Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Aktualizace 19.7.2023 - poslední dva kousky - ZA PÁR ŠUŠNÍ:
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 199,-
2. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna) = 299,-
Bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 199,-
2. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna) = 299,-
Bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tvl, to je tak výhodná nabídka, že mám nutkání to koupit, i když kolo nemám
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Cyklistické vlákno
Aktualizace 20.7.2023 - "poslední mohykán" - ZA PÁR ŠUŠNÍ:
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 199,-
Bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 199,-
Bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ty tak hrotíš váhu, tak jsme si na tebe vzpoměl, ještě to teda jde dostat níž koukám ...
https://www.bike-forum.cz/foto/detail/7 ... il-29-2023
Ale i to tvoje má fajn váhu.
Re: Cyklistické vlákno
No, Scalpela sem stavěl s myšlenkou postavit ho lehčí (o něco) než předchozí FSi (povedlo se: 9,1 vs 9,5 kgs) ale ne UL = omezená životnost nebo funkčnost (ponaučení bylo s brzdama - původně sem na Scalpela dal XTR BRM9100, po prvním výletu zjistil, že vůbec nebrzdí, tak tam fčíl mám o 100 grms těžší XT BRM8100 (servowave) a ty brzdí dostatečně pro skoro důchodce na výletě, který se z kopce bojí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
To kolo nemá nijak podviživené, jen tam má exkluzivní a drahé díly od ne úplně mainstreamových značek.
Re: Cyklistické vlákno
Hodne hezka stavbickaVrooom píše: ↑pát 21 črc 08:43Ty tak hrotíš váhu, tak jsme si na tebe vzpoměl, ještě to teda jde dostat níž koukám ...
https://www.bike-forum.cz/foto/detail/7 ... il-29-2023
Ale i to tvoje má fajn váhu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Neska při bajkování sem si zpoměl, že mi po stavbě Scalpela zbylo pár dílů ktereé jsou koupil a nakonec nepotřeboval - aktualizace 22.7.2023:
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 99,- (tj. pouze za poštovné).
2. 2 ks nová nepoužitá UL duše Pirelli Scorpion smartube 29" x 1,8 až 2,2", Presta valve 42mm - kus za 300,- (koupil jsem je v záchvatu zoufalství, když se asi 5 pokusů o tubeless nedařilo, nakonec sem ale tubeless dokázal udělat)
3. 2 ks nová nepoužitá brzdová hadička Shimano BH-90-SBM - kus za 300,- (koupil jsem je kdybych při stavbě "zkurwil" originál hadičky na brzdách při provlíkání rámem - nezkurwil sem je)
Bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 99,- (tj. pouze za poštovné).
2. 2 ks nová nepoužitá UL duše Pirelli Scorpion smartube 29" x 1,8 až 2,2", Presta valve 42mm - kus za 300,- (koupil jsem je v záchvatu zoufalství, když se asi 5 pokusů o tubeless nedařilo, nakonec sem ale tubeless dokázal udělat)
3. 2 ks nová nepoužitá brzdová hadička Shimano BH-90-SBM - kus za 300,- (koupil jsem je kdybych při stavbě "zkurwil" originál hadičky na brzdách při provlíkání rámem - nezkurwil sem je)
Bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Fčera i neska jsem věnoval gůglení (English weby) a… nic/nikde sem nenašel, že by už někdo zkoušel tu mou kombinaci jak jsem si (nevědouc, že to spolu oficiálně podle SRAMu "nehraje) postavil Scalpela (= mechanické/lankové řazení a přehazovačka XX1 i převodník non T-type, XS T-type 12-kolo a T-type řetěz), asi jsem se stal Cimrmanovým průkopníkem (slepých?) uliček. Všechny testy a review, co jsme kde našel jsou o kompletním (digitalizovaném bezdrátovém) AXS, jak je to krásné, ladné, super. (Pro mě) NE! (Stará kunverza NAPROSTO odmítá tuhle "inovaci", nehledě NATO, že už mám na Scalpelu odjeto 12 výletů a ono to spolu co? FUNGUJE.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Já ti nevím PP, už na bikeforu dostáváš děsnou bídu za ty tvoje pokusy a ještě to píšeš i tady ... Ty jsi sebemrskač A teda podle toho co píšeš na BF tak to tvoje "FUNGUJE" je pro ostatní dost nefunguje ...