Jasně, že to tacho nemůže ukazovat přesně. Stejně jako ukazatel dojezdu, protože kdo ví, jakej kde bude kopec. A aby se to real-time přepočítávalo a ukazovalo (analogicky ke spalováku) nekonečno, když pojedu s kvaltem bez plynu z kopečka a 50 kilometrů, když to vytočíš k omezovači proti kopci, je blbost.
Porovnání s dýzlgejtem je imo na týhle úrovni trošku mimo.
Čímž neříkám, že se z toho, v případě zájmu na straně příslušných institucí, nedá udělat aféra jako prase.
Že by starý dobrý výpalný?
petr_riha píše: ↑ned 30 črc 10:05
Stepan: nějak jsi zaspal dobu. Dneska už se minuty dávno neměří a neřeší. Až budeš mít auto se správným pohonem, budeš mi na stelovani hodin X krásných zastávek každý den.
O tomhle mě poučil jeden můj vrstevník. Že přece když někam služebně jedu, tak není problém si na hodinku zastavit. Všechny kolonky na jeho straně odškrtnuty. Unter VŠ, placenej z eráru, na absolutně zbytečný funkci.
Na to samý konto jsem se nedávno zhádal s jedním lokálním politikem. Pepa to bude znát. V Jihlavě teď namrdali všude modrý zóny asi ve třech různých variantách. I kdybych měl zájem o compliance, mentálně bych ho nebyl schopen dosáhnout, protože ten systém nechápu.
Tak jsem jim povídal, že když teda ty přespolní v tom městě (krajským, lol) nechtěj, tak ať aspoň vezmou FÚ, celníky, sociálku s pracákem, hygienu (...) a nasypou to všechno do Aventinu. Stejně se na tý stavbě podílí místní "prověřenej" podnikatel, tak mu aspoň nasypou prachy na nájmech, on bude mít radost a nebudou lidi vysírat tím, že když chtějí jít na úřad, musí ještě platit...
Tak prej ne. Prej by to vylidnilo město a navíc u ONO je P+R, tak ať jedou sockou.