GTD + STI
Re: GTD + STI
To je v prdeli.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: GTD + STI
Tak jaggie to asi neřešil v CZ, ze?
Ale v prdeli by to bylo i u nás.
Ale v prdeli by to bylo i u nás.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: GTD + STI
Nahradni povoz me velmi prekvapil. 1.5tka ceed, manual, 117kw dle technicaku.
Jsem to protahl smer Sluknovsky vybezek, kde zejmena dalnice pred Libercem odhaluje charakter. Vozu i ridice.
A kdyz clovek prijmul trosku krovinorez charakteristiku motoru, dalo se s tim jet velmi podobnymi rychlostmi jako GTD. Rychleji asi ne, ale myslim, ze v realnym provozu bych si neujel. Trosku nedotacivy, ale to bych pripocetl spis basic gumam, trosku se zvejkaly.
Vmax 215, dalnicni cruisin 160-180 bez vetsich obtizi.
400km najeto, 7,7 spotreba.
Dlouhodoby prumer tam svitil 6,5 za 5000km.
Akorat to auto furt picuje. Bacha nabouras, bacha auto pred tebou se rozjizdi, po nastartovani se dycky zapne line assist, kterymu ale nesviti trvale kontrolka, takze se pripomene az kdyz do toho rizeni hrabne. Zapalit malo.
Tempomat neadaptivni.
E:
Ještě jsem si vzpomněl ->
Překvapila mě neschopnost toho auta nějak kulturně popojíždět na jedničku. Ať už se spojkou nebo bez ní, s žádným nebo minimálním plynem. Skáče to, mlátí to celým autem.
Straně dobře se v tom sedí. Ani ne tak sedačkama, ty byly základní a naprd, ale pozicí. Určitě níž než v STI a zároveň jde vytáhnout volant hodně k sobě a hodně nahoru.
Jsem to protahl smer Sluknovsky vybezek, kde zejmena dalnice pred Libercem odhaluje charakter. Vozu i ridice.
A kdyz clovek prijmul trosku krovinorez charakteristiku motoru, dalo se s tim jet velmi podobnymi rychlostmi jako GTD. Rychleji asi ne, ale myslim, ze v realnym provozu bych si neujel. Trosku nedotacivy, ale to bych pripocetl spis basic gumam, trosku se zvejkaly.
Vmax 215, dalnicni cruisin 160-180 bez vetsich obtizi.
400km najeto, 7,7 spotreba.
Dlouhodoby prumer tam svitil 6,5 za 5000km.
Akorat to auto furt picuje. Bacha nabouras, bacha auto pred tebou se rozjizdi, po nastartovani se dycky zapne line assist, kterymu ale nesviti trvale kontrolka, takze se pripomene az kdyz do toho rizeni hrabne. Zapalit malo.
Tempomat neadaptivni.
E:
Ještě jsem si vzpomněl ->
Překvapila mě neschopnost toho auta nějak kulturně popojíždět na jedničku. Ať už se spojkou nebo bez ní, s žádným nebo minimálním plynem. Skáče to, mlátí to celým autem.
Straně dobře se v tom sedí. Ani ne tak sedačkama, ty byly základní a naprd, ale pozicí. Určitě níž než v STI a zároveň jde vytáhnout volant hodně k sobě a hodně nahoru.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Podívej se na ty ku.vy šikmooké, jak se pochlapili
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
Kolega má i30 fastback se 118kw benzinem v N-line na PilotSportech a jede to dobře.
2.9T RWD
Re: GTD + STI
Verim ze to ma slusny poměr cena vykon
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: GTD + STI
Jj, korejci pokračují hezky a koncern asi půjde ve šlépějích Nokie.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: GTD + STI
Kurejci pochopili, že sami se v tom budou akorát plácat, tak použili osvědčený recept, přetáhnutí profíků od konkurence a dali jim volnou ruku. A ono to funguje.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1991
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: GTD + STI
Zanedlouho tu začnou svou auto-produkci prodávat čaj-na-meny, a pak už to můžou "lidové vozy" a jejich zdejší druhořadá dcerka zabalit, respektive přejít na výrobu zbraní, případně dodávat brutálně předražené (ééééé-)auta stádním parazitům a korporacím jako služebáky.