Fiat a vše kolem nich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Fiat a vše kolem nich
Pak se též nabízí možnost vyměnit preventivně celý motor za jiný jetý, ale plně funkční, a původní si nechat na endé, bude-li třeba něco zase vyměnit.
Re: Fiat a vše kolem nich
Ty jo, fčíl sem nutně potřeboval zajet do práce = Pindica. Na těch 2,2 km mi 4x zdechla, to se už opravdu nedá, musím to řešit (Michal resp. profi "live" diag.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
"Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky."
Albert Einstein
Albert Einstein
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Fiat a vše kolem nich
Tvl nova stoji asi jako tvoje kolo nebo to co cpes do tech svejch veteranu za rok v servise. Penize zjevne mas tak nevim proc ztracis cas na tomto
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Fiat a vše kolem nich
Jenomže nová už není atmo a má tisíce povinných EU pičičand.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Fiat a vše kolem nich
Na jednu stranu jistě lze obdivovat vaši trpělivost a závidět servícemanovi podobně výjimečného zákazníka, na druhou stranu ovšem lze vnímat opakovanou a bezvýslednou snahu o opravu téže závady jako projev nedostatku respektu dodavatele služeb vůči podobně exkluzivnímu klientovi.
Nejsem-li totiž schopen ani do třetice všeho neutrálního problém vyřešit, měl bych doporučit alternativní servis (a nejlépe i konkrétního specialistu třeba na fyjatí motory), uznat své nedostatky a nehrát si na všeuměla.
Realita je paradox, takže bacha na to, aby mechanik v opakované snaze stroj opravit a budit obzvlášť u exkluzivního a dlouholetého zákazníka dojem, že je ve svém oboru schopný jakýkoli problém v rozumné době vyřešit, naopak tohoto zákazníka neodradil svou předstíranou všehoschopností a marněním jeho času nekonečným vyměňováním dílů.
Anebo si majitel pundy těmito hrátkami krátí dlouhé chvíle a zpestřuje nudu při používání spolehlivě funkčních strojů, takže pak je vše v totálním ordnungu.
Nejsem-li totiž schopen ani do třetice všeho neutrálního problém vyřešit, měl bych doporučit alternativní servis (a nejlépe i konkrétního specialistu třeba na fyjatí motory), uznat své nedostatky a nehrát si na všeuměla.
Realita je paradox, takže bacha na to, aby mechanik v opakované snaze stroj opravit a budit obzvlášť u exkluzivního a dlouholetého zákazníka dojem, že je ve svém oboru schopný jakýkoli problém v rozumné době vyřešit, naopak tohoto zákazníka neodradil svou předstíranou všehoschopností a marněním jeho času nekonečným vyměňováním dílů.
Anebo si majitel pundy těmito hrátkami krátí dlouhé chvíle a zpestřuje nudu při používání spolehlivě funkčních strojů, takže pak je vše v totálním ordnungu.
Re: Fiat a vše kolem nich
Sme zrovna na Sicilii a zitra si Pandu na 3 dny pujcuju tak uvidime
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Fiat a vše kolem nich
tak to jsem zvědavej na resumé Jeden kolega, když měl svého notně zchátralého Pasata TDI mimo provoz, si půjčoval Lancii Y s tím samým fiatím motorkem 1,2 a lamentoval že to nemá výkon. No nemá, s tím musíš zacházet po italsku, plyn má jen dvě polohy. První je protůrovávání, hen hen hen hen a druhá huiiiiiii, Všecko řeší dvojka a plnej. Furt. V horách stačí dvojka a trojka, jít pod 3000 otáček je nesmysl, to fakt netáhne vodspoda.
Re: Fiat a vše kolem nich
Aspoň tam jde funkce Stop & Start uživatelsky ovlivňovat narozdíl od tvého exempláře
Mezitím co tvůj mechanik povyměňuje půlku motorového prostoru si třeba můžeš zajet do Fryštáku pro Swift 4x4 a přes zimu s ním jezdit kontrolovat progres
Splní všechny požadavky staromilce - čtyřválec, atmosféra, nepřímovstřik.
V základní výbavě s manuální klimou a bez tabletu se dokonce vnitřní okruh přepíná táhlem.
Kdo to dneska má.
Pravda - jednadvojka má mikrohybridní baterečku a postrkávací startér/generátor.
Ale zase tím odpadá variabilní dobíjení startovací baterie, která dostává staromilsky konstantní napětí.
Případně Jimny - kapesní offroad na žebřinovém rámu, kdyby stačila jen 2 místa k sezení.
Prodává se už jen jako užitkový N1 jelikož není absolutně optimalizovaný na normovaný test spotřeby.
Nemá ani Stop & Start.
S výsledkem 7,7l na sto by také jako osobák musel být o cca 200 tisíc dražší, což si dovolili nabízet jen překupníci z AAA, nikoliv už importér.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Fiat a vše kolem nich
Tos trefil moc hezky
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3