Na to jsi přišel jak? Asi 90% prodaných suv do toho pruhu muže. Tech, které mají nad 2,2m je minimum modelu.Truck Daškam píše: ↑pát 21 črc 20:45 Asi tak to samý, že řidiči SUV a dodávek vůbec neřeší omezení na 2,2m
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
… já raději šel cestou nebýt obchodak, abych tak litat nemusel (a ani by mě ta práce nebavila)
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27936
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Třeba to moje má 2190 mmpetr_riha píše: ↑sob 22 črc 02:12Na to jsi přišel jak? Asi 90% prodaných suv do toho pruhu muže. Tech, které mají nad 2,2m je minimum modelu.Truck Daškam píše: ↑pát 21 črc 20:45 Asi tak to samý, že řidiči SUV a dodávek vůbec neřeší omezení na 2,2m
Možná to řidiče jako TD překvapí, ale byl to údaj, který jsem si zjišťoval právě kvůli tomuto omezení. A musím říct, že ani by mě nenapadlo omezovat ostatní řidiče jízdou v tomto pruh, kdybych se tam rozměrově nevešel.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tohle vlákno je jak paralympiáda.
Většina netuší jak svět MKD funguje a kulatá lopata obhajuje neobhajitelné...
Buďte rádi za řidiče, kteří jezdí dnes. Včetně TD. Lepší už nikdy nebudou. Až to položí současná parta (protože stáří, stres, nesplnitelné požadavky, neustálá buzerace vč. AETR a nemožnosti vykonávat pauzu na rozumném místě, několiladenní čekačky na vykládku, hygiena a zdraví nebo třeba krachy lokálních doprav) bude rumun to nej co na silnicích potkáme. Bez dopravy se přestane "točit svět". To nikdo nedovolí, takže se do aut posadí cokoliv co půjde připadně potrestat za chybu.
Představy, že se plánuje s rezervou, jsou naivní na úrovni holčiček ze školky. Ještě naivnější je si myslet, že to ovlivní řidič.
Příklad z praxe: aktuálně máme na stole požadavek na Praha-Barcelona vykládka následující den. Kamionem 40t. Dopoledne nakládka, druhý den odpo vykládka. Rezerva? On si řidič poradí. Jedeme.
Většina netuší jak svět MKD funguje a kulatá lopata obhajuje neobhajitelné...
Buďte rádi za řidiče, kteří jezdí dnes. Včetně TD. Lepší už nikdy nebudou. Až to položí současná parta (protože stáří, stres, nesplnitelné požadavky, neustálá buzerace vč. AETR a nemožnosti vykonávat pauzu na rozumném místě, několiladenní čekačky na vykládku, hygiena a zdraví nebo třeba krachy lokálních doprav) bude rumun to nej co na silnicích potkáme. Bez dopravy se přestane "točit svět". To nikdo nedovolí, takže se do aut posadí cokoliv co půjde připadně potrestat za chybu.
Představy, že se plánuje s rezervou, jsou naivní na úrovni holčiček ze školky. Ještě naivnější je si myslet, že to ovlivní řidič.
Příklad z praxe: aktuálně máme na stole požadavek na Praha-Barcelona vykládka následující den. Kamionem 40t. Dopoledne nakládka, druhý den odpo vykládka. Rezerva? On si řidič poradí. Jedeme.
2.9T RWD
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
HondaMan: kdyby ses někdy octl v úzkých, oslov Petra Říhu, on ti dobře poradí, vše naplánuje a budeš v totální pohodě.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Asi všichni rozumíme tomu, ze nejde plánovat s dostatečnými rezervami a jezdí se časově tak trochu vabank. 9x to vyjde a cajk, jednou to nevyjde, zaplatím smluvní pokutu (na kterou jsem si vydělal tím, ze to 9x vyšlo) a počkám na další nakaldaci okno.
Nemůže to ale fungovat tak, ze pojedu časově vabank a když se naskytne nějaký problém, vyřešim ho tím, ze budu ohrožovat všechny kolem.
Nemůže to ale fungovat tak, ze pojedu časově vabank a když se naskytne nějaký problém, vyřešim ho tím, ze budu ohrožovat všechny kolem.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já si na náplň práce spočívající v tom, že většinu dne jezdím pilu v autě a povídám s lidmi, kteří mě vyloženě naserou +- (jenom) ve dvou případech z deseti, nestěžuju.
Jsou věci, který mi na tom, v porovnání s předchozí prací v kanclu, vadí, ale myslím, že až jednou přesednu na židli generálního, bude se mi stýskat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
2 z 10 je docela dost
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2757
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
petr_riha: Já vážně nevím, jak jsi přešel na debatu o ohrožování. Celej počátek byl u toho, proč předjíždět a u toho jsem zůstal celou dobu
řidič_BOB: Bavím se o předjíždění jako takovém, ne o předjíždění v B22a (o kterém právě rozhodoval ten soud)
HondaMan: Můžeš vyhrát, ale stále jsi kripl
M.Z.:
řidič_BOB: Bavím se o předjíždění jako takovém, ne o předjíždění v B22a (o kterém právě rozhodoval ten soud)
HondaMan: Můžeš vyhrát, ale stále jsi kripl
M.Z.:
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27936
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
HM: a koho je to chyba?
Prvně je špatně, že někdo takovou zakázku vymysli a druhý problém je, že místo toho, aby někdo zadavateli vysvětlil, že takhle to neklapne, tak to vezme.
A už to jede. Příště to bude do 12h vykládka.
Prvně je špatně, že někdo takovou zakázku vymysli a druhý problém je, že místo toho, aby někdo zadavateli vysvětlil, že takhle to neklapne, tak to vezme.
A už to jede. Příště to bude do 12h vykládka.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time