kola byla super. Navíc jsem sebou měl hecíře z 1er, který destičky nesehnal.
Tady nebýt provoz tak tu M2 dáme ...
Dle racechrona jsem zajel nejlepší kolo 8:31 s velkým provozem. Optimal lap by byl 8:02 a to by šlo rozhodně stáhnout pod 8. Ale s tím jak je ring přecpaný to na TF nejde. Jak jsem psal, až na sjeté destičky fungovala 1er skvěle a gumy furt vypadají dobře.
Akce to byla skvělá, ring je unikát a mám v plánu tam na jaře znovu s klukama zajet. Už se těším
Tady jsem ještě našel moji účast ve videu ) (8:09)
[youtube_https]https://www.youtube.com/watch?v=yirHigXJHPI&t=488s[/youtube_https]
Naposledy upravil(a) Vrooom dne stř 20 zář 10:21, celkem upraveno 2 x.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Pecka Gratulujem k super vyletu a diky aj za fajny report z neho
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Děkuji, jsem rád, že si to aspoň někdo přečetl Doufám, že se příště přidáš. Jak píši, dá se to podniknout i jako rodinný výlet, tím že se jezdí až večer je pak skoro celý den volný na výletování.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Verim, ze raz sa to podari a dobre vediet, ze sa tam da niekam aj s kinderkami
Skoda, ze to mam aktualne 1250km len jednym smerom, takze bych dal za cestu tak 500€ len za benzin
Skoda, ze to mam aktualne 1250km len jednym smerom, takze bych dal za cestu tak 500€ len za benzin
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
JJ, ten benzín se prodraží. Cesta tam na 150 tempomat byla za 8.9. Zpátky řídila od Rozvadova přítelkyně (což se docela hodí, těch skoro 1000km je na jeden zátah dost) a ta měla při příjezdu domů dojezd ještě 140km. Jela 132 GPS.
Na tratí to je horší ... moje auto dalo s 52l nádrží tak 6 kol a pak jsem jel raději pro benzín. Ten ukazatel je takový až moc chytrý okolo dojezdu, ale myslím, že jsme bral po těch 6 kolech asi 40l benzínu. Odtahovku člověk nechce riskovat, to by byl balík.
Když by jsi chtěl na čumendu a dokážeš se dopravit do Olomouce tak v autě je místo ...
Na tratí to je horší ... moje auto dalo s 52l nádrží tak 6 kol a pak jsem jel raději pro benzín. Ten ukazatel je takový až moc chytrý okolo dojezdu, ale myslím, že jsme bral po těch 6 kolech asi 40l benzínu. Odtahovku člověk nechce riskovat, to by byl balík.
Když by jsi chtěl na čumendu a dokážeš se dopravit do Olomouce tak v autě je místo ...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Vrooom píše: ↑stř 20 zář 11:43
Na tratí to je horší ... moje auto dalo s 52l nádrží tak 6 kol a pak jsem jel raději pro benzín. Ten ukazatel je takový až moc chytrý okolo dojezdu, ale myslím, že jsme bral po těch 6 kolech asi 40l benzínu.
Co mám říkat já, s 36l nádrží
Pěkný výlet, já bohužel budu do konce měsíce závodit akorát tak s štěrkem, pískem, asfaltem a hlínou. Všechny hezké dny projezdím ve sklápěčce a nakladači...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Myslím, že je tu viac ľudí, ktorí si radi prečítajú takýto report hlavne od miestnych členov
Super videá (ako vždy), čítanie aj fotky, gratulujem a závidím v dobrom
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Paradni kara i jezdeni
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw