Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
presne, tú tmavozelenú F21čku som myslel. Videl som to tuším na videu od Shmeeho. No kapotu už takú mám.. tak už len pár úprav
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
M4 ramena super, taky sem si na to rychle zvykl. Jaky ses spokojenej s GYSS vlastne? Ja sem ted najel nekolik set km za hustyho deste s Cup2 a nestacil se divit jak dobre to zvladaly, nejlepsi guma co sem kdy mel
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Akorát musí mít vzorek
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
EDA: Jo ramena jsou fajn. Nevím zda přidávají grip, spíš jen jde auto akčněji do zatáčky. Jinak včera v Mýtě to bylo zvláštní. I když bylo 26 °C tak se auto dost přehřívalo a olej šel po chvíli nad 120. (Což bylo mega otravný). Zajímavé když tam nejsou šikany tak je to v pohodě, ale takto tam člověk dokáže vytočít šestku až přes 7k, což se tomu moc nelíbí.
Jinak ty GYSS drží slušně, už šlo vyjíždět zezatáček pod plynem a ne jen řešit prokluzující kola. Zato přední MPSS, se chovaly dost zvláštně, nevím zda tím že už si zažily nějaké to utrpení, ale stalo se mi že se mi blokovala kola při brždění, přitom předchozí Mýto auto brzdilo moc hezky. Ale už jsou stejně na vyhození, úplně jsme je dorasoval na obrubnících.
Tady asi jediné video, kde se naháním s M2C. (Nechal jsem se v tom povozit, je to tužší a dynamicky mi přišel rozdíl spíš převodovka, než že to nějak extra jinak táhne na rychlost, ale v Mýtě nění moc prostor ... )
Jinak ty GYSS drží slušně, už šlo vyjíždět zezatáček pod plynem a ne jen řešit prokluzující kola. Zato přední MPSS, se chovaly dost zvláštně, nevím zda tím že už si zažily nějaké to utrpení, ale stalo se mi že se mi blokovala kola při brždění, přitom předchozí Mýto auto brzdilo moc hezky. Ale už jsou stejně na vyhození, úplně jsme je dorasoval na obrubnících.
Tady asi jediné video, kde se naháním s M2C. (Nechal jsem se v tom povozit, je to tužší a dynamicky mi přišel rozdíl spíš převodovka, než že to nějak extra jinak táhne na rychlost, ale v Mýtě nění moc prostor ... )
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Mam zkusenost ze na BMW neni dobre michat pneu na napravach od ruznych vyrobcu, jednou jsem to udelal na 550i e60 a to auto se chovalo silene…Vrooom píše: ↑ned 27 srp 11:44 EDA: Jo ramena jsou fajn. Nevím zda přidávají grip, spíš jen jde auto akčněji do zatáčky. Jinak včera v Mýtě to bylo zvláštní. I když bylo 26 °C tak se auto dost přehřívalo a olej šel po chvíli nad 120. (Což bylo mega otravný). Zajímavé když tam nejsou šikany tak je to v pohodě, ale takto tam člověk dokáže vytočít šestku až přes 7k, což se tomu moc nelíbí.
Jinak ty GYSS drží slušně, už šlo vyjíždět zezatáček pod plynem a ne jen řešit prokluzující kola. Zato přední MPSS, se chovaly dost zvláštně, nevím zda tím že už si zažily nějaké to utrpení, ale stalo se mi že se mi blokovala kola při brždění, přitom předchozí Mýto auto brzdilo moc hezky. Ale už jsou stejně na vyhození, úplně jsme je dorasoval na obrubnících.
Tady asi jediné video, kde se naháním s M2C. (Nechal jsem se v tom povozit, je to tužší a dynamicky mi přišel rozdíl spíš převodovka, než že to nějak extra jinak táhne na rychlost, ale v Mýtě nění moc prostor ... )
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Ty jo, Bond žije
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Já myslím, že ta guma zdegraduje po té co jí v mýtě zahřeju. A nebo to bylo tím že vzadu byly "nové" GYSS a předek jim nestíhal, ale to dost pochybuju. Protože předtím jsem tam byl s MPSS vepředu a Falkenama vzadu a to bylo ok, akorát mega přetáčivé. Ale už jsem objednal dopředu GYSS a asi vezmu dozadu nové GYSS protože to vypadá, že bych se mohl kouknout na NSBond007 píše: ↑ned 27 srp 20:38Mam zkusenost ze na BMW neni dobre michat pneu na napravach od ruznych vyrobcu, jednou jsem to udelal na 550i e60 a to auto se chovalo silene…Vrooom píše: ↑ned 27 srp 11:44 EDA: Jo ramena jsou fajn. Nevím zda přidávají grip, spíš jen jde auto akčněji do zatáčky. Jinak včera v Mýtě to bylo zvláštní. I když bylo 26 °C tak se auto dost přehřívalo a olej šel po chvíli nad 120. (Což bylo mega otravný). Zajímavé když tam nejsou šikany tak je to v pohodě, ale takto tam člověk dokáže vytočít šestku až přes 7k, což se tomu moc nelíbí.
Jinak ty GYSS drží slušně, už šlo vyjíždět zezatáček pod plynem a ne jen řešit prokluzující kola. Zato přední MPSS, se chovaly dost zvláštně, nevím zda tím že už si zažily nějaké to utrpení, ale stalo se mi že se mi blokovala kola při brždění, přitom předchozí Mýto auto brzdilo moc hezky. Ale už jsou stejně na vyhození, úplně jsme je dorasoval na obrubnících.
Tady asi jediné video, kde se naháním s M2C. (Nechal jsem se v tom povozit, je to tužší a dynamicky mi přišel rozdíl spíš převodovka, než že to nějak extra jinak táhne na rychlost, ale v Mýtě nění moc prostor ... )
Nejradši bych pořídil nějaká kola jen na track days, ale nechce se mi za to platit, ale když by jste někdo věděli o rovných ale starých, r18 ráfcích na bmw ...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Mam jednu prednu 18" z bejvalky
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Škoda že nemáš další 3 ... , já to teda myslel že bych koupil, ale něco levnýho. Nicméně doma mám jedny r17 disky po MZ, co jsem kdysi koupil. Ale musel bych dokoupit TPMS ventilky. Ale možná by na to šly dát federaly 235/45 r17?! Myslím, že mají šířku 7.5.