Jízda po dálnici s přečnívajícím nákladem.
Moderátor: řidičBOB
Re: Jízda po dálnici s přečnívajícím nákladem.
Zajímavé. Zde tedy beru zpět. Asi jsem nikdy neměl dýmovnici, kterou bych v kabině cítil...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Jízda po dálnici s přečnívajícím nákladem.
Ty neparkuješ v garáži? Dycky když ráno nějakej soused nažhaví svý moderní TDIčko (=AdBlue), tak bych se poblil. Stejnej smrad máme v jednom kanclu, kde si dva stálý obyvatelé vzájemně odsouhlasili používání ioqs nebo jak se to jmenuje. Pochcaná sláma.
Edit: Ještě jde, velmi podobnej, jev pozorovat přece i v zimě. Proč mají všechny SUV / Hatche / Kombi z tý břečky úplně zasraný 5. dveře odshora až dolů a přitom na sedany / lifty / kupé se ani nedávají zadní stěrače. Ten bordel se tam nedostane od kol...
Edit: Ještě jde, velmi podobnej, jev pozorovat přece i v zimě. Proč mají všechny SUV / Hatche / Kombi z tý břečky úplně zasraný 5. dveře odshora až dolů a přitom na sedany / lifty / kupé se ani nedávají zadní stěrače. Ten bordel se tam nedostane od kol...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Jízda po dálnici s přečnívajícím nákladem.
V garáži parkuju, ale nemám s tím smradem problém... resp. necítím ho. Ale je pravda, že tam to auto půlhodiny před výjezdem neturuju...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jízda po dálnici s přečnívajícím nákladem.
Jako chemik bych jenom rád podotknul, že na těch kufrech se usazují pevné a nikoliv plynné částice
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2739
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Jízda po dálnici s přečnívajícím nákladem.
ad výfukové plyny.
Proč maj hatchbaky stěrač na zadním okně a liftbacky (sedany) ne? Protože za zadkem vozu je pytel (žádný vítr, nic) a tak tam vše přirozeně lítá a je strháváno hýbajícím se vzduchem z pod auta a tím se zasírá zadní okno. S vejfukem to samý - zplodiny jdou přirozeně za auto a vlivem větru za autem stoupají vzhůru
Je tam prostě pytel, kde se spojuje rozražený vzduch - nespojí se hned, ale až třeba metr za autem
Taky lepení pomáhá nižší spotřebě, protože zkrátka ten druhej nerozráží vzduch (což je největší problém, který brání rychlostním rekordům)
Proč maj hatchbaky stěrač na zadním okně a liftbacky (sedany) ne? Protože za zadkem vozu je pytel (žádný vítr, nic) a tak tam vše přirozeně lítá a je strháváno hýbajícím se vzduchem z pod auta a tím se zasírá zadní okno. S vejfukem to samý - zplodiny jdou přirozeně za auto a vlivem větru za autem stoupají vzhůru
Je tam prostě pytel, kde se spojuje rozražený vzduch - nespojí se hned, ale až třeba metr za autem
Taky lepení pomáhá nižší spotřebě, protože zkrátka ten druhej nerozráží vzduch (což je největší problém, který brání rychlostním rekordům)
Chápeš to?